Descarcă gratis DAEMON Tools Lite

Descărcare gratuită de DAEMON Tools Lite
DAEMON Tools Lite ::: un program pentru computer ce permite utilizatorilor să creeze unități virtuale cd / dvd și emularea cd-urilor și dvd-urilor protejate prin diverse metode.
DAEMON Tools Lite poate crea 4 unități virtuale iar versiunile pro pot crea: 16 unități versiunea DAEMON Tools Pro Standard și 32 versiunea DAEMON Tools Pro Advanced.
DAEMON Tools Lite poate rula imagini de cd-uri sau dvd-uri create de diferite programe pentru făcut cd-uri, ca nero, Clone CD, ISO, Alcohol - NRG, CUE, ISO, CCD, BWT, MDS-Files, RMPS-Media și CDI.

DAEMON Tools Lite este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul DAEMON Tools Lite gratis apasă următorul link: download DAEMON Tools Lite gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului DAEMON Tools Lite este shareware / trial, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis doar o anumită perioadă de timp și cu unele limitări.


DAEMON Tools Lite este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
De asemeni programul DAEMON Tools Lite este compatibil cu Mac.
Din păcate programul DAEMON Tools Lite nu este compatibil cu Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul DAEMON Tools Lite.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea DAEMON Tools Lite
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea DAEMON Tools Lite, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea DAEMON Tools Lite
Dacă nu poți instala DAEMON Tools Lite, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare DAEMON Tools Lite
Dacă programul DAEMON Tools Lite nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului DAEMON Tools Lite
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru DAEMON Tools Lite
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul DAEMON Tools Lite!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială DAEMON Tools Lite
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat DAEMON Tools Lite de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește DAEMON Tools Lite
Asigură-te că știi la ce folosește DAEMON Tools Lite, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul DAEMON Tools Lite.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre DAEMON Tools Lite, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu DAEMON Tools Lite să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu DAEMON Tools Lite lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. Cum pot monta o imagine în daemon tools lite?(unde pot găsi acea parola pentru montarea imagini)

    RăspundețiȘtergere
  2. DAEMON Tools Lite2 ianuarie 2011 la 22:30

    DAEMON Tools Lite - soluţii
    Tu cea ce doreşti să ştii este cum se montează cu DAEMON Tools Lite sau ai nevoie de cod?
    Din întrebarea ta bănuiesc că vrei o licenţă DAEMON Tools, cea ce noi nu oferim aici pe site-ul nostru.
    Dacă vrei o licenţă pentru o versiune pro de DAEMON Tools, trebuie să cumperi licenţa de pe site-ul autorului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am nevoie de ajutor31 ianuarie 2011 la 16:03

    Nu pot instala programul
    Băi mie nu îmi merge niciun DAEMON Tools!
    Nu știu ce drac are îmi apare o eroare la instalare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Verifică cerințele minime de sistem
    Computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala și utiliza programul DAEMON Tools?
    Verifică de asemeni dacă ai Windows-ul actualizat la zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am nevoie de ajutor!
    De ce nu mai îmi dă posibilitatea de a monta o imagine după boot?
    Dau right click și nu mai am opțiunea de mount image!

    RăspundețiȘtergere
  6. DAEMON Tools Lite13 aprilie 2011 la 13:06

    DAEMON Tools Lite reinstalare
    Dezinstalează complet versiunea instalată de DAEMON Tools Lite.
    Reinstalează ultima versiune a programului DAEMON Tools Lite, în mod normal acest tip de probleme se rezolvă la reinstalarea programului.
    Recomand ca descărcarea să se facă de pe site-ul oficial al autorului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ultima versiune de daemon tools lite, iar atunci când dau mount la un joc nu-mi apare nimic, dar imaginea jocului apare în local disk-ul care se formează prin instalarea daemonului.
    Atunci care este problema?
    Țin să menționez că jocurile au mers instalate cu alte versiuni de daemon tools lite, dar la un moment dat nu au mai mers cu nici un program.

    RăspundețiȘtergere
  8. Te referi la aceleași jocuri?
    Adică un joc cu numele X să zicem săptămâna trecută mergea montat cu Daemon și cu alte programe de montat și acum nu mai merge cu nici un program?

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, mă refer la aceleași jocuri dar nu au mai mers instalate cu diferite versiuni de daemon tools lite.
    Mereu fiind aceeași problemă: dau mount, apare că se dă mounting, iar apoi nimic, dar imaginea jocului există în virtual disk care se formează prin instalarea daemonului tools.
    L-am dezinstalat și apoi instalat din nou și tot așa face.
    La fel și cu alte versiuni de daemon tools și nicio schimbare.
    Problema asta o am de o luna, dar până acum acele jocuri au mers instalate cu daemon, acum nu mai merge nici unul, trebuie sa le dezarhivez și să le instalez normal.
    Menționez că folosesc Windows xp sp3.

    RăspundețiȘtergere
  10. Omule mă omori, în primul mesaj spui că au mai mers montate cu alte versiuni de Daemon, apoi în al doilea la început spui că nu au mai mers montate cu alte versiuni de Daemon iar la finalul celui de al doilea mesaj spui că până acum o lună jocurile da au mers montate cu Daemon!
    Eu nu mai înțeleg nimic, putea sau nu puteau fi montate înainte jocurile?

    RăspundețiȘtergere
  11. Da mă, aceleași jocuri au mers montate cu diferite versiuni de daemon tools pănă acum o lună când nu au mai mers deloc.
    Am înlocuit daemon tools lite v4.41 pe care-l aveam instalat cu ultima versiune respectiv v4.45(luat de pe site-ul oficial), crezând că poate nu apare problema, dar nici o schimbare.
    De ex am luat HOMEFRONT de pe thepiratebay.org(asta fiind acum o luna), jocul era arhivat, i-am dat mount și mi-a apărut instalarea jocului și totul a mers strună. Acum după o luna când dau mount la același joc, apare că se dă mounting, dar nu mai apare instalarea jocului, dar imaginea jocului exista în virtual disk.
    Asta e toată problema, și nu numai la jocul ăsta apare problema, ci la toate jocurile pe care le am în calculator pentru că eu uneori mai țin arhivările după ce le-am terminat de jucat.
    Acum i-au COD MW2 care e tot arhivat încerc să văd dacă daemon tools face la fel și cu ăsta.
    Asta încerc eu să tot spun!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am ultima versiune a programului și la mine merge bine!
    Încearcă pe alt calculator și vezi dacă apare aceiași problemă, dacă nu ai alt calculator încearcă la un prieten, poate e din cauza sistemului tău!
    Mai multe indicații nu pot să dau fără să am calculatoru în față!

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu folosesc Windows xp sp3 cu licență din luna ianuarie 2011 și tot de atunci folosesc daemon tools lite cu care nu am avut nicio problema până acum o lună, deci nu are nicio legătura cu sistemul de operare care-l folosesc pentru că eu am debifat Windows update(că așa mi-a spus cel de la care am luat pc-ul că cu cât faci update-uri la Windows cu atât iți merge mai greu calculatorul).
    Tot ce vreau să știu este de ce atunci când dau mounting la un joc pe care eu l-am mai instalat cu daemon tools și mi-a mers, până acum o lună când dau mounting la același joc, apare că se dă mounting, și nimic.
    Normal trebuia să-mi apară instalarea jocului, dar tot ce văd este decât imaginea jocului în virtual disc și atât.
    La fel am încercat și cu un joc luat acum o săptămâna pe care am încercat să-l instalez cu daemon tools lite v4.45, dar nimic nu-mi apare instalarea când se dă mounting , dar imaginea jocului exista în virtual disk.
    Care ar fi problema?
    Viruși nu am că am dat scanare cu Avast și nimic!

    RăspundețiȘtergere
  14. Îmi permit să citez din postarea ta „că așa mi-a spus cel de la care am luat pc-ul că cu cât faci update-uri la Windows cu atât iți merge mai greu calculatorul”.
    Tipul care ți-a dat calculatorul și a spus că ai un Windows original ți-a tras o super țeapă!
    Nici un profesionist nu spune să nu actualizezi Windows-ul, dacă e original, că o să meargă calculatorul mai încet ci din contră, un profesionist în acest domeniu îți va spune că trebuie să actualizezi, pentru că actualizările repară bug-urile din sistem și îi îmbunătățesc funcționarea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Complet de acord cu Mircea, nici eu nu cred că ai Windows original dacă cel care ți l-a dat a spus să nu îl actualizezi!
    Dacă vrei să ai un sistem de operare bun trebuie să fie actualizat la zi.
    Nu-ți fă griji, în cazul în care folosești aplicații fără licență, că nu vor funcționa pe calculator din cauză că ai avea Windows-ul updatat la zi.
    Eu am Windows 7 original și toate actualizările la zi și pot instala orice pe el!
    Cât privește problema cu virușii, eu zic să mai scanez calculatorul și cu alte programe antivirus - majoritatea dispun de scanare online gratis - folosind doar Avast, și bănuiesc că doar versiunea gratuită, nu poți fi sigur că nu ai nici un virus în calculator, mai ales că nu faci update la Windows.
    Fă o scanare cu norton sau panda ca să fii mai sigur.
    De asemeni sunt de acord și cu Iulian, fă o încercare și pe alt calculator, să fii sigur că nu e problema la calculatorul tău!
    Pentru că eu bănuiesc că e o problemă cu vreun driver!

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar și atunci când ai chestia aia cu genuine la Windows când dai properties la my computer și vezi ce pc ai și ce Windows folosești?
    Ca eu am asta cu genuine la Windows.

    RăspundețiȘtergere
  17. Da chiar și atunci, depinde de ce fel de activare a făcut și ce fel de versiune piratată a folosit!
    Cea mai simplă metodă să afili dacă este pirat este să faci un update!
    Dar dacă este pirat și Microsoft o recunoaște ca pirat, pierzi Windows-ul!
    În cazul în care este originală, atunci vei face un bine sistemului tău!
    Dar dacă poți recupera banii de la cel care ți-a vândut calculatorul, fă update la Windows, așa vei sta mai liniștit că nu te-a înșelat în cazul în care sistemul e original!
    Ți-a dat un recovery cd, sau ai o partiție de recuperare?
    Serial pentru Windows ai - sau pe spatele calculatorului este acest serial?
    În mod normal dacă calculatorul are un Windows original, există pentru el și un cd de recuperare sau o partiție creată special pentru acest lucru, sau are un cd cu Windows-ul original și serialul inclus, iar pe majoritatea calculatoarelor cu sistem de operare instalat, este trecut și serialul / licența pentru Windows!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am daemon tools lite v4.45, și atunci când l-am instalat eu nu am bifat la instalare și acel SPTD, am făcut la fel și la celelalte versiuni de daemon pe care le-am avut.
    Vreau sa știu dacă opțiunea asta e obligatorie sau opțională la instalarea daemon tools și dacă nebifat acel SPTD poate crea problema despre care am spus în comentariile de mai sus respectiv la comentariul spus de GABRIEL (adică de mine).

    RăspundețiȘtergere
  19. Acel SPTD include un driver care ajută sau mai bine zis de care programul are nevoie pentru a funcționa corect sau mai bine, nu este o opțiune obligatorie, dar dacă tu spui că la tine nu funcționează corect încearcă instalând și acel pachet adițional.

    RăspundețiȘtergere
  20. Până la urmă am rezolvat problema la daemon, l-am dezinstalat și apoi l-am reinstalat bifând și acel SPTD și acum merge perfect.
    Bineînțeles m-am uitat și pe site-ul producătorului și am găsit un ghid de instalare și am observat și acel SPTD ca fiind bifat.
    Eu acum am o întrebare așa de curiozitate:
    Ce e de făcut atunci când vrei să intri pe un site dar firefox 8 ca asta folosesc eu, iți arată un chenar în care spune:
    „You have chosen to open which is a winar file.... what Firefox should do with this file: open with; save file” sau
    „Do this automatically”.
    Chestia apare și dacă folosesc Internet Explorer 8.
    Ciudat este că uneori mă lasă să intru pe site, sa navighez pe el, dar alteori nu.
    Din câte am înțeles de pe alte forumuri este că ar fi o problemă a serverului respectiv, dar n-am înțeles mare lucru pentru că forumul era străin.

    RăspundețiȘtergere
  21. Dascălu Cătălin13 decembrie 2011 la 13:42

    După cum spunea și Iulian acel SPTD este un pachet de driveri de care programul Daemon are nevoie, în cazul în care driverii respectivi nu sunt deja în calculator, cum se pare că era și în cazul tău.
    Cât privește a doua problemă, ar fi bine dacă ai specifica pagina exactă, ca să putem intra pe ea, așa am înțelege mai bine despre ce e vorba.
    Din mesajul pe care ți-l arată ție browserul web, pagina respectivă pare a fi un fișier comprimat în rar sau alt tip de fișier comprimat pe care browserul nu-l poate deschide și îți dă opțiunea de descărcare, după care să îl deschizi cu alt program.
    Acest lucru poate apărea din diferite motive, pagina respectivă chiar este un fișier comprimat, și aplicația de pe server nu funcționează corect și nu trimite respectivul fișier la browser în formatul în care ar trebui să ajungă fie că serverul e prea încărcat fie că aplicațiile site-ului consumă prea multă memorie și serverul cade.

    RăspundețiȘtergere
  22. Am o chestiune și vreau mai multe păreri.
    Am Pentium 4 de 3.07GHZ 2.50gb și placa video MSI NX8600GT 256 ram DDR3 și o sursă DreamTech 450w.
    Problema este că la unele jocuri ce solicită mai mult placa video ca de ex call of duty 5, far cry 2, homefront etc., aceste jocuri îmi fragmentează, în sensul că sunetul ba se aude ba nu se aude, vocile mai ales la loadingul de la call of duty sunt bâlbâite și repetitive.
    Iar la far cry 2 mai ales când îl joc începe să fragmenteze, porțiuni din planșă devin galbene în sensul că dispar ca apoi să mă trezesc pe desktop fără nicio eroare.
    Întrebarea mea este: sursa pe care o am de un an jumătate poate crea problemele enunțate mai sus.
    Alte probleme referitoare la răcirea procesorului sau altceva nu am.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ai cam greșit pagina unde ai postat, această pagină este dedicată exclusiv programului DAEMON Tools, cred că mai greu vei primi răspunsuri la problema ta aici!
    Mai multe șanse ai fi avut pe pagina de Ajutor general.

    RăspundețiȘtergere
  24. Problema pare de la placa de video, iar dacă spui că deja o ai de un an jumătate, cam cred că e pe moarte, mai ales că bănuiesc că ai folosit-o la maxim.
    Eu recomand să faci o probă cu o altă placă de video și dacă merge bine, atunci ar trebui să schimbi placa pe care o ai!

    RăspundețiȘtergere
  25. Am Windows 7.
    Instalez DAEMON Tools, merge tot perfect.
    Dau să resetez laptopul, se resetează și când îmi apare
    "desktopul" îmi dă să dau înapoi „run” pentru a-l instala înapoi.
    Și pot face asta până în 10 ani.
    Care este problema că și la Alchool 120 face la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De unde ai descărcat programul, de pe site-ul oficial?
      Este o versiune originală sau una piratată?
      Pentru că eu am probat acum și am instalat programul și totul merge ok!
      Nu apare problema pe care o descrii tu!

      Ștergere
  26. După instalarea programului DAEMON Tools, se blochează calculatorul?!

