Descarcă avast! Free Antivirus gratis

Descărcare gratuită de avast! Free Antivirus
avast! Free Antivirus ::: unul din cei mai buni și unul dintre cei mai cunoscuți antiviruși gratuiți, după unii cel mai bun antivirus gratuit.
avast! Free Antivirus este unul dintre cei mai descărcați antivirus din internet, în acest moment numai AVG îl depășește la descărcări.
avast! Free Antivirus oferă o protecție în timp real și completă, antivirusul dispune de actualizări automate, se actualizează destul de des, zilnic sau chiar mai des.

avast! Free Antivirus este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul avast! Free Antivirus gratis apasă următorul link: download avast! Free Antivirus gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului avast! Free Antivirus este este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.


avast! Free Antivirus este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
De asemeni programul avast! Free Antivirus este compatibil cu Mac și Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul avast! Free Antivirus.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea avast! Free Antivirus
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea avast! Free Antivirus, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea avast! Free Antivirus
Dacă nu poți instala avast! Free Antivirus, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare avast! Free Antivirus
Dacă programul avast! Free Antivirus nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului avast! Free Antivirus
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru avast! Free Antivirus
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul avast! Free Antivirus!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială avast! Free Antivirus
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat avast! Free Antivirus de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește avast! Free Antivirus
Asigură-te că știi la ce folosește avast! Free Antivirus, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul avast! Free Antivirus.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre avast! Free Antivirus, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu avast! Free Antivirus să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu avast! Free Antivirus lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. avast! Free Antivirus28 iunie 2013 la 16:45

    avast! Free Antivirus - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul avast! Free Antivirus, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu avast! Free Antivirus:
    * locul de unde ai descărcat programul avast! Free Antivirus;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul avast! Free Antivirus;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul avast! Free Antivirus - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul avast! Free Antivirus - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul avast! Free Antivirus și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu avast! Free Antivirus, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o problemă cu un program de control parental pe care Avast mi-l blochează non-stop.
    E vorba de K9 Web Protection.
    Nu înțeleg ce nu e ok, am încercat și să-l bag la excepții, nimic, am scanat pagina mamă, pagina Blue Coat s.a. pe „virus total” și apare „clean site”.
    Însă avast dezinstalează k9 și pace.
    Îmi apare „allow all trafic” și s-a dus pe apa sâmbetei tot filtrul web.
    E posibil să fie un virus totuși?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atât antivirusul cât și programul de control parental pe care vrei să îl folosești sunt două produse de securitate diferite, și probabil Avast din „instinct” să zic mai metaforic îl blochează sau îl dezinstalează.
      De obicei acest reacții apar atunci când e vorba despre două programe antivirus nu despre un antivirus și un program ce poate fi considerat ca un complement pentru antivirus.
      Dacă ai descărcat controlul parental de pe site-ul oficial nu cred să fie vreun virus, cu toate că eu nu am auzit de acest program până acum când l-am căutat pe google.
      Site-ul lor pare să fie în regulă, dar puțină informație despre el pe alte site-uri, probabil sunt puțini cei care îl folosesc.
      Pe site-ul lor la FAQ nu prea am găsit mare lucru, în schimb am găsit ceva la suportul instant, unde afirmă că ar fi compatibil cu avast, acolo se recomandă să faci următorii pași:
      „Go to the Avast Console.
      Click on [Real-Time Shields].
      Next Click on [Web Shield].
      Click on [Expert Settings] and then [Exclusions].
      Next add "k9filter.exe" (without the quotation marks) to the "Processes to Exclude" list.
      Click [OK]”

      Ștergere
    2. Dacă nu funcționează, ar trebui să te pui în contact cu suportul lor și să le explici detaliat problema ta!

      Ștergere
  3. Am scris o întrebare dar văd că s-a șters, așa că, o sa întreb mai pe scurt.
    Avast îmi blochează și dezinstalează un program de control parental, respectiv K9 Web Protection.
    Are o mare problema cu el, eu îl instalez, el mi-l dezinstalează.
    Mai exact, îmi blochează asta: http://sp.cwfservice.net/... și apoi îmi apare „alow all trafic” și se duc pe apa sâmbetei toate setările mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu a fost ștearsă întrebarea, doar s-a publicat mai târziu, toate comentariile trec printr-un proces de verificare / moderare și abia după sunt publicate, dacă îndeplinesc cerințele minime.
      Fiecare comentariu în parte este de asemeni corectat, în cazul în care nu este scris cu diacritice sau are greșeli gramaticale.

      Ștergere
  4. Am probleme la introducere cheie avast
    Am inserat cheia și nu mai merge avast.
    Dă eroare!
    Și nu merge nici reinstalat, nici șters din calculator!
    Ce să fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scanează calculatorul cu un antivirus online!
      Ar trebui întâi să scanezi calculatorul cu un antivirus online, să vezi dacă nu este infectat cu vreun virus.
      Dacă este infectat ar putea fi un motiv pentru blocarea avast.
      Alt motiv ar fi să mai ai un alt antivirus instalat pe calculator.
      Dacă ai alt antivirus pe calculator dezinstalează-l complet, după dezinstalează și
      Avastul!
      Dacă totuși nu poți dezinstala avast, încearcă să folosești un program de dezinstalare universal, care v-a elimina programul antivirus.
      Poți folosi și programul antivirus Panda pentru a încerca să dezinstalezi avastul.
      În cazul în care nu ai descărcat avastul de pe pagina web oficială a autorului, urmează linkul de pe această pagină și vei ajunge pe pagina web a autorului.
      Este bine ca atunci când descarci un program de pe internet să îl faci de pe pagina oficială a producătorului, pentru că așa ai garanția că este un produs original și că va funcționa corect.
      Dacă răspunsul meu nu te ajută, revină cu alt mesaj în care să pui toți pașii pe care i-ai făcut până acum să vedem ce faci bine și ce nu, așa vom găsi unde este problema!
      De asemeni dacă nu reușești să dezinstalezi antivirusul avast prin pașii simpli descriși mai sus revină și îți voi da un link pentru a descărca un dezinstalator și să-ți spun cum să îl folosești și dacă e nevoie îți voi da și un pic de ajutor online.

      Ștergere
  5. Am probleme - Cum dezinstalez avast?
    Am avut ca antivirus avast și când i-am introdus licența n-a mai vrut să meargă!
    Îmi apare în bară iconița cu un cerculeț roșu.
    Problema e că nu mai merge nici instalat, nici dezinstalat și nici nu pot să-l șterg, mă puteți ajuta?
    Am Windows Vista basic, va rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ți s-a răspuns și la comentariul anterior!
      Ai încercat programul oficial de la avast de dezinstalare?
      Dacă nu intră pe pagina avast și descarcă-l de
      aici!
      Normal, cu această utilitate ar trebui să-l dezinstalezi fără nici un fel de problemă, dar dacă nu merge încearcă să restaurezi Windows la o dată anterioară instalării antivirusului!
      Și dacă nici așa nu funcționează folosește un program de dezinstalat programe universal!

      Ștergere
  6. Cum fac rost de o licență avast?
    Cum să procedez pentru a intra în posesia unei chei de licență pentru antivirusul avast home?
    Programul este instalat, însă a expirat licența.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Licență gratuită avast
      Cheia de licență se obține la fel cum ai făcut când ai descărcat și instalat prima data programul, de pe pagina web a autorului!
      Foarte simplu și intuitiv!

      Ștergere
    2. Cu o simplă reinstalare rezolvi problema.
      Dacă urmezi pașii din următorul Tutorial instalare avast vei avea din nou antivirusul activ!

      Ștergere
  7. Unde găsesc o licență pentru avast?
    Vă rog să mă ajutați cu o cheie de licență program anti-virus avast, că cea veche a expirat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reinstalare avast! Free Antivirus
      Cel mai simplu este să descarci și să instalezi ultima versiune a programul antivirus.
      La instalare urmezi pașii din installer și în felul acesta vei avea și o nouă licență pentru antivirusul tău.
      Citește cu atenție și comentariile anterioare!

      Ștergere
  8. Cum se inserează cheia de licențiere avast?
    Cum se inserează cheia de licențiere la această versiune avast 5?
    Când dau click pe inserare cheie, mi se deschide un chenar în care apare: nume fișier și pur și simplu nu-mi deschide nimic, nu am unde să inserez cheia de licențiere.
    Vă mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reinstalează avast! Free Antivirus
      De ce nu folosești metoda indicată în postările precedente?
      Adică descarcă ultima versiune de avast! Free Antivirus și reinstalează-o, înainte dezinstalează versiunea antivirusului pe care o ai pe calculator.
      În felul acesta vei renova antivirusul, vei avea o nouă licență de un an pentru avast! Free Antivirus!

      Ștergere
  9. Probleme dezinstalare antivirus
    Am dezinstalat antivirusul Avast 4.8 professional edition, dar nu s-a dezinstalat complet.
    Am încercat să-l instalez iar, însa nu-l mai găsesc pe internet!
    Ediția asta de Avast este mai veche și are bila albastră!
    Acum nu mai pot sa-mi mai instalez alt antivirus!
    Ce pot să fac?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalarea completă a programului avast! Free Antivirus
      Bun, în mod normal această pagină este dedicată versiunii gratuite avast! Free Antivirus, pentru versiunea pro avem de asemeni o pagină special creată.
      Cu câteva postări mai sus este un răspuns unde indic un utilitar de dezinstalare a programelor avast, ce poate fi descărcat de pe pagina oficială a autorului.
      Încearcă înainte de toate să folosești acel utilitar pentru a elimina complet antivirusul.
      În cazul în care nu reușești să faci nimic cu acel utilitar de dezinstalare, încercă să o faci folosind indicațiile de mai jos.
      Încearcă tot în ordinea indicată, în cazul în care spre exemplu să zicem că ai făcut deja pașii de la unu și doi, poți încerca direct pasul trei sau direct să treci la eliminarea manuală a fișierelor.

      Pentru a dezinstala avast! Free Antivirus există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » avast! Free Antivirus » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » avast! Free Antivirus » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul avast! Free Antivirus și intrările din regiștri de Windows create de avast! Free Antivirus după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USERSoftware și elimini folderul avast! Free Antivirus.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE
      HKEY_USERS.DEFAULTSoftware.

      Dacă elimini toate fișierele indicate mai sus o să poți instala fără nici un fel de problemă alt antivirus.
      Eu recomand să încerci să reinstalezi și ultima versiune profesională pentru a putea dezinstala complet după, nu trebuie neapărat să instalezi fosta versiune pe care o aveai tu!

      Ștergere
  10. Bună!
    Am văzut că dați multe răspunsuri pertinente așa că iată despre ce este vorba.
    Aveam instalat avast vers.7 și mi s-a oferit tot de către avast vers.8, dar în trial mode.
    Am instalat-o și totul a fost bine până acum când mi se cere cheie de licență dar eu nu o vreau pe cea până în 2038 pe care am mai avut-o pe altă versiune mai veche dar nu a funcționat bine după ce am introdus-o și mi s-a virusat complet calculatorul.
    So, aș dori, dacă se poate, o cheie pentru un an.
    Vă rog ajutați-mă expiră în câteva zile.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, nu prea am înțeles bine ce spuneai acolo cu nu știu ce versiune valabilă până în 2038, dar din restul comentariului tău am dedus că aveai versiunea antivirusului gratuită și că la un moment dat ți s-a recomandat o modificare / actualizare.
      Cred că programul ți-a recomandat să actualizezi cu o versiune mai nouă, dar tu în loc să alegi doar versiunea gratuită ai ales o versiune de plată, probabil versiunea avast! Internet Security în locul versiunii avast! Free Antivirus, avast! Internet Security putând fi folosit gratis doar în perioada de probă.
      Problema este foarte ușor de rezolvat, cu o dezinstalare și apoi dacă mai este cazul o reinstalare se rezolvă problema.
      Zic de reinstalare „dacă mai este cazul”, pentru că în momentul în care vei începe dezinstalarea avast! Internet Security, programul te va întreba dacă vrei să dezinstalezi complet sau dacă vrei să continui să folosești versiune gratuită, alegi versiunea gratuită și se rezolvă problema.
      În cazul în care nu și se oferă să continui cu versiunea gratuită continuă cu următorii pași:
      Dezinstalează complet programul antivirus avast! pe care îl ai acum instalat pe PC, apoi pur și simplu instalezi versiunea gratuită a antivirusului și problemă rezolvată.
      Intrând aici vei găsi un tutorial complet cu descărcarea și instalarea versiunii gratuite!

      Ștergere
    2. Mulțumesc tare mult Cătălin.
      Am reușit după mai multe descărcări pentru că nu mă lăsa la început când încercam să-i dau „run”.
      Dar, în fine... ideea e că sfaturile tale au funcționat și acum am avast-ul pentru un an.
      Yeeeee....
      Este cel mai bun antivirus Free pe care l-am folosit și sunt tare mulțumită de el.
      În plus ai intuit bine că am descarcat, din greșeală, avast!internet security.
      Încă o dată mulțumesc pentru ajutor.
      O zi bună!

      Ștergere
    3. Nu ai pentru ce!
      Mereu ajut când pot sau când știu soluția!
      Mai rău e atunci când nu am soluții :D!

      Ștergere
  11. Am dezinstalat avast 7 din control panel dar a rămas în bara de jos de lângă ceas.
    Nu pot sa-l mai dezinstalez de acolo, ajutați-mă!
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosește programul de dezinstalare de la avast, într-o postare anterioară este linkul direct spre pagina autorului!
      Dacă nu îl vezi poți intra aici pentru a vede indicațiile date de cei de la avast, sau îl poți descărca direct de aici.
      Trebuie să restartezi Pc-ul și să îl deschizi în „Safe Mode” și apoi să rulezi programul de dezinstalare!

      Ștergere
  12. Este compatibil cu Windows 8?

    RăspundețiȘtergere
  13. Pe laptop mi-a instalat cineva Windows 7, 32bit și ca antivirus avast 8 în limba engleza.
    Pentru că nu sunt la un nivel avansat cu limba engleză, am încercat să schimb limba engleză în limba română la antivirus, am intrat în setări, am bifat limba română, dar în momentul instalări s-a întrerupt netul, iar când am reîncercat să reinstalez îmi apare următorul text:
    „Failed to load language dll language path:1048/UILangRes.dll”.
    Cum trebuie să procedez pentru a instala corect limba română?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalează complet programul, apoi urmând indicațiile din tutorialul pe care îl indic într-un comentariu anterior, după ce ai dat un restart la pc, reinstalează-l!

      Ștergere
  14. Bună seara, am și eu o problemă și am nevoie de puțin ajutor...
    Acum doua zile mi-a instalat cineva avastul și acum îmi apare în bară pe iconiță x, în momentul în care am dat clic mi-a arătat următorul mesaj:
    „Atenție sistemul este vulnerabil”!
    Întrebarea mea este dacă e posibil să se fi dezinstalat programul și să fi rămas fără protecție?
    Menționez că nu prea mă pricep deloc așa că vă rog să nu râdeți dacă spun prostii, dar vă rog să mă ajutați și pe mine deoarece nu-mi permit acum să plătesc din nou pe cineva să mă ajute.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred că ai rămas fără antivirus, dacă ai instalat o versiune oficială a acestui produs!
      Probabil, antivirusul trebuie actualizat sau trebuie să făcută vreo altă acțiune!
      Deschide antivirusul și caută butonul „Repară” sau echivalentul în limba în care ai instalat tu antivirusul.

      Ștergere
  15. Am instalat pe calculator versiunea avast Free Antivirus 5.0.418, cum pot să actualizez cu o versiune, cea mai nouă, avast Free Antivirus 8.0.1489?
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună ziua,
    Am pe laptop instalat Windows 7, în care este inclus și Internet Explorer 8 și ca antivirus avast free versiunea 2014.9.0.2006 131027-0(actualizată de câteva zile).
    Aproape în fiecare zi programul avast îmi cere să fac o actualizare a programului Internet Explorer(versiunea9.0.8112 16483), deoarece programul se află în stare critică.
    Când vreau să fac actualizarea programului, acesta mă duce la Windows Update.
    Este recomandat să fac un update a Windows-ului sau să-l ignor?
    Mulțumesc anticipat.!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod normal, este recomandat ca sistemul de operare să fie actualizat la zi, la fel și browserul!
      Dar în cazul în care nu-ți poți permite să faci un update, nu comentez aici motivele, poți instala doar browserul de pe site-ul oficial și așa scapi de mesajul de atenționare arătat de antivirus!

      Ștergere
  17. Bună,
    Am instalat avast 2014, trial 30 de zile.
    După ce a expirat am reușit să iau licență însă nu găsesc unde s-o introduc.
    Mă poți ajuta?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei de la avast de obicei trimit licența prin email, într-un fișier executabil, acest fișier se descarcă și se execută.
      Mai exact descarci acest fișier trimis prin email, pe desktop, dublu clic pe el și urmezi pașii indicați și se activează produsul.
      Tu ai achiziționat acest tip de licență?
      Dacă ai un cod doar, nu știu dacă cei de la avast mai vând doar codul, atunci mergi în dreapta jos lângă ceas acolo unde este iconul cu avast, clic dreapta și alegi opțiunea „Informații subscriere”, iar în fereastra nou deschisă alegi „introduceți codul de activare” și activezi!

      Ștergere
  18. Bună sunt în Germania la lucru și nu pot instala Avast gratuit.
    Mă poți ajuta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Undeva, în primele comentarii ale mele pe acestă pagină, este un link cu un tutorial făcut de mine cu instalarea programului.
      Ai urmat pașii din acel tutorial?
      Dacă nu, urmează pașii indicați acolo și vei instala antivirusul.
      Dacă da, atunci detaliază, spune ce ai reușit să faci și ce nu!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis