tag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post2062813755054971990..comments2023-06-18T16:11:18.520+03:00Comments on Descărcare Gratis: Descarcă Mozilla Thunderbird gratisCătălin Dascăluhttp://www.blogger.com/profile/09592994629748595013noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-60838286818340393752014-03-21T12:36:22.790+02:002014-03-21T12:36:22.790+02:00Probabil una din persoanele care are acces la resp...Probabil una din persoanele care are acces la respectivul cont a configurat, ca mesajele să se șteargă din contul original după descărcarea pe calculator.<br />Verificați și asigurați-vă că aveți toți aceiași configurare, ca în momentu descărcării emailurilor din contul original să nu fie șterse.Radunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-10197519319919746342014-03-21T12:35:20.872+02:002014-03-21T12:35:20.872+02:00Bună ziua,
Am început să folosesc Mozilla Thunderb...Bună ziua,<br />Am început să folosesc Mozilla Thunderbird, contul e de gmail, însa această adresa de e-mail o verificăm mai multe persoane.<br />În momentul în care eu deschid Mozilla Thunderbird mie îmi intră doar e-mail-urile necitite de ceilalți, deci nu toate.<br />Eu în schimb am nevoie să le văd pe toate chiar dacă au fost citite de ceilalți.<br />Vă rog ajutați-mă să văd ce setări nu am făcut cum trebuie.<br />Menționez că sunt conectata la internet prin cablu RDS, folosesc antivirus AVG 2014.<br />Aștept răspunsul dvs.<br />Mulțumesc.<br />O zi bună.Irinanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-64332332453728731922014-03-21T12:33:23.221+02:002014-03-21T12:33:23.221+02:00Ce serviciu de email folosești?
Nu ai schimbat nim...Ce serviciu de email folosești?<br />Nu ai schimbat nimic la program, cât de vechi sunt mesajele, vezi dacă nu le-a comprimat Windows-ul!<br />Nu-mi pare deloc cunoscută problema ta!Lavinianoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-81924138603114141322014-03-21T12:32:01.528+02:002014-03-21T12:32:01.528+02:00Probleme cu deschiderea email-urilor mai vechi
Pen...Probleme cu deschiderea email-urilor mai vechi<br />Pentru a nu avea prea multe mesaje în inbox, am creat în „local folders” mai multe foldere și acolo am mutat email-urile mai vechi.<br />Am încercat să deschid acum câteva email-uri mai vechi, însa nu îmi arată conținutul email-ului.<br /><br />Aștept o soluție.<br /><br />Mulțumesc,<br />Lucian UrsLucian Ursnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-37880145378477433412014-03-21T12:30:04.467+02:002014-03-21T12:30:04.467+02:00Asigură-te că înainte de a reinstala programul fac...Asigură-te că înainte de a reinstala programul faci o dezinstalare completă (cum este indicat mai sus), eliminând toate fișierele create de program și intrările din regiștri!Cătălin Dascăluhttps://www.blogger.com/profile/09592994629748595013noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-81501233162161089212014-03-21T12:29:19.791+02:002014-03-21T12:29:19.791+02:00Am o problemă cu programul!
Am o problemă cu progr...<strong>Am o problemă cu programul!</strong><br />Am o problemă cu programul!<br />De la un timp nu mai pot să atașez fișiere cu drag & drop.<br />Am instalat și ultima versiune și degeaba.Mihainoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-4592739189033237222014-03-21T12:27:45.050+02:002014-03-21T12:27:45.050+02:00Ai verificat dacă adresa de email prin intermediul...Ai verificat dacă adresa de email prin intermediul căreia folosești Mozilla Thunderbird nu este plină?<br />Mă refer la contul de email folosit, nu la aplicația din local, Yahoo, hotmail, gmail etc..<br />Dacă nu este plină, ce recomand eu este să reinstalezi Mozilla Thunderbird.<br /><strong>Mozilla Thunderbird reinstalare</strong><br />Dezinstalează complet versiunea instalată de <strong>Mozilla Thunderbird</strong>.<br />Reinstalează ultima versiune a programului <strong>Mozilla Thunderbird</strong>, în mod normal acest tip de probleme se rezolvă la reinstalarea programului.<br />Recomand ca descărcarea să se facă de pe site-ul oficial al autorului.<br /><br />Încearcă să faci o dezinstalare completă, cum este indicat mai jos!<br /><br /><strong>Dezinstalarea completă a programului Mozilla Thunderbird</strong><br />Pentru a dezinstala <strong>Mozilla Thunderbird</strong> există mai multe posibilități:<br />1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » <strong>Mozilla Thunderbird</strong> » Dezinstalare.<br />2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » <strong>Mozilla Thunderbird</strong> » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.<br />3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.<br />La sfârșit elimini toate fișierele create de programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong> și intrările din regiștri de Windows create de <strong>Mozilla Thunderbird</strong> după restartezi calculatorul.<br />Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:<br />Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.<br />Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USERSoftware și elimini folderul <strong>Mozilla Thunderbird</strong>.<br />Faci același lucru și în:<br />HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE<br />HKEY_USERS.DEFAULTSoftware.Danielnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-43197557350757094262014-03-21T12:21:45.277+02:002014-03-21T12:21:45.277+02:00Am probleme cu Mozilla Thunderbird
Sunt utilizator...<strong>Am probleme cu Mozilla Thunderbird</strong><br />Sunt utilizator de Mozilla Thunderbird de mai mult timp și tot am probleme cu inbox-ul, adică îmi spune că este „full” și nu-mi mai intră nici un mail!<br />L-am golit complet și tot așa îmi spune că este „full”.<br />Vă rog să-mi spuneți ce aș putea face!?<br />Ultima dată când am avut problema asta am urmat sfaturile găsite pe un site unde răspundeau cei de la „Mozilla messaging team”.<br />Acolo spuneau să golesc inbox-ul într-un alt folder, după care să merg acolo unde sunt fișierele salvate și să șterg fișierele Inbox și Inbox.msf.<br />Am făcut asta, după care mi-a mers!<br />Am încercat să fac și acum dar nu mai găsesc fișierele Inbox și Inbox.msf acolo unde am salvat folderul Thunderbird!<br />Ce pot face?Radunoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-29563693451532008102014-03-21T12:19:08.156+02:002014-03-21T12:19:08.156+02:00Configurare conexiune în Mozilla Thunderbird
Pentr...<strong>Configurare conexiune în Mozilla Thunderbird</strong><br />Pentru a configura conexiunea urmezi următorii pași:<br />Instrumente »» Opțiuni »» Avansate »» Rețea și spațiu pe disc »» Conexiune »» Configurare<br /><br />Am folosit limba română, tu poți adapta traducând în limba în care ai tu instalat Mozilla Thunderbird.Danielnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-61309331119651058452014-03-21T12:16:58.138+02:002014-03-21T12:16:58.138+02:00Ajutor configurare Mozilla Thunderbird
Sunt utiliz...<strong>Ajutor configurare Mozilla Thunderbird</strong><br />Sunt utilizatoare de Mozilla Thunderbird de aprox un an, timp în care am gestionat 3 adrese de email.<br />De curând, mi s-au mai încredințat 2 adrese noi cu setări complet diferite.<br />Conexiunea la Internet o pot face prin cablu (RDS), prin router Vodafone sau prin stick Vodafone.<br />Am reușit să configurez cele 5 adrese de email care funcționează corect pe RDS.<br />Cum încerc să mă conectez prin VODAFONE, conexiunea eșuează.<br />Întrebare: unde, în setările MT pot schimba tipul de conexiune pentru că eu nu am găsit această setare!<br />Mulțumesc anticipat.<br />NinaNinanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3578898302562010636.post-20808657529819131832014-03-21T12:13:59.495+02:002014-03-21T12:13:59.495+02:00Mozilla Thunderbird - descărcare - instalare / ins...<strong>Mozilla Thunderbird - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare</strong><br />Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong>, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:<br />Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu <strong>Mozilla Thunderbird</strong>:<br />* locul de unde ai descărcat programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong>;<br />* descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong>;<br />* pentru și la ce vrei să folosești programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong> - la ce crezi tu că este folosit programul;<br />* descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong> - dacă l-ai folosit;<br />* ce vrei să faci exact cu programul <strong>Mozilla Thunderbird</strong> și nu reușești;<br />* informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;<br />* tipul de conexiune la internet folosit;<br />* programul antivirus folosit;<br />* mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;<br />* orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.<br />Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu <strong>Mozilla Thunderbird</strong>, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.<br />Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!Mozilla Thunderbirdnoreply@blogger.com