    RăspundețiȘtergere
  27. După instalarea programului DAEMON Tools, calculatorul se blochează.... instalare unitate virtuală... și nu mai mișcă nimic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat să dai detalii despre calculatorul tău!
      Îndeplinește calculatorul tău cerințele minime pentru a putea instala și folosi acest program?
      Sistemul de operare este actualizat la zi?
      Ai instalat ultima versiune de pe site-ul oficial sau ce versiune instalezi?
      Originală sau pirat?

      Ștergere
  28. Bună!
    Am și eu o problemă...
    Acum câteva luni DAEMON Tools Lite avea extensia .bin și am reușit să instalez jocul, dar acum DAEMON Tools Lite nu mai are extensia .bin și când montez imaginea nu apare nimic!
    Mă poate ajuta cineva??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DAEMON Tools Lite suportă și acum fișiere comprimate .bin, probabil faci tu ceva rău, sau imaginea respectivă este coruptă.
      Probează cu diferite imagini!

      Ștergere
  29. DAEMON Tools Lite - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul DAEMON Tools Lite, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu DAEMON Tools Lite:
    * locul de unde ai descărcat programul DAEMON Tools Lite;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul DAEMON Tools Lite;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul DAEMON Tools Lite - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul DAEMON Tools Lite - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul DAEMON Tools Lite și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu DAEMON Tools Lite, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundețiȘtergere
  30. Bună ziua,
    Aș dori să vă întreb cum șterg unitățile virtuale din DAEMON tools spune că am atins numărul maxim și nu-l mai pot folosi.
    Vreau să montez o imagine FIFA 07 și nu merge mă puteți ajuta?
    Vă rog frumos vă mulțumesc pentru eventualele răspunsuri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și de ce nu folosești o unitate deja creată pentru a monta jocul?

      Ștergere
    2. Selectezi unitățile pe care vrei să le elimini, apoi apeși butonul de eliminat, care se activează atunci când ai selectat o unitate!
      Sau clic dreapta pe unitatea selectată și apoi din meniul care apare alegi elimină!

      Ștergere
  31. Problemă montare cu DAEMON Tools
    Sal
    Am o imagine luată de pe odc și când încerc să o montez cu daemon mi se restartează calculatorul.
    Ceva soluții?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DAEMON Tools soluții
      Analizează cu un antivirus imaginea să vezi dacă nu cumva este infectată cu vreun virus.
      De asemeni poate să aibă vreun sistem de protecție special.
      Revină cu mai multe detalii spre exemplu cu mesajul de eroare care apare, dacă apare vreun mesaj de eroare.
      Îmi dai foarte puține date pentru a putea veni cu o soluție exactă.
      Așa la prima vedere pot să-ți recomand o metodă care poate funcționa uneori: încearcă să decomprimi întâi și după în daemon alege montează imagine alege tipul de fișiere „toate fișierele” (*) după care selecționează fișierul cu terminația .bin.
      Ai încercat să arzi imaginea cu Nero sau alt program de ars?
      Funcționează să o arzi?
      Dacă nu funcționează undeva este o eroare probabil ar trebui să redescarci imaginea.
      Revină și cu alte informații să vedem unde este problema, dacă este din cauza DAEMON Tools sau din alte cauze.

      Ștergere
  32. DAEMON Tools probleme
    Am instalat daemon tools-ul, după aceea am instalat nfs most wanted, totul a fost ok până să intru în joc să mă joc unde apare mesajul „Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application.”

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mai folosit acest joc și înainte?
      Dacă nu, cred că problema poate fi de la joc.
      Încearcă să faci rost de altă imagine cu jocul să vezi dacă merge, dacă merge înseamnă că imaginea pe care tu o folosești este coruptă.

      Ștergere
    2. Nu este din acest motiv, motivul este ca nu a pus crack-ul la joc care se găsește în *****cenzurat***** la NFS Most Wanted... :)
      Mi-a făcut placere să vă împărtășesc adevăratul motiv de ce nu poate intra în joc.
      Peace xD

      Mesaj editat de Dascălu Cătălin.
      Motivul: discuțiile despre piraterie și lucruri ilegale nu sunt permise pe blogul nostru!

      Ștergere
    3. Noroc că ne-ai informat tu care este adevăratul motiv!

      Ștergere
  33. Nu pot dezinstala DAEMON Tools
    Salutare,
    Păi am și eu o problemă cu prostia asta de DAEMON tools, l-am instalat, bineînțeles că Windows 7, nu îi permite să lucreze, nu e compatibil.
    Dar a făcut o unitate virtuală, și acum când vreau să-l dau afară.... nimic.
    Dau uninstall și îmi spune că este deja o acțiune în curs de executare, ce pot face :-ss?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă spui tu, o fi o prostie de program, nu știu de ce l-ai instalat dacă știai că e o prostie și apropo, programul e foarte compatibil cu Windows 7 merge bine chiar și cu Windows 8!

      Ștergere
    2. Restartează calculatorul, și dezinstalează programul folosind uninstaller-ul de la Windows 7.
      Adică Start »» Panel de control »» Dezinstalare un program »» DAEMON Tools »» Dezinstalare / Uninstall
      Dacă nu funcționează folosește un uninstaller universal.
      După dezinstalare mergi Start »» Mi PC »» Disc local C »» Fișiere Programe »» selecționezi folderul DAEMON Tools și îl elimini.
      De asemeni după, dacă te pricepi intri în regiștri de Windows și elimini tot ce are legătură cu DAEMON Tools.
      Dacă nici o metodă de mai sus nu funcționează restaurează Windows 7 la o dată anterioară folosirii și instalării programului DAEMON Tools.

      Ștergere
    3. Dezinstalarea completă a programului DAEMON Tools Lite
      Pentru a dezinstala DAEMON Tools Lite există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » DAEMON Tools Lite » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » DAEMON Tools Lite » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul DAEMON Tools Lite și intrările din regiștri de Windows create de DAEMON Tools Lite după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USER\Software\ și elimini folderul DAEMON Tools Lite.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
      HKEY_USERS\.DEFAULT\Software.

      Ștergere
    4. Cum bine a indicat și Teo programul este compatibil atât cu Windows 7 cât și cu Windows 8, eu l-am probat pe ambele sisteme și se comportă destul de bine.
      Nu a apărut nici o problemă nici la instalare, dezinstalare sau folosire.
      Probabil ai Windows 7 pirat, neactualizat și din acest motiv, lipsind unii driveri, programul nu se comportă cum ar trebui să se comporte!

      Ștergere
  34. DAEMON Tools probleme montare și instalare joc
    Am și eu o problema cu daemon tools...
    După ce montez o imagine nu apare nimic adică nu pot instala jocul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Montare cu DAEMON Tools
      1. Asigură-te că imaginea cu jocul nu este protejată și ai acces la ea.
      2. Verifică dacă imaginea cu jocul nu este coruptă.
      3. Verifică dacă programu DAEMON Tools funcționează corect, dacă nu reinstalează programul.

      Ștergere
    2. Salut.
      Am o problema cu dezinstalatul Daemon tools. NU IL POT DEZINSTALA nici cum!
      1. Nu il gasesc la programe in Windows (foloseesc Win 10 ...update de la Win 7 -pe W7 mi-a mers OK);
      2. Nu este in Task manager la Procese, dar este la STARTUP
      3. Este in all programs, dar UNINSTALL da eroare cand incerc dezinstalearea de acolo
      4. Am incercat cu un program de dezinstalare (REVO uninstaler) dar nu il vede nici el
      5. Se alfa pe C: dar nu il gasesc in registrii
      6. daca vreau sa instalez alta versiune de Daemon se opreste ca nu poate dezinstala versiunea ce o am acum ...
      Ce pot face?
      Multumesc anticipat

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis