Descarcă gratis RealPlayer

Descărcare gratuită de RealTimes(RealPlayer)
RealTimes(RealPlayer) ::: un player pentru calculator ce permite utilizatorilor să asculte muzică și să vadă filme pe calculator.
RealTimes este unul dintre cele mai cunoscute playere gratuite, a fost gândit în principiu pentru a reda video și audio în direct, cu timpul însă a evoluat și s-a transformat într-un player multi format.
RealTimes poate reda fișiere audio și video în aproape orice format, cum ar fi wav, mpe, avi, dvd, 3gp, etc..

RealTimes(RealPlayer) este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul RealTimes(RealPlayer) gratis apasă următorul link: download RealTimes(RealPlayer) gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului RealTimes(RealPlayer) este este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.


RealTimes(RealPlayer) este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
De asemeni programul RealTimes(RealPlayer) este compatibil cu Mac.
Din păcate programul RealTimes(RealPlayer) nu este compatibil cu Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul RealTimes(RealPlayer).
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea RealTimes(RealPlayer)
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea RealTimes(RealPlayer), nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea RealTimes(RealPlayer)
Dacă nu poți instala RealTimes(RealPlayer), te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare RealTimes(RealPlayer)
Dacă programul RealTimes(RealPlayer) nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului RealTimes(RealPlayer)
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru RealTimes(RealPlayer)
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul RealTimes(RealPlayer)!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială RealTimes(RealPlayer)
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat RealTimes(RealPlayer) de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește RealTimes(RealPlayer)
Asigură-te că știi la ce folosește RealTimes(RealPlayer), în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul RealTimes(RealPlayer).

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre RealTimes(RealPlayer), dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu RealTimes(RealPlayer) să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu RealTimes(RealPlayer) lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. RealPlayer - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul RealPlayer, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu RealPlayer:
    * locul de unde ai descărcat programul RealPlayer;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul RealPlayer;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul RealPlayer - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul RealPlayer - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul RealPlayer și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu RealPlayer, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce program folosiți pentru Dailymotion?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru vizualizare folosesc flash player și pentru descărcare RealPlayer!

      Ștergere
  3. Bună ziua,
    Vă mulțumesc pentru oportunitatea pe care ne-ați creat-o.
    Folosesc mult R.P. pentru descărcarea filmelor.
    Versiunea veche pe care o foloseam era pentru mine foarte bună.
    Aveam posibilitatea de a descărca direct în format avi(sau alt format, la alegere).
    Din păcate nu mai este compatibilă acea versiune cu actualizările care, vrând-nevrând, trebuie făcute la Flash Player și chiar la Mozilla.
    Am „muncit” mult pentru a găsi soluția potrivirii versiunilor Mozillei, Flash Player-ului și a R.P. (sunt în vârsta și lucrez cu calculatorul doar de 3 ani, dar sunt ambițioasă și-mi place).
    Problema mea este următoarea: unde trebuie să acționez pentru a seta formatul în care doresc descărcarea directă(fără o conversie ulterioara), deoarece nu mi se mai oferă această posibilitate o dată cu descărcarea filmului?
    Ultima versiune pe care am instalat-o este 14.
    Totuși am dubii, deoarece înainte instalasem versiunea 16 și, cu toate că am făcut dezinstalarea cu Revo, am verificat în C:ProgramFilesReal și figurează tot versiunea 16.
    Încă o dată vă mulțumesc și aștept un sfat, dacă este posibil!
    Cu stima,
    Aurelia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte ușor de făcut și în ultima versiune, deschizi RealDownloader, dacă ai Windows 7 urmezi pașii:
      Start » Toate programele » RealNetworks » RealDownloader
      La fel și în Windows 8 dacă ai instalat un buton de start, dacă nu cauți RealDownloader la aplicații.
      O dată aplicația deschisă, te uiți în colțul stânga sus unde scrie RealDownloader și o săgeată în jos(este un buton care se activează când duci mouse-ul pe el), apeși pe acest buton și din meniul afișat alegi „Preferințe”.
      În noua fereastră deschisă vei vedea primul buton, la dispozitiv implicit, pe acest buton scrie ceva de genul „Descarcă în Pc” depinde de limba în care ai tu instalat programul.
      Apeși pe acest buton și apoi cobori în jos în noua fereastră până la „Pc sau Mac”, clic pe acest buton pentru a se activa și apoi apeși pe detalii.
      Aici la video alegi formatul Windows Media, pentru a salva în ceva de aproximativ aceiași calitate cu AVI.

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru promptitudine.
      Ceea ce m-ați învățat îmi este de folos.
      Totuși, problema mea era că nu descarca direct în AVI (ca în versiunea veche - 12).
      Mai întâi se descarcă(presupun în FLV) și apoi se face conversia(timpul se dublează).
      Am făcut proba, după indicațiile dvs. și am verificat apoi în ce format s-a făcut conversia: este în WMA (este același lucru cu AVI?).
      Probabil voi renunța la aceasta pretenție cu AVI și mă voi mulțumi cu FLV, pentru economisirea timpului.

      Ștergere
    3. Probabil ai vrut să spui că îți convertește în formatul WMV, pentru că WMA este audio.
      Am recomandat acel format pentru că eu am văzut doar 4 formate de video în care poate converti și am ales WMV pentru că poate fi redat de majoritatea playerelor pentru PC, la mine doar așa arată, am Windows 8 și programul nu prea merge bine(deocamdată sper), îmi amintesc că versiunile anterioare, mai vechi, permiteau conversia în mai multe formate.
      Între formatul flv și avi sunt ceva diferențe de calitate, al doilea este mai calitativ, primul este un format mai redus, în special ca mărime.
      Dacă vrei versiuni anterioare, mai vechi pentru RealPlayer poți descărca de aici.

      Ștergere
    4. Aveți dreptate, era vorba despre WMV(am scris greșit).
      În momentul în care umbli la optiuni și iți alegi un format anume, timpul se dublează: face ulterior conversia și destul de lent.
      La versiunea cea veche se descărca direct în formatul dorit, iar conversia ulterioara (spre ex. în mp3) se făcea rapid.
      Am Kit-ul vechi, dar versiunea aceea nu mai este compatibila cu Flash Playerul și Mozilla.
      Cam asta am reușit eu să deduc.
      Cu versiunea veche, cade Flash Playerul și apare mesaj de eroare.
      Nu se mai vede niciun video pe Mozilla.
      Acestea sunt „necazurile mele” și-mi cer scuze dacă v-am răpit prea mult timp.
      Numai bine!

      Ștergere
    5. Corect: am vrut sa spun WMV.
      Problema rămâne: optând pentru WMV, se dublează timpul, deoarece face ulterior conversia.
      Varianta veche descărca direct în formatul dorit.
      Dacă descărcam muzică și făceam apoi conversia în mp3, aceasta era foarte rapidă.(Amintiri!....) Asta este!
      Calul de dar nu se caută la dinți, spune un proverb.
      Am Kit-ul vechi, dar acea versiune nu mai este compatibila cu Flash Player-ul și cu Mozilla actuale.
      Flash Player-ul pică și nu se mai vede nici un video pe Mozilla. Apare eroare.
      Cam asta este. Îmi cer scuze pentru că v-am răpit destul timp.
      Numai bine!

      Ștergere
  4. Nu pot instala RealPlayer
    La mine nu merge să îl instalez îmi zice că trebuie să am conexiune la internet!
    Știți ce aș putea să fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RealPlayer - soluții instalare
      Probabil ai o problemă cu conexiunea de internet, pentru asta eu recomand să încerci mai târziu, să dai un restart la calculator și la modem!
      Verifică, de asemeni, dacă antivirusul nu blochează conexiunea installer-ului RealPlayer la internet.

      Ștergere
  5. Am nevoie de ajutor pentru RealPlayer
    Am înregistrat filme pe real player și vreau să le șterg!
    Cum să procedez?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RealPlayer - soluții folosire
      Vrei să spui că ai descărcat filme cu real player și acum vrei să le ștergi?
      Dacă nu mă înșel, e foarte simplu să le ștergi!
      Urmezi următorii pași:
      Start >> Documente >> Downloads și vei vedea folderul cu descărcările pe care le face real player unde poți intra și șterge tot ce dorești din cea ce ai descărcat folosind RealPlayer!

      Ștergere
  6. Aveam real player, mergea ok dar de câteva zile mi se spune că „real player has encountered a problem and needs to close” și se închide.
    Care o fi problema?
    Vă rog mult, dacă mă puteți ajuta cu un sfat și încă ceva când vroiam să dau download la filmuleț îmi apărea „download this clip” acum nu mai apare și nu se mai poate descărca nimic!
    Nici prin google nici prin Mozilla nici prin Internet Explorer care o fi cauza?
    Cum se poate remedia, vă rog să mă ajutați!
    Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soluții probleme realplayer
      Mergi în panou de control și de acolo la dezinstalare programe și dezinstalează versiunea de RealPlayer pe care acum o ai instalată pe calculator.
      După ce ai dezinstalat RealPlayer dă un restart la calculator și apoi descarcă ultima versiune de pe site-ul oficial al RealPlayer pe care o reinstalezi.
      Normal tipul acesta de probleme se rezolvă reinstalând programul.
      Dacă problema nu se rezolvă revină cu un mesaj.

      Ștergere
    2. Eu recomand, după dezinstalarea programului RealPlayer să reinstalezi întâi browserele și apoi să reinstalezi RealPlayer.

      Ștergere
  7. Salut!
    Am Windows 7 am RealPlayer și până nu de mult a funcționat tot bine, acum nu-mi mai apare deasupra aplicația aceea pentru descărcat.
    Dacă poate cineva să mă ajute.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună,
    Sunt Marius, de câtva timp nu-mi mai funcționează, funcția de download.
    Am Windows 7 și folosesc internet Explorer.
    Dacă știți, ajutați-mă va rog!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o simplă dezinstalare apoi reinstalare a programului se rezolvă problema!

      Ștergere
  9. Am o problemă cu RealPlayer: De ce nu pot instala RealPlayer?
    Salut,
    Am și eu o întrebare, de ce nu pot instala RealPlayer pe Windows Vista?
    Merge să-l descarc dar când e pe punctul de a se instala se închide și dispare și se închide și programul de unde îl descarc.
    Se închid orice filă deschisă, revine ca și cum aș fi deschis calculatorul toate filele închise îmi puteți spune de ce nu pot să-l instalez?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Instalare corectă RealPlayer
      Fatal mesajul tău, în special ultima parte nu am descifrat-o, a trebuit să refac / rescriu tot comentariul tău și să îl corectez, cea ce am putut corecta.
      Poți spune de unde ai descărcat și ce versiune de RealPlayer ai descărcat?
      În mod normal RealPlayer este foarte simplu de instalat, installer-ul de la RealPlayer este foarte intuitiv, din câteva clicuri ai instalat programul.
      Trebuie să descarci programul de pe site-ul web oficial al RealPlayer, și să rulezi programul de instalare, apoi se fii atent la mesajele arătate de installer.
      Aproape de sfârșitul instalării programul cere permisiunea de a închide browserele web pentru a putea instala un plugin pentru descărcarea de video, poate asta s-a întâmplat și la tine, dar cum am mai spus e greu de înțeles mesajul tău.

      Instalarea programului RealPlayer
      Pasul 1: descărcarea programului de pe pagina web oficială.
      Pentru a descărca de pe pagina web oficială intră aici.
      Pasul 2: la terminarea descărcării se execută fișierul descărcat.
      Pasul 3: se urmează instrucțiunile din programul de instalare / installer.
      De asemeni se acceptă termenii și condițiile de utilizare.
      Pasul 4: Instalarea este terminată când apare mesajul de instalare terminată!

      Ștergere
  10. Probleme convertire - Am probleme cu conversia
    De ce la real player sp de vreo 3 zile mi se blochează real player convertor atunci când încarc melodia pe care doresc să o convertesc și nu îi mai pot face nimic?!
    PS. am reinstalat din nou real playerul dar este aceeași problemă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descarcă ultima versiune RealPlayer
      RealPlayer Sp este deja puțin învechit, descarcă și instalează ultima versiune RealPlayer.

      Ștergere
  11. Cum dezinstalez programul?
    Vă rog să mă ajutați.
    Vreau să dezinstalez RealPlayer și nu reușesc din Control panel.
    Mi se spune că sunt erori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recomand să instalezi din nou programul RealPlayer, pentru că dacă este ceva ce este șters și blochează dezinstalarea așa vei repara programul iar apoi vei putea să-l dezinstalezi complet folosind una din metodele de mai jos:

      Dezinstalarea completă a programului RealPlayer
      Pentru a dezinstala RealPlayer există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » RealPlayer » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » RealPlayer » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul RealPlayer și intrările din regiștri de Windows create de RealPlayer după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USER\Software\ și elimini folderul RealPlayer.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
      HKEY_USERS\.DEFAULT\Software.

      Ștergere
  12. M-am uitat prin toate comentările și nimeni cu problema mea, așa că vă rog să mă ajutați!
    Se instalează bine, descarcă bine și când încerc să-l privesc, video nu are sunet, și m-am folosit ani buni de el dar acum deodată problema asta și nu înțeleg!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ai modificat tu ceva pe la setări, fă o dezinstalare completă cum este indicat mai sus, adică eliminând tot ce are legătură cu programul și apoi reinstalează-l!
      Ar fi bun să instalezi și un „pack” de codec-uri!

      Ștergere
  13. Cum pot rezolva această problemă? Funcția de download nu mai funcționează!
    De câteva zile funcția de download video nu mai funcționează în google Chrome - deși în IE funcționează, dar prefer Chrome.
    Am reinstalat RealPlayer dar degeaba, cum se poate rezolva?
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RealPlayer - soluții
      Probabil ai blocat acest complement / extensie în Chrome.
      Pentru a debloca intri în opțiuni »» instrumente »» extensii și acolo vezi ce este blocat.

      Ștergere
    2. Problemă nerezolvată!
      Mulțumesc, dar eu nu am blocat nimic și nici nu am găsit unde să deblochez!
      Din păcate de la google n-am primit niciun răspuns - se pare ca n-au români pe acolo!

      Ștergere
    3. RealPlayer - soluții
      Nu știu de ce la tine nu se rezolvă această problemă, la mine RealPlayer merge perfect cu Google Chrome.
      Ce aș putea eu să mai recomand ar fi să faci următoarele lucruri:
      1. Dezinstalează complet atât RealPlayer cât și Google Chrome.
      2. Reinstalează-le după, întâi Chrome și după RealPlayer.

      Dezinstalarea completă a programului RealPlayer
      Pentru a dezinstala RealPlayer există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » RealPlayer » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » RealPlayer » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul RealPlayer și intrările din regiștri de Windows create de RealPlayer după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USERSoftware și elimini folderul RealPlayer.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE
      HKEY_USERS.DEFAULTSoftware.

      La fel faci dezinstalarea și pentru Google Chrome.

      Când reinstalezi programele asigură-te că le descarci de pe site-urile oficiale și că instalezi ultima versiune pentru fiecare, întâi Google Chrome și apoi RealPlayer!

      Notă: Asigură-te de asemeni că de pe site-ul de pe care vrei să descarci nu are blocat respectivul video.
      Probează pe mai multe site-uri de video, în acest moment spre exemplu de pe www.dailymotion.com majoritatea videourilor pot fi descărcate!

      Ștergere
  14. Bună,
    Am descarcat real player solarlondon și vreau să știu dacă e gratuit?!
    Pentru că mi-a dat și altele care sunt cu plată.
    Aștept un răspuns, mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu ce e solarlondon eu nu am auzit de el!
      RealPlayer este oferit atât gratis cât și în versiuni de plată.
      Tu descarcă programul de pe site-ul autorului(linkul pus de noi te va duce până pe site-ul autorului) și alege versiunea gratuită, dar nu e nici o problemă dacă instalezi versiunea de plată, aceasta se va transforma în versiune gratuită în momentul în care expiră perioada de probă!

      Ștergere
  15. Salut,
    Azi am descoperit că nu mai pot descarca cu Real Player, deoarece când selectez calea unde să-mi salveze fișierul, îmi spune că nu are drepturi să salveze în locația respectivă.
    Am încercat diferite locații dar același comportament și în plus sunt conectat ca și administrator. Folosesc Real Player 14.0.3.
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalează complet programul, elimină toate fișierele create de acesta apoi reinstalează-l fiind conectat ca și administrator.

      Ștergere
  16. Când vreau să deschid programul îmi apare „send errors” sau „dont send” pe oricare apăs se închide!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul de care tu vorbești este un mesaj dat de Windows atunci când apare o eroare!
      Probabil ai instalat o versiune a programului care nu este compatibilă cu sistemul tău.
      Descarcă ultima versiune a programului și instaleaz-o urmând pașii indicați într-o postare anterioară.
      Dacă ultima versiune nu este compatibilă cu Windows-ul tău, încearcă să faci o actualizare la Windows apoi să reinstalezi programul.
      Dacă nici așa nu merge, probabil ai un Windows pirat și nu îl poți actualiza, în acest caz caută o versiune mai veche de real player, compatibilă cu sistemul tău și instalează.
      Ai uitat să dai detalii despre sistemul tău!
      Nu ai specificat de unde și ce versiune a programului vrei să instalezi!

      Ștergere
  17. Bună ziua,
    Am și eu probleme cu real player-ul, de fapt nu real player-ul este problema....
    L-am descărcat și când am vrut să-l instalez îmi spune că nu am sistemul de operare adecvat.
    Mă puteți ajuta?
    Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat să specifici ce sistem de operare ai și de unde și ce versiune a programului RealPlayer ai descărcat.
      Mesajul de eroare îți spune că versiunea pe care încerci tu să o instalezi nu este compatibilă cu sistemul tău - Windows-ul tău dacă folosești Windows.
      Din cea ce spui tu nu pot decât să-ți indic să actualizezi Windows-ul sau să cauți o versiune mai veche compatibilă cu sistemul tău, sau mai nouă!

      Ștergere
  18. Cum descarc gratis cu programul RealPlayer?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În acest moment programul RealPlayer permite descărcarea de video de pe majoritatea site-urilor ce au acest tip de conținut.
      Nu știu ce versiune ai tu, din acestă cauză îți recomand ca întâi să dezinstalezi complet versiunea pe care o ai instalată acum, iar dacă încă nu ai instalat programul mergi direct la descărcarea programul, ultima versiune.
      Descarci și instalezi ultima versiune, iar în timpul instalării accepți și instalarea pluginului pentru browserele web care descarcă video.
      După ce termini de instalat și deschizi unul din browserele web compatibile cu programul, cum ar fi Internet Explorer, Mozilla sau Google Chrome vei observa că în momentul în care intri pe un site ce are conținut video în parte de sus dreapta a videoului va apare opțiunea „Download cu RealPlayer” dai clic acolo și programul va descarca vide respectiv, pe care le va salva în folderul Video » RealPlayer Downloads, sau folderul pe care l-ai ales tu în cazul în care ai ales o altă locație pentru acest tip de descărcări.

      Ștergere
  19. Scuzați-mi întrebarea idioată, dar există Realplayer și în limba română?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate în acest moment Realplayer nu este oferit și în limba română!
      Probabil pentru producătorii acestui soft, limba română nu prezintă deocamdată interes!

      Ștergere
  20. Nu pot descărca nimic, de ce?
    Vă rog să mă ajutați!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi te-am ajuta, dar cum tu nu prea detaliezi, mai greu să poți fi ajutat!

      Ștergere
  21. La mine nu funcționează....
    L-am instalat și dezinstalat de 3 ori, nu vrea.....
    Memorie 3 GB, HDD 250 GB, sistem Windows 7.
    Pe calculatorul de la serviciu merge, XP.
    Ce să fie?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu pot instala real player pe calculator!
    Sistemul de operare este: Windows XP Media Center Edition.
    Când am cumpărat computerul a avut instalat și real player în el, dar a apărut o eroare când download-am un video și nu a mai mers.
    Atunci am șters real player din Windows cu intenția de a-l reinstala din nou, dar după toate încercările, nu am mai reușit niciodată.
    Acum, când încerc să reinstalez real player, îmi apare pasul acela de urmat: „Run”, dar în loc să pornească instalarea, îmi spune că nu sunt legat la rețeaua de internet, ceea ce nu este adevărat.
    Îmi apare: „try again” și după 2-3 click-uri pe acesta îmi apare graficul cu real player și începe să se instaleze programul în computer, și îmi arată graficul verde de jos cu procentul de descărcare.
    Problema mea este că această instalare nu trece de 50%-60%.
    Când ajunge la 52, deci pe la jumătate, atunci dispare tot programul cu real player de pe ecran!
    Nu știu ce poate fi.
    Dacă puteți să mă ajutați, vă rog să-mi spuneți ce trebuie să fac în pași cât mai simpli posibil, gen: „Start, My computer...”!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am probat acum la mine și merge să se descarce și să se instaleze, dar eu am Windows 7.
      Tu ești sigur că ai o conexiune stabilă la internet, că nu se întrerupe, chiar și pentru perioade scurte?
      Ești conectat prin cablu sau folosești o conexiune wireless?
      Dacă e wireless încearcă să vezi dacă se rezolvă problema printr-o conexiune cu cablu.
      Ai Windows-ul actualizat la zi?
      Adică întreb dacă ai SP3 instalat pe el, că la cerințe minime la ultima versiune pune pentru XP să fie ultimul Windows XP SP3.
      Probează să instalezi o versiune Realplayer mai veche, de pe un site care oferă versiuni vechi, așa afli cel puțin dacă ultima versiune e compatibilă cu sistemul tău Windows XP Media Center, e versiune de Windows XP limitată și probabil poate fi o problemă de compatibilitate.
      Dar eu cred că e o problemă de conexiune, la tine sau la serverul de la care descarci, încearcă schimbând limba pe site-ul oficial, în acest fel alegând o locație diferită pentru download.

      Ștergere
  23. După ce download-ez real player de pe saitul oficial, dau click pe „RUN”, dar nu dă drumul la instalare, ci apare mesajul:
    „This computer must be connected to the Internet to install RealPlayer.
    Please check your Internet connection and click Retry to complete the installation.”
    Dar nu este adevărat!
    Sunt conectat la internet și merge bine!
    Când dau click pe „retry”, nu merge și trebuie să dau click de 2-3 ori pe acesta, după care apare „retry download”, dau click și aici și dispare tot.
    Altădată îmi dă voie să merg mai departe de aici și îmi apare cu real player și dacă sunt de acord cu termenii... până începe să se instaleze programul și îmi arată prin bara verde cât procent din program s-a încărcat.
    Procentul indicat de bara verde nu depășește niciodată 50%-60%, după care se închide dintr-o dată și dispare.
    Folosesc Windows XP Home Media Center.
    Pe hard disc am mai mult de 100 MB spațiu liber necesar instalării RP. Am 37 GB spațiu liber.
    Dacă mă puteți ajuta, vă rog să-mi spuneți în pași simpli ce trebuie să fac.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți-am dat un răspuns la comentariul anterior!

      Ștergere
    2. Mersi Mihai, am sa încerc și varianta asta.
      Am postat în două locuri diferite pe acest blog, pentru că nu găsisem de prima dată pagina asta despre real player.

      Ștergere
    3. Am conexiune prin cablu și pot instala alte programe imediat după ce încerc instalarea R.P..
      Internetul merge!

      Ștergere
    4. Windows-ul este actualizat și am SP3.
      Versiunea pe care încerc să o instalez am downloadat-o de pe sit-ul oficial al real player.
      Am să încerc să instalez o versiune mai veche a r.p..

      Ștergere
    5. Am încercat și o versiune mai veche a real player (11), din 2005.
      Nu am reușit nici cu asta!
      De data asta nu-mi mai spune ca la ultima versiune 15, că nu sunt legat la rețeaua de internet, ci apare mesajul:
      „Your currently do not have Administrator access to the Windows Registry.
      Please see your system Administrator to install RealPlayer.”

      Ștergere
    6. Din mesajul de eroare pare că nu te loghezi pe PC cu drepturi de administrator.
      Loghează-te ca administrator sau clic dreapta pe fișierul cu installer-ul și apoi alegi „Execută ca administrator”.

      Ștergere
  24. Am instalat real player 15 și acesta merge doar cu Internet Explorer, nu și cu Google Chrome!
    Știe cineva care este problema?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine merge perfect și cu Google Chrome, vezi dacă nu este blocat în extensii de Chrome.
      Dacă este acolo în listă îl abilitezi doar.
      Dacă nu apare în acea listă, dezinstalează Chrome, complet, apoi dezinstalează și RealPlayer, dă un restart la PC, reinstalează Google Chrome apoi Real Player!
      Vezi, ca în timpul instalării RealPlayer, să ai închis browserul Chrome.

      Ștergere
  25. Bună!
    Am instalat RealPlayer, iar atunci când pun săgeata pe imagine să încep descărcarea, nu îmi apare butonul.
    Ce să fac având în vedere că l-am dezinstalat și reinstalat de mai multe ori?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai activat opțiunea pentru descărcare atunci când l-ai instalat?
      Dacă activai respectiva opțiune, în timpul instalării ar fi cerut să închizi browserele.
      Pe care browser probezi și nu funcționează?
      Verifică dacă pe browserul folosit nu este plocat pluginul!

      Ștergere
  26. Probleme de descărcare filme cu RealPlayer
    Am următoarea întrebare, până acum o lună puteam descărca de pe net filmulețe, filme, melodii, videoclipuri în RealPlayer SP.
    Îmi apărea „downland this clip”, dar de circa o lună, după cum am specificat și mai sus nu ma pot descărca nimic în RealPlayer sp.
    Știi care o fi problema, din ce cauză nu se mai poate descărca nimic în real player sp.
    Cu mulțumiri anticipate rog frumos a mă ajuta să rezolv această problemă cu RealPlayer.
    Cu mult respect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cam depășită această versiune, voi nu folosiți ultima versiune a programului!

      Ștergere
    2. Acestea sunt comentarii mai vechi, editate și corectate că aveau greșeli de ortografie, din acest motiv se vorbește despre o versiune anterioară.

      Ștergere
    3. RealPlayer SP soluție problemă download muzică, filme, filmulețe, melodii, video, videoclipuri
      La mine RealPlayer SP merge perfect și descarcă fără nici un fel de problemă.
      Cauze din cauza cărora nu se poate descărca cu RealPlayer SP pot fi mai multe:
      1. site-ul de pe care vrei să descarci nu are conexiune bună sau a blocat descărcările, RealPlayer SP nu descarcă de pe site-uri care au descărcările blocate;
      2. Ai modificat tu ceva în opțiuni la RealPlayer SP și ai dezactivat funcția de download, în acest caz nu trebuie să reconfigurezi RealPlayer SP, dar dacă ți se pare dificil asta, reinstalezi programul și cred că în 10 minute ai problema soluționată;
      3. Ai dezactivat la browserul folosit de tine pentru a descărca, complementele, pentru a soluționa asta verifică întâi să vezi dacă pe celelalte browsere ce ai instalate pe pc RealPlayer SP face descărcări, dacă da și tu vrei să folosești browserul / navigatorul web obișnuit, bănuiesc ca este Internet Explorer sau Mozilla intri în instrumente >> administrare complemente și activezi din nou RealPlayer SP, dar dacă ți se pare complicat la fel ca mai sus reinstalează RealPlayer SP.
      Atenție, ca totul se fie bine făcut înainte de a reinstala RealPlayer SP, dezinstalează programul complet, să nu se păstreze configurarea veche.

      Ștergere
  27. De unde descarc programul RealPlayer?
    Cum se descarcă și cum se instalează programul RealPlayer?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RealPlayer - descărcare - instalare
      Urmezi linkul de pe pagina asta și ajungi pe pagina softfree.eu.
      Acolo ai o descriere, iar în partea de jos ai un link ce duce pe pagina de descărcare a softfree.eu, urmezi acest link, care te va duce pe pagina de descărcare a RealPlayer.
      De acolo alegi versiunea dorită de tine și o descarci.
      După descărcare, dai dublu clic pe installer și urmezi instrucțiunile de instalare, în câteva minute se instalează (singur)!

      Ștergere
  28. Cum dezinstalez RealPlayer
    Am dezinstalat RealPlayer și nu mai pot intra în programul meu de contabilitate.
    Programul de contabilitate(saga) nu se mai deschide deloc, dau click pe iconița și nu se deschide nici pe cea de bază nici pe shortcut, pe nici una din var. salvate ani de zile de când lucrez cu el.
    Asta-i buba: nu se mai deschide programul nicicum, nu dă nici un mesaj, pur și simplu dau click pe el și nu se întâmplă nimic.
    Am întrebat câțiva amici și mi-au spus că, la dezinstalare, RealPlayer probabil șterge niște regiștri și fișiere .dll pe care le folosește și softul meu de conta.
    Am reinstalat RealPlayer și pot intra din nou în programul de conta, dar nu vreau să mai păstrez RP în calculator, însă dacă îl dezinstalez iar mă blochează.
    Ce să fac să scap de RealPlayer fără să-mi afecteze și alte programe?
    Vă rog mult să mă ajutați!
    Vă mulțumesc anticipat,
    Otilia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că cel mai simplu ar fi să restaurezi Windows-ul la o dată anterioara instalării real player, așa vei elimina RealPlayer fără să afectezi configurarea dinainte!
      Dacă nu știi cum se face revină cu alt mesaj!

      Ștergere
    2. Cum elimin RealPlayer?
      În primul rând îți mulțumesc mult pentru mesaj.
      Teoretic știu cum se face, dar mi-e teamă să umblu fiindcă nu sunt prea pricepută la computere și mi-e că fac vreo nefăcută pe acolo.
      Apoi, dacă restaurez Windows la o dată anterioară nu pierd și ce-am lucrat în conta între timp, nu-i așa?
      Iartă-mi întrebarea!

      Ștergere
    3. De obicei nu se pierd date, atunci când restaurezi sistemul, se modifică doar felul de a funcționa al calculatorului ca la data aleasă.
      Iar în caz de apare vreo problemă se poate repara la fel de simplu, desfaci operația de restaurare.
      Adică anulezi restaurarea în același fel cum ai făcut-o.
      De asemeni poți face un backup cu toate fișierele ce nu vrei să se piardă!
      Dacă nu te descurci și mai ai probleme revină cu orice problemă ai și vom încerca să o rezolvăm!

      Ștergere
  29. Mie îmi apare mesajul ăsta când vreau să-i dau „convert” în mp3:
    „codecs required for this input file processing are not found real player”!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți lipsește un codec de pe PC, instalează un pack de codec-uri și probabil se rezolvă problema!

      Ștergere
  30. RealPlayer este gratis sau nu?
    Dacă este gratis, de ce la descărcare îți dă prețuri cu cât costă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citește cu atenție ce spune atunci când descarci și de asemeni fi atent la ce descarci!

      Ștergere
    2. RealPlayer este gratis
      Pentru că este și o versiune pro care nu este oferită gratis!
      Tu când descarci poți să alegi doar versiunea Free sau poți să alegi și versiunea completă care după perioada de probă, în cazul în care nu te hotărăști să o cumperi, se transformă în versiunea Free, care oferă mai puține opțiuni decât versiunea pro!

      Ștergere
  31. Am și eu o rugăminte la voi.
    Am instalat acest program și descarc cu el unele videoclipuri despre albine de pe același cont.
    Unele se descarcă bine în format flv, dar altele se descarcă în format mp4, dar fără sonor.
    Am dezinstalat Mozilla, am instalat Google Chrome , dar tot așa face.
    Pe el l-am instalat de mai multe ori dar tot degeaba.
    Nu știu ce să-i fac, vă rog să mă ajutați.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil respectivele videoclipuri sunt într-un format pe are programul nu-l recunoaște bine, eu recomand să instalezi un pack de codec-uri audio / video și cred că se va rezolva problema!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis