Descarcă gratis ESET NOD32 Antivirus

Descărcare gratuită de ESET NOD32 Antivirus
ESET NOD32 Antivirus ::: un software pentru protecția și securitatea computerului, unul dintre cele mai bune programe antivirus ce se găsesc în momentul acesta pe piață.
ESET NOD32 Antivirus oferă o protecție în timp real pentru calculator împotriva majorității pericolelor venite din internet precum: viruși, troieni, rootkits, programe spyware, viermi informatici etc..
ESET NOD32 Antivirus are o viteza foarte bună de scanare a calculatorului și este recunoscut pentru că nu generează alarme false.

ESET NOD32 Antivirus este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul ESET NOD32 Antivirus gratis apasă următorul link: download ESET NOD32 Antivirus gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului ESET NOD32 Antivirus este shareware / trial, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis doar o anumită perioadă de timp și cu unele limitări.


ESET NOD32 Antivirus este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
De asemeni programul ESET NOD32 Antivirus este compatibil cu Mac.
Din păcate programul ESET NOD32 Antivirus nu este compatibil cu Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul ESET NOD32 Antivirus.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea ESET NOD32 Antivirus
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea ESET NOD32 Antivirus, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea ESET NOD32 Antivirus
Dacă nu poți instala ESET NOD32 Antivirus, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare ESET NOD32 Antivirus
Dacă programul ESET NOD32 Antivirus nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului ESET NOD32 Antivirus
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru ESET NOD32 Antivirus
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul ESET NOD32 Antivirus!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială ESET NOD32 Antivirus
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat ESET NOD32 Antivirus de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește ESET NOD32 Antivirus
Asigură-te că știi la ce folosește ESET NOD32 Antivirus, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul ESET NOD32 Antivirus.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre ESET NOD32 Antivirus, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu ESET NOD32 Antivirus să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu ESET NOD32 Antivirus lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. ESET NOD32 Antivirus - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul ESET NOD32 Antivirus, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu ESET NOD32 Antivirus:
    * locul de unde ai descărcat programul ESET NOD32 Antivirus;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul ESET NOD32 Antivirus;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul ESET NOD32 Antivirus - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul ESET NOD32 Antivirus - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul ESET NOD32 Antivirus și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu ESET NOD32 Antivirus, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!
    Iar întrebările care se referă la seriale, licențe, keys, numere de serie, coduri de activare sau alte lucruri asemănătoare vor fi ignorate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot descarcă antivirusul, nu merge!
    Intru pe link dau descărcare, începe descărcarea și apoi îmi stă, zice 1 minut, 2 minute 3 minute ..... 1 zi, 2 zile și tot așa l-am lăsat toată noaptea și degeaba nu s-a descărcat!
    Ce pot face????!!!!!!:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu de unde faci tu descărcarea, dar ar trebui să se descarce foarte repede!
      Intră aici, e site-ul oficial, eu am probat acum și se descarcă fără probleme!
      Verifică de asemeni, dacă nu ai tu vreo problemă cu conexiunea.

      Ștergere
  3. Cum se dezinstalează versiunea trial?
    Aș vrea să știu cum se dezinstalează versiunea trial a acestui antivirus!?
    De unde iau parola de setup?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ESET NOD32 Antivirus - dezinstalare
      În postările anterioare se explică cum se poate dezinstala antivirusul, în cazul în care prin metoda normală nu se poate face!
      Dacă nu poți face dezinstalarea în mod normal, intri pe pagina indicată mai sus în una din postările anterioare și descarci uninstaller-ul specific pentru antivirusul tău.
      Pentru logare folosești datele pe care le-ai folosit atunci când ai instalat antivirusul.
      În cazul în care nu mai știi datele acestea pot fi recuperate de asemeni de pe respectiva pagină.
      Dar dacă nu ai încercat metoda normală de dezinstalare mai jos explic cum se face:
      Dezinstalarea completă a programului ESET NOD32 Antivirus
      Pentru a dezinstala ESET NOD32 Antivirus există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » ESET NOD32 Antivirus » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » ESET NOD32 Antivirus » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul ESET NOD32 Antivirus și intrările din regiștri de Windows create de ESET NOD32 Antivirus după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USERSoftware și elimini folderul ESET NOD32 Antivirus.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE
      HKEY_USERS.DEFAULTSoftware.

      Ștergere
  4. Vă rog frumos!
    Am nevoie de ajutor!
    Aș vrea sa-mi reinstalez eset nod32 antivirus dar nu reușesc până la final deoarece îmi dă eroare.
    L-am avut instalat dar i-am dat dezinstalare ca să pot finaliza alte instalări și care îmi cereau acest lucru.
    Menționez că antivirusul l-am avut instalat de aici, urmând sfaturile dvs și a fost super!
    Acum, însă, nu mă pricep deloc ce trebuie să fac.
    Sunt afonă și la a umbla prin calculator, după cum citeam în explicațiile de mai sus m-am gândit că ar trebui să intru și la regiștri de Windows pentru a elimina de acolo intrările dar habar nu am cum să procedez și cum ajung acolo.
    Dacă ați putea realiza un tutorial în acest sens ar fi deosebit și probabil că m-aș putea descurca mai ușor.
    Sper să nu fi făcut până acum un talmeș-balmeș, că altfel, după cum am înțeles tot din comentariile postate pe blog, va trebui să reinstalez Windows-ul.
    Vă mulțumesc mult că am dat de acest blog, deci că existați, și sper să rezolv cumva problema mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot reinstala ESET NOD32 Antivirus
      Doresc să fac reinstalarea eset nod 32 și laptopul nu acceptă, deoarece nu se poate șterge vechea versiune, rog un sfat, mulțumesc!

      Ștergere
    2. Intrând aici pe această pagină vei găsi informații de la eset pentru a dezinstala și reinstala NOD32 Antivirus sau alte produse eset.
      Iar aici vei găsi o listă cu uninstaller-i / dezinstalatori pentru cei mai cunoscuți antiviruși tot de la eset.
      Dacă cu informațiile găsite pe respectivele pagini nu reușești să dezinstalezi nod 32 folosește un uninstaller universal, după șterge toate fișierele ce au legătură cu nod 32 de pe calculator, iar dacă te descurci intră și în regiștri de Windows și șterge toate intrările ce fac referire la nod 32.
      Dă un restart la calculator și după reinstalează programul antivirus nod 32.
      De asemeni eset oferă suport gratuit în limba română 24x7, pentru asta poți intra aici.

      Ștergere
    3. În cazul în care, folosind indicațiile din mesajul anterior nu reușiți să dezinstalați antivirusul, eu recomand să descărcați ultima versiune și să încercați să o instalați direct și apoi să dezinstalați normal, din panoul de control(în cazul Luciei, acest lucru deja am înțeles că nu funcționează)!

      Pentru Lucia: O să țin cont de cererea ta, într-o zi când voi dispune de mai mult timp liber, voi crea tutorialul cerut de tine în care să explic totul pas cu pas!
      De moment îți recomand să faci următorii pași:
      Șterge următoarele foldere:
      C:Program FilesESET
      C:ProgramDataESET
      Cum ai zis că în regiștri nu te descurci să intri, în cazul în care nu poți elimina respectivele foldere, încearcă să folosești un destructor de fișiere.

      Ștergere
    4. Nu pot actualiza antivirusul pentru că nu știu numele de utilizator și parola cu care a fost instalat.
      De unde pot afla acestea,exact.
      Mulțumesc!

      Ștergere
    5. Dacă e la ce mă gândesc eu, cred că de aici!

      Ștergere
    6. Da, aici e, numai că din păcate nu îmi trimit datele ce le-am cerut ca să-mi pot activa antivirusul și până la urma am să renunț definitiv la serviciile lor.
      I-am contactat și telefonic, mi-a promis că îmi vor trimite pe adresa mea de email datele și totuși nu le-am primit.
      V-aș ruga dacă se poate să-mi recomandați un alt antivirus care să fie ok din toate punctele de vedere, că eu nu știu ce să aleg și oricum la cei 54 de ani ai mei nu le am cu noile tehnologii.
      Vă mulțumesc mult de tot sprijinul și dacă se poate, am să îndrăznesc în continuare să vă solicit ajutorul.
      O seara bună!

      Ștergere
    7. Sunteți sigură că ați pus adresa de email corectă, adică cea folosită atunci când ați achiziționat produsul?
      Iar ca alte antivirus-uri eu aș recomanda AVG sau Avast, ambele oferă o versiune gratuită, și ambele sunt foarte bune!

      Ștergere
  5. Mesaj de eroare ESET NOD32 Antivirus
    Îmi tot apare mesajul: ESET Nod32 are probleme serioase și trebuie închis.
    Și tot apare, apoi se pune în bară și tot așa ....
    Cum pot scăpa de această problemă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ESET NOD32 Antivirus soluții
      Ceva nu funcționează bine cu antivirusul tău.
      Pentru a rezolva problema recomand să dezinstalezi ESET NOD32 Antivirus.
      Restart la calculator.
      Reinstalarea ESET NOD32 Antivirus după.
      Problemele de tipul ăsta cu un antivirus se rezolvă de obicei reinstalând programul.
      O dată instalarea ESET NOD32 Antivirus efectuată actualizează programul.
      Dacă tu nu ai ultima versiune după dezinstalarea ESET NOD32 Antivirus, descarcă și instalează ultima versiune ESET NOD32 Antivirus.

      Ștergere
  6. Nu pot descărca ESET NOD32 Antivirus
    Încerc să descarc acest antivirus și îmi zice:
    „Server not found”!
    Cum pot descărca și eu ESET NOD32 Antivirus?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ESET NOD32 Antivirus descărcare
      Probabil era o problemă temporară și era căzut server-ul sau nu ai intrat tu pe pagina corectă de descărcare!
      Programul antivirus ESET NOD32 Antivirus poate fi descărcat de aici.

      Ștergere
  7. Am și eu o problemă cu nod versiunea 5.
    Deci de când l-am instalat vad că mi se închide calculatorului singur.
    Am verificat nu-i de la priză, nu-i sursa.
    Am calculator de vreo 4-5 luni nu-i așa vechi.
    Am 1 tera hardul din el.
    Am 3 GHz procesorul am 4 GB ram dar nu înțeleg de ce îmi face asa antivirusul!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat să specifici de unde ai descărcat antivirusul sau să specifici dacă e o versiune originală sau una pirat.
      Dacă nu ai descărcat o versiune oficială de pe site-ul autorului, dezinstalează complet versiunea actuală și instalează ultima versiune originală a antivirusului!
      În schimb dacă ai o versiune oficială, de asemeni dezinstalează-o pentru a te asigura dacă calculatorul funcționează corect fără acest antivirus!

      Ștergere
  8. De câte ori se poate utiliza versiune trial nod32?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod normal doar o singură dată, dar ar mai exista o metodă „legală” să îl mai poți folosi din nou.
      Formatând hard disk-ul și reinstalând Windows-ul, asta este singura metodă să-i zicem „legală” care permite refolosirea antivirusului după perioada trial!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis