Descarcă gratis TeamViewer

Descărcare gratuită de TeamViewer
TeamViewer ::: un program pentru calculator și diferite dispozitive mobile ce permite utilizatorilor să controleze un alt calculator de la distanță.
TeamViewer este un program ce-ți permite să controlezi prin intermediul internetului alt calculator al unui asociat, calculatorul tău de la servici sau de acasă.
Cu TeamViewer poți intra în alt calculator fără a fi nevoie să îl ai în fața ta, doar trebuie să aibă și calculatorul respectiv instalat programul iar asociatul sau proprietarul calculatorului sa-ți comunice datele de acces.

TeamViewer este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul TeamViewer gratis apasă următorul link: download TeamViewer gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului TeamViewer este este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.


TeamViewer este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
De asemeni programul TeamViewer este compatibil cu Mac.
Din păcate programul TeamViewer nu este compatibil cu Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul TeamViewer.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea TeamViewer
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea TeamViewer, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea TeamViewer
Dacă nu poți instala TeamViewer, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare TeamViewer
Dacă programul TeamViewer nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului TeamViewer
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru TeamViewer
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul TeamViewer!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială TeamViewer
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat TeamViewer de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește TeamViewer
Asigură-te că știi la ce folosește TeamViewer, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul TeamViewer.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre TeamViewer, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu TeamViewer să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu TeamViewer lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. TeamViewer - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul TeamViewer, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu TeamViewer:
    * locul de unde ai descărcat programul TeamViewer;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul TeamViewer;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul TeamViewer - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul TeamViewer - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul TeamViewer și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu TeamViewer, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Și dacă îl dezinstalez, îmi mai poate intra cineva în calculator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod normal nu, dacă ai instalat o versiune oficială descărcată de pe site-ul oficial!

      Ștergere
  3. Folosire TeamViewer
    Dacă doresc ca în calculatorul meu să nu mai intre persoana cealaltă care are programul instalat, ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Securitate TeamViewer
      Cel mai simplu este să închizi programul, sau să schimbi parola depinde de ce vrei tu și de cum vrei tu să folosești programul TeamViewer.
      Dar cel mai bine este să nu folosești o parolă unică, selectezi opțiunea de generare a unei paroli noi la fiecare conectare de TeamViewer.
      Dacă mai ai nelămuriri întreabă că vom răspunde cu cea mai mare plăcere!

      Ștergere
  4. Probleme TeamViewer pe Windows 7
    Eu l-am instalat, versiunea TeamViewer 4 pe Windows 7 și nu merge.
    Adică se instalează da îmi apare id și password!
    De ce?
    Pe un Windows XP, tot normal?
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Instalare corectă TeamViewer
      Eu zic să reinstalezi programul, și atunci când reinstalezi pune un id și o parolă, alese de tine și pe care să nu le uiți!
      Nu prea am înțeles bine mesajul tău, dar și în Windows XP se poate pune id și password, asta pentru a putea folosi programul fără să schimbi mereu datele de logare.
      Dacă răspunsul meu nu se apropie de cea ce vroiai tu să afli, revină cu un mesaj ceva mai detaliat ca să pot să-ți răspund mai clar.
      Și-ți recomand să descarci și să instalezi ultima versiune de TeamViewer de pe site-ul web oficial al programului.
      Ultima versiune în momentul acesta este TeamViewer 8 și funcționează perfect cu sistemul de operare Windows 7.
      Și vezi să nu descarci și să instalezi doar clientul TeamViewer, acesta este folosit doar pentru a permite acces pe un computer nu și pentru a prelua controlul.
      Cred că ăsta ar fi motivul pentru care apare id și parolă pentru că ai instalat clientul TeamViewer.

      Ștergere
  5. Eroare TeamViewer
    Eu am instalat programul TeamViewer versiunea 5.0.7572 și apare pe iconița de pe desktop al programului semnul exclamării cu roșu.
    Ce înseamnă avertizarea respectivă?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că nu este conectat la internet!

      Ștergere
    2. Te referi la iconița de pe desktop sau la cea din partea dreaptă jos de pe bară de lângă ceas?
      Când ai instalat programul TeamViewer ai ales opțiunea doar pentru uz particular?
      Încearcă să reinstalezi programul și fii atent atunci când te pune să bifezi ce opțiuni să alegi, alege doar pe cea pentru uz particular pentru că celelalte două nu sunt gratuite și din cauza asta este posibil să apară acel semn de care zici tu.
      De asemeni recomand ca de fiecare dată atunci când descarci programul TeamViewer să o faci de pe site-ul oficial.

      Ștergere
    3. Instalează ultima versiune, tu nu ai ultima versiune oficială!

      Ștergere
  6. Utilizare TeamViewer
    Bună ziua,
    Aș avea o întrebare în legătură cu programul TeamViewer.
    Cum se procedează cu el pentru că l-am instalat și ce trebuie să fac, că îmi cere id și parolă și nu știu cum se face!
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum se utilizează TeamViewer?
      Programul TeamViewer e format din două părți: Programul complet și clientul.
      Clientul TeamViewer este folosit doar pe calculatorele pe care se intră, iar programul complet poate fi folosit atât pentru a controla cât și pentru a fi controlat.
      Atunci când se instalează programul teamviewer se poate pune un id și o parolă, dar asta nu e obligatoriu, programul generează și singur la fiecare folosire id-ul (care este unic odată folosit teamviewer pe un calculator) și parola.
      Clientul TeamViewer nu necesită instalare, doar faci dublu clic pe el și acesta deschide o fereastră cu id-ul calculatorului și parola.
      Id-ul calculatorului și parola sunt folosite pentru a fi date celui care va intra pe calculator de la distanță.
      Deci să rezum, pentru a putea controla cu TeamViewer un calculator sau mai multe calculatoare de la distanță este nevoie ca pe acele calculatoare să fie instalat programul TeamViewer.
      Iar cel care intră are nevoie de datele de logare ale respectivului calculator generate de programul TeamViewer instalat pe el.

      Ștergere
    2. TeamViewer mod de folosire
      Probabil la tine cere id și parolă - dacă este cea la ce ma gândesc eu - pentru a intra pe un alt calculator care are și el TeamViewer instalat.
      Pentru a controla de la distanță sau pentru a oferi ajutor cu TeamViewer, nu se poate intra la întâmplare pe alte calculatoare fără ca și pe respectivele calculatoare să fie instalat TeamViewer și fără să știi id-ul și parola.
      Dacă nu m-am apropiat cât de cât de cea ce vroiai să afli, revină cu un mesaj cât mai clar posibil în care să-mi spui la ce vrei să folosești teamviewer și eu îți voi descrie aici pașii ce trebuie să îi faci.
      TeamViewer este foarte ușor de utilizat și este foarte intuitiv, de asemeni poți găsi foarte multe informații utile pe pagina web oficială a programului TeamViewer.

      Ștergere
  7. Problemă TeamViewer
    Am instalat programul TeamViewer.
    Problema este că amicul meu poate intra la mine în pc, cu ip-ul meu și parola dar eu la el nu, chiar dacă mi-a dat și el cele două lucruri.
    Am băgat ip-ul meu tot la mine pe calc, și culmea, merge!
    Ce e de făcut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TeamViewer soluții
      Cauze pot fi mai multe, le voi enumera pe cele mai importante:
      1. vezi ca tu să nu fi instalat doar clientul, dacă ai instalat doar clientul teamviewer nu vei putea intra pe nici un calculator, el se folosește doar pentru a se intra pe calculatorul instalat
      Pentru a putea intra și tu trebuie să instalezi teamviewer complet - la tine se pare că nu asta este problema.
      2. dacă ai programul teamviewer complet atunci este posibil ca prietenul tău să nu-ți dea datele corecte - din greșeală sau intenționat.
      Zi-mi exact pașii pe care îi faci să văd până unde ajungi și așa voi știi dacă ai doar clientul TeamViewer instalat sau dacă prietenul nu vrea să i se intre pe calculator.

      Ștergere
  8. Mesaj de eroare TeamViewer
    Salut,
    Am și eu o problemă cu TeamViewer-ul, instalez, apoi când îl deschid îmi dă eroare cu: „don't send”.
    Aștept un răspuns cât mai rapid!!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soluții problemă TeamViewer
      Ai încercat să reinstalezi programul să vezi dacă se rezolvă problema?
      Este compatibil sistemul tău de operare cu TeamViewer?
      Ai descărcat programul de pe pagina web a autorului?
      Verifică ce întreb mai sus, apoi dacă problema nu se rezolvă, lasă-mi un mesaj cu toți pașii pe care îi faci.
      Adică ce sistem de operare folosești, de unde ai descărcat programul și pașii folosiți la instalarea TeamViewer.

      Ștergere
  9. Cum se ascunde TeamViewer
    Bună ziua,
    Descărcat, parolat, funcționează perfect dar.... ce anume trebuie setat ca să nu apară pe monitorul pc-ul din care vrei să extragi un fișier, fereastra sau mesajul că cineva s-a logat la respectivul PC!?
    Mulțumiri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TeamViewer nu este un program de supraveghere
      Tu ai nevoie de un program de supraveghere / spionare, TeamViewer nu este pentru așa ceva, el este special construit pentru a ajuta de la distanță sau pentru a folosi propriul calculator de la distanță, nu de a supraveghea pe ascuns sau pe invizibil alt calculator.

      Ștergere
    2. Dacă totuși dorești un program de supraveghere descarca Ultra VNC.
      Este indicat pentru supravegherea adolescenților, la care tentația de a intra pe diverse pagini este mare.
      Urmărește tutorialul pe net și sunt sigur că te vei descurca!

      Ștergere
  10. TeamViewer - probleme de conectare
    Bună ziua,
    Am o problemă cu TeamViewer-ul!
    Prima dată l-am instalat pe laptop și a funcționat perfect, apoi l-am instalat pe Pc și nu mai funcționează, după ce introduc Id-ul partenerului și apăs „Connect to partner” îmi apare mesajul:
    „A connection could not be established.
    A connection to the requested partner could not be established.
    Please check TeamViewer and the Internet connection on your partner's computer.”
    Partenerul meu folosește internet prin Wireless, credeți că aceea ar fi problema?
    Dacă da, atunci când mă conectez de la laptop de ce funcționează?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TeamViewer reinstalare
      Dezinstalează complet versiunea instalată de TeamViewer, pe ambele calculatoare al tău și al prietenului.
      Reinstalează ultima versiune a programului TeamViewer, la fel pe ambele calculatoare, în mod normal acest tip de probleme se rezolvă la reinstalarea programului.
      Recomand ca descărcarea să se facă de pe site-ul oficial al autorului.
      Dacă problema continuă ar trebuie verificat conexiunile la ambele calculatoare, ar fi bine ca prietenul să probeze cu o conexiune prin cablu întâi, iar dacă prin cablu funcționează este posibil să fie o problemă de la conexiunea wireless.

      Ștergere
  11. Am o problemă - Am nevoie de ajutor!
    Am o problemă cu programul TeamViewer care mi-a fost instalat de un amic.
    Am înțeles din comentariile de mai sus că în funcție de cum mie instalat programul (complet sau client) îmi poate intra persoana respectivă în pc de la distanță fără să știu eu, el știind id-ul și parola.
    Spuneți-mi cum pot să aflu dacă îmi intra în pc fără știrea mea știind că mi-a intrat și pe adresa mea de messenger abuziv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosirea ilegală a programului TeamViewer
      În mod normal atunci când programul TeamViewer este folosit, îți va apărea și ție că este folosit.
      De obicei se înegrește fundalul la desktop și apare un icon cu TeamViewer în colțul dreapta jos.
      Dar dacă prietenul tău ți-a instalat o versiune modificată / ilegală de TeamViewer, atunci mai greu să-ți dai seama atunci când intră!
      Dar ce amic este ăsta care-ți intră pe calculator și în conturi fără acceptul tău?
      Dacă tu crezi că el intră pe calculatorul tău, fără accept, denunță-l la poliție pentru că cea ce face este foarte grav!

      Ștergere
  12. Ajutor
    Am și eu o problemă:
    De unde pot lua licența că-mi trebuie și nu am bani ca să o cumpăr online!
    Plzz ajutați-mă că am mare nevoie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și zici că nu ai bani să cumperi o licență, atunci de ce nu folosești versiunea gratuită, pentru că pentru uz personal e gratis programul, înseamnă că tu nu vrei să îl folosești pentru uz personal, deci ai bani, și ce ai zis, ia să cerșesc eu, poate îmi dă un fraier o licență!
      Pe acest blog, întrebările care se referă la seriale, licențe, keys, numere de serie, coduri de activare sau alte lucruri asemănătoare vor fi ignorate!

      Ștergere
  13. Bună ziua,
    Am și eu o întrebare legată de TeamViewer.
    Folosesc programul pentru a vizualiza un sistem de monitorizare prin camere video de supraveghere.
    Din păcate, după defectarea plăcii de bază a computerului sistemului de supraveghere și înlocuirea acesteia, nu mai pot vizualiza în totalitate imaginile transmise de sistemul de supraveghere.
    Dacă doresc să vizionez ceea ce transmite o singură cameră, în regim de „full screen”, îmi apare un ecran colorat în roz, ca și cum ar fi aplicată o perdea peste imagine.
    Același lucru se întâmplă și în situația vizualizării tuturor camerelor.
    Înainte de defectare acest lucru era posibil.
    Utilizez acum (de încercare) TeamViewer 8 Free.
    Controlul asupra computerului de supraveghere este TOTAL.
    Aș dori să vă trimit un print screen pentru edificare însă nu-l pot atașa textului.
    Pentru o eventuală colaborare și un așteptat răspuns!
    Mulțumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prin TeamViewer imaginile respective trebuie să treacă prin serverul lor și apoi ajung la tine, ca imaginea să ajungă la tine de calitate, ar trebuie ca cele trei locații să aibă niște conexiuni la internet super bune.
      Mai exact computerul controlat trebuie să ai bă o viteză de urcare foarte bună și cel de pe care controlezi o viteză de descărcare bună, astea două depind de tine și presupun că le-ai avea bunișoare.
      În schimb serverul celor de la TeamViewer nu e controlat de tine, iar aici viteza este fluctuantă în funcție de cât de încărcat este serverul.
      Probabil, ținând cont că folosești versiunea gratuită a programului, probabil cei de la TeamViewer îți restricționează IP-ul.
      Cred că, folosind o versiune completă vei obție o imagine mai bună, eu recomand să te pui în contact cu cei de la TeamViewer să vezi ce-ți pot oferi ei și dacă merită să cumperi o licență pentru uz comercial!

      Ștergere
  14. Nu merge corect: Am probleme cu programul TeamViewer, nu pot să îl folosesc!
    Am instalat TeamViewer și îmi apare doar id fără parola, de ce?
    As vrea să-mi intre un prieten în calculator și nu poate fiindcă nu am decât id fără parolă.
    Ce să fac?
    Va rog ajutați-mă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TeamViewer - instalare corectă
      Dacă ai descărcat și instalat corect ar trebuie să-ți apară tot!
      Tu ai descărcat și instalat clientul sau programul complet?
      Descrie tot ce ai făcut pas cu pas, fără să uiți să specifici de unde ai descărcat programul sau clientul!
      La mine merg ambele perfect, asigură-te că programul se poate conecta la internet, vezi dacă are butonul din partea stângă roșu sau verde, dacă e roșu programul nu se poate conecta la internet!

      Ștergere
  15. Deci.... mai simplu!
    Dă și mie linkul de unde sa iau că nu merge!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce să dau și ție?
      Parcă ai fi la cerșit, sau vrei să pari și tu mai șmecher, probabil când postai îți imaginai că ne tremură pantalonii dacă ne iei tare!
      Citește și tu atent și vei descoperi cum se descarcă programul, foarte simplu, trebuie doar să citești!

      Și dacă tot nu înțelegi după ce citești atent încearcă să intri aici!
      Ps: Învață și tu să te exprimi că așa vei obține mai mult, pe stradă poate impresionezi vreo trei puștani dar aici nu sperii pe nimeni.
      Și așa vei fi și tu mulțumit și eu că nu mai trebuie să editezi mesajele nesimțite ca ale tale, ( specific că este editat comentariul tău, am încercat să îl fac mai de bun simț și să modific tonul ;))!

      Ștergere
  16. Cum dezinstalez TeamViewer?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalarea completă a programului TeamViewer
      Pentru a dezinstala TeamViewer există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » TeamViewer » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » TeamViewer » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul TeamViewer și intrările din regiștri de Windows create de TeamViewer după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USER\Software\ și elimini folderul TeamViewer.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
      HKEY_USERS\.DEFAULT\Software.

      Ștergere
  17. Puteți să mă ajutați puțin cu programul team viewer?
    Că nu știu să-l folosesc ca să intru la prietenul meu în pc spuneți-mi și mie cum să fac.
    Că am și cont dar nu știu cum să fac să intru și îl are și el instalat în pc mulțumesc aștept răspuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programul TeamViewer este foarte ușor de utilizat, dacă spui că aveți ambii programul instalat, îl deschideți vei vedea în partea stângă o zonă unde pune ID și password la fel va avea și amicul tău.
      Îi ceri aceste date, care sunt diferite de ale tale, cu ID-ul completezi în partea dreaptă unde pune ID al partenerului și alegi ce fel de sesiune vrei să faci control remoto, transfer de fișiere sau VPN, apoi dai conectează cu asociatul și gata, de aici vei înțelege totul, este foarte intuitiv.
      Într-una din zilele astea - când voi dispune de ceva timp - o să fac un tutorial cu folosirea TeamViewer, unde o să pun foarte multe imagini ca să fie pe înțelesul tuturor, poate chiar și un tutorial video cu folosirea programului TeamViewer!

      Ștergere
  18. Din câte am înțeles dacă am folosit TeamViewer-ul și l-am dezinstalat, cealaltă persoana nu mai poate să-mi intre în calculator chiar dacă știe id și parola.
    Am înțeles bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ai înțeles bine!
      Dacă ai avut versiunea oficială și ai dezinstalat-o corect, adică dacă ai făcut o dezinstalare completă a programului, ai înțeles bine, respectiva persoană nu mai poate intra în calculator!
      Doar în cazul în care respectiva persoană nu a folosit o clonă a programului sau alt program care copie anumite caracteristici ale programul TeamViewer.
      Dacă nu ai încredere în persoana respectivă, caută pe cineva care se pricepe să-ți verifice calculatorul, și scanează și cu câțiva antiviruși online, că e gratis!

      Ștergere
  19. Bună ziua,
    Întrebarea mea este la transferul de date, nu-mi sare de 20kb și este destul de enervant ce îi pot face pentru a-mi crește transferul?
    Acasă am abonament de 8mb și la servici de 2mb merge destul de bine de pe torent-uri, nu cred că este de la conexiune.
    Probabil setări ceva dacă mă puteți ajuta cu ceva!
    Mulțumesc!
    Cu respect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Țin să te contrazic, ba este de la conexiune și îți voi explica și de ce!
      Tu spui că ai o super conexiune, este adevărat, dar doar pentru descărcare nu și pentru urcare!
      De obicei abonamentele de internet sunt în următorul format download / upload, iar companiile care îl oferă, promovează doar downloadul, nespecificând și upload-ul(viteza de urcare) care în cele mai multe cazuri este cu foarte mult mai mică decât viteza de descărcare de obicei media în acest moment este de 512 kbps(aproximativ 64 KB/s).
      Trebuie să știi că kbps nu e același lucru cu KB/s, tu probabil ai o viteză de urcare de aproximativ 300 și ceva kbps adică în jur de vreo 36 KB/s.
      Dacă mai scazi lățimea de bandă ocupată de diferite programe și cea rezervată de Windows nu-ți va rămâne mai mult de 20 KB/s.
      Și să explic și mai clar, companiile de internet măsoară în bit/s - biți pe secundă.
      1KB/s = 8 kbps.
      De pe torente descarci cu viteză mare pentru că descarci din diferite surse, nu doar dintr-o sursă, fiecare sursă dacă verifici, vei vedea că nici una nu are o viteză de transfer prea mare, sunt foarte puține care depășesc cei 20 kb/s de care vorbești tu!

      Ștergere
  20. Bună ziua,
    Am instalat TeamViewer versiunea 6 de pe site-ul oficial.
    În masca unde trebuie să introduc datele partenerului, este jos în dreapta opțiunea "My Computers".
    Eu nu pot sa ma înregistrez pentru a folosi această facilitate deoarece în urma introducerii e-mail-ului și a parolei îmi dă eroarea:
    "Not ready. Please check your connection."
    Am citit că aceasta facilitate este folosita pentru a avea acces rapid la pc-urile partenerilor.
    Menționez ca folosesc varianta gratuita, încă nu am efectuat nici o conexiune cu nici un partener (nu am cu cine încă :))
    Vă rog să mă ajutați cu această problemă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descrie pas cu pas tot ce faci, pentru că eu am verificat și se poate crea un cont fără nici un fel de problemă!
      Asigură-te de asemeni să nu ai vreo problemă de conexiune sau că antivirusul nu blochează programul!

      Ștergere
  21. Bună ziua,
    Îmi cer scuze dacă cineva a mai pus aceasta întrebare mai sus, doar că mă grăbesc și nu prea am timp să stau să citesc întrebările.
    Întrebarea mea este: poate cineva să intre la mine în calculator pe invizibil?
    Eu am la TeamViewer-ul meu parola comuna, adică nu e aceea care apare acolo în stânga, ci am hotărât eu una, pe care să o știe și „șeful” meu.
    Deci, el când vrea să intre, intra direct și îmi apare jos în dreapta o căsuța care să o pot minimiza.
    Acum întrebarea e dacă el poate sa intre fără să văd eu căsuța și săgeata aceea jos în dreapta.
    M-ar ajuta mult dacă mi-ai putea răspunde.
    Și dacă pot afla și când e la mine în calculator, ar fi super.
    Adică, dacă se poate să intre pe invizibil, eu pot afla când e și când nu e?
    Sau e invizibil-invizibil?:D
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Că vrei să-ți fentezi șeful și să nu muncești în timpul orelor de servici, e ok, înțeleg, dar că mă iei pe mine de fraieră și vrei să citesc mesajele în locul tău e deja prea mult!
      Citește în orele de servici atunci când nu te grăbești să muncești și vei afla dacă șeful poate intra pe invizibil sau nu ;)!

      Ștergere
    2. Nu-ți fă griji Cristina, șeful tău dacă vrea să te spioneze o poate face fără să știu tu fără nici un fel de problemă.
      Sunt destule programe care permit asta, gratuit!

      Ștergere
  22. Bună ziua,
    Am folosit și eu TeamViewer ceva timp ca să fac legătura intre 2 calculatoare dar în momentul de față nu-mi mai dă voie să vad celălalt calculator.
    Bag id și parola și îmi intră în bară, nu-mi mai deschide o noua fereastră în care ar fi calculatorul în care aș vrea să intru.
    Ce este de făcut?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dă un restart la ambele calculatoare și probabil problema despre care vorbești dispare.
      Dacă problema continuă, reinstalează programul în ambele calculatoare, asigură-te să fie ultima versiune a programului!

      Ștergere
  23. Eroare instalare teamviewer!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi fost perfect dacă specificai și ce fel de eroare!
      Verifică dacă calculatorul tău îndeplinește minimul necesar ca să poți instala programul.
      Verifică dacă ai Windows-ul actualizat la zi, poate lipsește vreun driver.
      Descarcă din nou programul și instalează-l!

      Ștergere
    2. Vezi să instalezi o versiune oficial și nu una modificată, descarcă-l de pe site-ul oficial.
      Dacă instalezi o versiune modificată poți avea o mulțime de probleme!

      Ștergere
    3. Ce probleme aș putea avea dacă nu instalez o versiune oficială ci una modificată?

      Ștergere
    4. Probabil ca cineva să-ți controleze calculatorul fără acordul tău, să facă tot ce vrea cu el!

      Ștergere
    5. Să te spioneze fără ca tu să știi, să-ți fure informații importante, să folosească calculatorul tău în scopuri ilegale și multe alte lucruri!
      Imaginează-ți ce se poate întâmpla atunci când cineva are control complet al calculatorului și tu nu știi acest lucru!
      Face tot ce vrea cu el!

      Ștergere
  24. Bună ziua,
    Am și eu o întrebare legată de TeamViewer.
    Folosesc programul pentru a vizualiza camere video de supraveghere.
    întrebarea mea este: dacă angajatul meu pune în bara programul, vrând să folosească pentru un moment internetul, eu mai pot vedea în continuare de la birou, camerele, sau trebuie să aștept pană redeschide pagina?
    Precizez că nu închide programul, logarea, ci doar îl pune în bara de jos.
    Mulțumesc mult, cu stimă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu sigur dacă am înțeles bine întrebarea ta, te referi la TeamViewer sau la programul de supraveghere?
      Dacă te referi la TeamViewer, atunci nu trebuie să aștepți, pentru că folosind TeamViewer poți controla respectivul calculator de la distanță, intri pe el și pui camerele!
      Folosind acest program poți controla un calculator de la distanță văzând tot ce se întâmplă pe desktopul acelui calculator, depinde de cum este conexiune dintre calculatorul tău și cel controlat, control total sau doar vizualizarea desktopului.
      Dacă este doar vizualizarea desktopului, nu vei putea vedea camerele dacă ele sunt în spatele unei browser sau a altui program deschis pe desktop și care este deasupra!
      Dar de ce nu folosești un program de supraveghere pentru camerele video, direct de pe calculatorul de la birou?
      TeamViewer nu este un program de supraveghere ci un program de control de la distanță, folosit în special pentru a da suport de la distanță sau pentru a gestiona / administra diferite activități pe acel calculator!

      Ștergere
  25. Vă rog să-mi spuneți în TeamViewer cum să dezactivez fereastra mică în dreapta jos a desktopului care glisează atunci când intru în alt calculator(la care am cont făcut)?
    Mai bine zis când vreau să intru în calculatorul de acasă, eu fiind pe laptop în oraș, având același cont pe ambele calculatoare, aș vrea ca atunci când mă conectez, fereastra de înștiințare din dr. jos a desktopului care arată că cineva se conectează la acel calculator să nu mai apară!
    Deci vreau să nu fiu văzut ca m-am conectat! (repet, am același cont pe ambele calculatoare, deci pot sa intru când vreau la el).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TeamViewer nu este un program de spionat, tocmai din acest motiv apare acea fereastră.
      TeamViewer nu permite accesarea / controlarea unui alt calculator fără ca persoana care folosește celălalt pc să nu fie informată de acest lucru!
      Tu ai nevoie de un alt tip de program, TeamViewer nu oferă cea ce dorești tu!

      Ștergere
  26. Eu lucrez de acasă și am instalat programul pe calculatorul de servici și lucrez de acasă ca și cum aș fi acolo.
    La un interval de timp se oprește și când încerc să mă reconectez îmi spune că nu rulează în PC-ul partenerului.
    Am parola unica, cum pot face să îl deschid de acasă fără să mai sun mereu colegii să îmi pornească TeamViewer-ul?
    Sau ce setări să îi fac să nu se mai închidă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bănuiesc că ai o versiune gratuită a programului și cred că cei de la TeamViewer, cum traficul între computerul tău de acasă și cel de la servici se face prin serverul lor, pun anumite restricții, printre care și oprirea automată a aplicației instalate pe pc-ul de la servici, pentru a te face să cumperi versiunea comercială.
      Eu recomand să instalezi mai multe programe de control, pentru cazul în care să oprește folosești altă aplicație pentru a deschide TeamViewer.
      Sunt multe aplicații de acest tip gratuite, pe această pagină sub descriere găsești un tag care te va duce la o listă cu programe de control la distanță!

      Ștergere
  27. Cum se instalează programul TeamViewer 9?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Instalarea programului TeamViewer
      Pasul 1: descărcarea programului de pe pagina web oficială.
      Pentru a descărca de pe pagina web oficială intră aici.
      Pasul 2: la terminarea descărcării se execută fișierul descărcat.
      Pasul 3: se urmează instrucțiunile din programul de instalare / installer.
      De asemeni se acceptă termenii și condițiile de utilizare.
      Pasul 4: Instalarea este terminată când apare mesajul de instalare terminată!

      Ștergere
  28. Nu am folosit până acum TeamViewer, vreau să instalez și nu reușesc, folosesc windows7 și vreau să instalez versiunea 9!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ai încercat să faci și nu ai reușit?
      Ai urmat pașii indicați de Costel mai sus?
      Dacă da, la ce pas te-ai blocat?
      Dacă nu, urmează pașii indicați de el!

      Ștergere
  29. Iulică Scarlat15 iulie 2015 la 22:53

    Vă rog să mă ajutați să instalez acest program. Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citind cu atenție informațiile de pe acestă pagină vei reuși să instalezi aplicația, chiar și cu câteva comentarii mai sus poți găsi informații utile!

      Ștergere
  30. Bună, am o nelămurire.
    Un prieten mi-a accesat pc-ul prin TeamViewer, urmând să facă niște setări la un joc, însă s-a deschis o fereastra mică în care scria „transfer date-poze”, care „poze” este un folder pe ecranul meu, cu pozele mele și ale soției.
    Când am realizat că se făcea un astfel de transfer, am oprit automat laptopul.
    Ceea ce vreau să știu este dacă a putut face vreun transfer complet al acelui folder, chiar dacă l-am deconectat la câteva secunde sau chiar dacă nu a reușit, dacă asta a fost intenția să îmi fure datele gen pozele?
    Mulțumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Complet nu cred, dar cum îți spunea transfer date, probabil o parte din fotografii le-a transferat!
      Dar eu nu știu ce fel de prieten este, dacă vrea să-ți fure date, dacă nu ai încredere în cineva, nu trebuie să-i permiți accesul pe computerul tău!
      Un denunț la poliție cred că ar fi o bună plată pentru serviciul făcut!

      Ștergere
  31. Salut,
    Am o mare problemă, nu știu cum am reușit dar nu mai pot instala Teamviewer 12 FREE.
    Îmi tot spune ca mi-a expirat licența!
    N-am avut niciodată licență. Am dezinstalat și reinstalat de mai multe ori, am încercat și versiunea portabila.
    Am curățat „urmele” după dezinstalare cu WiseCare, am șters fișierele temporare din appdata. Nu știu ce sa mai fac !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil că atunci când ai instalat aplicația ultima dată, mă refer la ultima instalare reușită, nu ai fost atent și ai lăsat bifat opțiunea că îl vei folosi nu doar pentru uz personal și de aia s-o fi activat o versiune trial care acum a expirat.
      Bănuiesc că te consideră acum ca un utilizator care folosește aplicația în scopuri economice și te blochează.
      Cel mai bine ar fi să încerci cu o reinstalare a Windows-ului și aș recomanda chiar și o schimbare a ip-ului de la internet.

      Ștergere
    2. Mulțumesc!
      Din ce am mai găsit pe net, aș încerca să schimb IP-ul, dar nu știu cum se face!
      Mă poți ajuta cu un tutorial, dacă ai mai făcut asa ceva!

      Ștergere
    3. Cu un simplu telefon la firma de la care ai internetul, se rezolvă problema, le spui că ai probleme cu ip-ul actual și cred că ei vor reseta și îți vor aloca alt rang ip.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis