Descarcă gratis Internet Explorer

Descărcare gratuită de Internet Explorer
Internet Explorer ::: cunoscutul browser web a celor de la Microsoft, un program pentru calculator folosit pentru a naviga prin pagini web.
Internet Explorer este o versiune îmbunătățită a mai cunoscutelor browser-e web Internet Explorer 9 sau Internet Explorer 10.
Internet Explorer față de versiunile precedente este mult mai personaliza-bil, mai sigur, mai simplu și mult mai eficient.

Internet Explorer este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul Internet Explorer gratis apasă următorul link: download Internet Explorer gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului Internet Explorer este este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.


Internet Explorer este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
Din păcate programul Internet Explorer nu este compatibil cu Mac și Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul Internet Explorer.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea Internet Explorer
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea Internet Explorer, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea Internet Explorer
Dacă nu poți instala Internet Explorer, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare Internet Explorer
Dacă programul Internet Explorer nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului Internet Explorer
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru Internet Explorer
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul Internet Explorer!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială Internet Explorer
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat Internet Explorer de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește Internet Explorer
Asigură-te că știi la ce folosește Internet Explorer, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul Internet Explorer.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre Internet Explorer, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu Internet Explorer să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu Internet Explorer lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. Internet Explorer - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul Internet Explorer, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu Internet Explorer:
    * locul de unde ai descărcat programul Internet Explorer;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul Internet Explorer;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul Internet Explorer - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul Internet Explorer - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul Internet Explorer și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu Internet Explorer, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!
    Iar întrebările care se referă la seriale, licențe, keys, numere de serie, coduri de activare sau alte lucruri asemănătoare vor fi ignorate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dezinstalat Internet Explorer 9 și după ce am descărcat același program, nu reușesc să-l instalez.
    Îmi zice că nu e compatibil... etc..
    Am un Asus K53E cu un Windows 7 64 biți.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergi la Windows update și pune să caute actualizări.
      În acest fel vei instala o versiune compatibilă cu sistemul tău!

      Ștergere
  3. Am instalat Internet Explorer 7 pe Windows XP.
    După ce s-a instalat mi-a apărut o fereastră că trebuie să se restarteze PC-ul după terminarea instalării.
    Am restartat și Pc-ul.
    Acum, nu-mi apare nici o pictograma cu Internet Explorer nicăieri, ca și cum nu este instalat.
    În Program Files -> Internet Explorer îmi apar vreo 2 executabile de la Internet connection Wizard, în rest nimic de IE.
    Nu vad unde e problema :-?
    De ce după ce l-am instalat nu-mi apare o iconiță sau o pictograma ceva cu care să îl deschid?
    Mulțumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Verifică în Start » Toate programele, acolo ar trebui să apară, dacă nu apare verifică din nou în Program Files »» Internet Explorer și vezi dacă ai ixplore, ala ar deschide Internet Explorer.
      Dacă totuși nu apare nimic, reinstalează Internet Explorer.
      Dar nu înțeleg de ce ai instalat Internet Explorer 7 și nu Internet Explorer 8 care e ultimul pentru Windows XP!?

      Ștergere
    2. Nu apare în Start -> Toate programele.
      Și nici nu am iconița ixplore în Program files.
      L-am reinstalat, același lucru.
      Am luat IE 8 pentru Windows XP și acum îmi dă eroarea: „update\iesetup.exe is not a valid Win32 application”
      Ce trebuie să fac?:-<

      Ștergere
    3. Poți să descrii pas cu pas cum ai făcut instalarea și de unde ai descărcat browserul?
      Dacă ai Windows-ul original ar trebui să se poată face fără nici un fel de probleme instalarea din Windows Update.

      Tu când ai intrat pe blogul nostru ai intrat de pe Internet Explorer sau ai intrat de pe alt browser?
      Dacă ai intrat de pe Internet Explorer atunci ai programul instalat și doar ai nevoie de o scurtătură pentru a-l deschide.

      Din mesajul de eroare spune că încerci să instalezi ceva incompatibil cu sistemul tău, de aia te-am întrebat mai sus de unde ai descărcat programul.
      Asigură-te că descarci o versiune pentru 32 biți și nu pentru 64!

      Ștergere
    4. Http://www.softpedia.com/progDownload/Internet-Explorer-8-Download-95339.html de aici am luat IE.
      De la External Mirror 4.
      Dau dublu click pe executabil și îmi apare o fereastră cu Run / Cancel.
      Dau Run, arată că se încarcă ca și cum s-ar instala și îmi apare aceiași eroare de mai sus.
      Menționez că atunci când dau click-dreapta pe „My Computer” îmi apare acolo la Proprietăți: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000 +, 1,81 GHz, 1.00 GB of RAM.
      Când intru aici pe blog intru cu Mozilla nu cu Internet Explorer.
      Nu dețin o versiune originala a Windows-ului, dar persoanelor care și-au instalat Windows-ul ăsta de pe același CD le merge instalat IE.
      Dacă mă poți ajuta cu un link de unde să iau instalarea bună pentru proprietățile de mai sus ar fi perfect.
      Mulțumesc! :d

      Ștergere
    5. Ai putea încerca să îl descarci de aici: http://windows.microsoft.com/en-US/internet-explorer/downloads/ie-8, e site-ul oficial!
      Alege limba și sistemul XP 32 biți și descarcă-l apoi execută-l ca administrator, click dreapta pe fișierul descărcat apoi execută ca administrator!

      Ștergere
    6. Deci... am dat Run apoi am bifat prima chestie cu „I want to improve...” apoi am dat „I Accept” apoi am bifat „Install updates” apoi Next.
      Mi-a apărut pașii pe care îi face executabilul până la instalare și apărea cu verde când termina un „pas” din ăla.
      Dar la „pasul” „Checking software for malicious programs” a apărut X dar a continuat instalarea și la fel am dat să se restarteze.
      După restart tot nu-mi apare iconița, dar arată că este instalat.
      M-am uitat în Control Panel și acolo la Add or Remove Programs apare în listă Windows Internet Explorer doar că la spațiul ocupat nu apare nimic, ca și cum nu ar exista!:-?
      Nu mi s-a întâmplat niciodată asta și am destul de mult timp petrecut în fața PC-ului cu multe alte programe...

      Ștergere
    7. Nu prea am înțeles acolo când ai spus tu „ca administrator”.
      Văd că ai zis de două ori, e important, dar nu prea îmi dau seama ce vrei să spui...:-?

      Ștergere
    8. Mă refeream că în loc să dai Run direct, să salvezi fișierul cu installer-ul Internet Explorer pe calculator, din câte știu Mozilla salvează în descărcări, și să îl execuți cu clic dreapta pe respectivul fișier și apoi în loc de deschide să alegi „Execută ca administrator”!
      Eu majoritatea programelor importante așa le instalez, dar nu este obligatorie această metodă, dacă nu ai schimbat unele drepturi pentru utilizatorul pe care îl folosești atunci când te loghezi pe calculator.
      Nu mai știu exact dacă așa apare pe Windows Xp, că nu-l mai folosesc de vreo câțiva ani, dar în Windows Vista și Windows 7 așa apare când dai clic dreapta pe un fișier executabil sau o scurtătură de pe desktop.
      Ca să înțelegi mai bine, în partea de sus a acestei pagini pe partea dreaptă unde pune postări populare, intră la Skype este un tutorial cu instalarea unde este o captură de ecran și cu acest pas „Execută ca administrator”, intră acolo și vezi pentru a înțelege mai bine la ce mă refer, și în Windows XP ar trebui să fie ceva asemănător.

      Ce am omis să spun este că Internet Explorer de la versiunea 7 cred, nu mai creează scurtătură pe desktop după instalare, chiar o șterge și pe cea anterioară, e din cauza unei legi europene a monopolului, de vreo 3 ani parcă e în vigoare.
      Această scurtătură trebuie făcută manual.
      După instalare ar trebui să apară pe desktop o scurtătură care atunci când e deschisă permite să alegi între diferite browsere web.

      Dar eu cred că tu ai deja instalat programul, dacă apare în lista de Adăugă / Dezinstalează programe!
      Mai verifică o dată pe Start » Toate programele, în partea de sus, ar trebui să apară iconița de la Internet Explorer, cred că e chiar lângă Windows update sau chiar prima sau a doua, parcă așa era în Windows XP.
      Verifică și în folderul accesorii!

      Nu știu ce să mai zic e destul de greu să te ajut fără să am calculatorul tău în față, așa pe ghicite!

      Ștergere
    9. Gata, am scos-o la capăt până la urma. :)
      Am băgat un CD original cu Windows XP Home și am instalat de acolo Internet Explorer.
      Mulțumesc oricum pentru ajutorul acordat.
      Trebuia să mă gândesc de la început să fac așa.
      Oricum, nu mai contează, bine că am reușit! :)

      Ștergere
    10. Iar de pe CD nu ai instalat doar Internet Explorer 6?
      Sau ai reușit după să instalezi și Internet Explorer 8?
      Pe Internet Explorer 6 foarte multe site-uri se văd foarte prost!

      Ștergere
    11. Ba da, aveam IE 6 dar i-am dat să se updateze sau ceva de genu. :-?
      Oricum acuma merge bine. :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. IE 6 nu poate fi dezinstalat, doar dezactivat!
      Dar tu de ce vrei să îl dezinstalezi?
      Dacă vrei să-l dezinstalezi pentru a instala ultima versiune, nu este nevoie să dezinstalezi pentru a putea instala ultima versiune!
      Dacă nu vrei să îl mai folosești, dezactivează-l sau pur și simplu folosește alt browser!

      Ștergere
  5. Salut,
    Pentru că mergea foarte greu și erau momente când nu afișa toată pagina, m-am gândit să dezinstalez (proastă idee) și să reinstalez IE9!
    Numai că treaba nu stă chiar așa de ușor! :(
    Nu mai mă pot conecta absolut deloc la internet, nu pot accesa nici măcar Microsoft!
    Nu mai găsesc nici o cale de conectare și nu vreau să utilez „Sistem Restore”!
    Menționez că folosesc Windows 7 și că respectivul PC, nu este calculatorul de la care scriu! :)
    Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat mulțumesc anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai reușit să îl dezinstalezi / dezactivezi, îl poți reinstala foarte simplu folosind „Windows Update”!
      Start »» Windows Update »» Caută actualizări.
      Dacă internet Explorer nu mai este pe calculatorul tău, ar trebui să apară în lista de actualizări.
      De aici cred că te vei descurca și tu.
      În cazul în care nu apare, descarcă pe alt calculator, alt browser pe care să îl instalezi pe PC-ul tău, recomand Mozilla sau Google Chrome.
      Instalezi acest browser pe care l-ai ales, iar pe urmă îl folosești pentru a descărca Internet Explorer.
      După ce îl descarci îl instalezi și cred că rezolvi problema!

      Ștergere
    2. Cum dezinstalam Explorer 10 pentru a pune 9 înapoi?

      Ștergere
    3. Start »» Panu de control »» Dezinstalează un program »» Vezi actualizări instalate (colțul stânga sus), în această listă cauți Windows Internet Explorer 10, îl selectezi și apoi apeși butonul dezinstalare, care se află pe bara de sus, sau clic dreapta și dezinstalează.

      Ștergere
  6. Am și eu o întrebare, dacă mă puteți ajuta, nu pot deschide nici o pagina cu Internet Explorer.
    Am instalat mai multe versiuni dar degeaba.
    Ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ideal era dacă specificai despre ce versiune a browserului Internet Explorer este vorba și ceva detalii despre sistemul tău de operare!
      Așa pe ghicite pot doar recomanda să faci o actualizare a Windows-ului!

      Ștergere
  7. Probleme cu Internet Explorer
    Când deschid Internet Explorer nu pot să scriu trebuie să apăs tare butoanele dar dacă deschid Mozilla nu am nici o problemă, ajutați-mă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IE soluții
      Pentru a te putea ajuta am nevoie să știu mai mult, lasă-mi mai multe detalii:
      Ce versiune de Internet Explorer ai?
      Este ultima versiune? - Internet Explorer 8 este ultima versiune pentru Windows XP și ultima care va mai fi disponibilă pentru acest sistem de operare, iar Internet Explorer 9 este ultima versiune stabilă în acest moment pentru Windows Vista și Windows 7, Internet Explorer 10 se testează deja și în curând va fi lansat, dar doar pentru Windows 7 și Windows 8, din ce spun cei de la Microsoft el nu va fi compatibil cu Windows XP!
      Deci:
      Ce sistem de operare folosești?
      Câtă memorie ram ai?
      Windows-ul este oficial și actualizat la zi?

      Ștergere
    2. Super tare problema ta, cu apăsatul mai tare al butoanelor!

      Ștergere
  8. Internet Explorer nu deschide pagini
    Nu pot să deschid nici o fereastră cu Internet Explorer că îmi apare:
    „You need to upgrade your Adobe Flash Player”.
    Ce pot să fac???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer soluție problemă cu Adobe Flash Player
      Normal ar trebui să faci exact ce scrie în mesajul de eroare, adică să actualizezi Adobe flash player-ul, într-o traducere în română a acelui mesaj de eroare, traduc în cazul în care nu știi engleză și nu înțelegi mesajul, deci actualizează acest program sau reinstaurează-l!
      Dar ce sistem de operare folosești și ce Internet Explorer ai?
      În cazul în care nu merge după ce actualizezi, instalezi sau reinstalezi playerul verifică și vezi dacă este ultima versiune de Internet Explorer, iar dacă nu e ultima instalează ultima versiune și apoi reinstalează și Adobe flash player!

      Ștergere
  9. Probleme instalare Internet Explorer
    Nu îmi apare nimic.
    Am descărcat Internet Explorer 8 și nu îmi apare pictograma!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - instalare
      Ai instalat programul IE după ce l-ai descărcat?
      Te referi la pictograma fișierului descărcat cu Internet Explorer, sau la pictograma Internet Explorer ce ar trebui să apară după instalarea programului?
      Dacă este prima variantă, probabil nu ai fost atent unde ai descărcat fișierul cu installer-ul.
      Poți relua procesul de descărcare și în loc de salvare a fișierului dă-i „run” direct.
      Dacă pictograma Internet Explorer nu apare după instalare, nu este nici o problemă, o poți găsi intrând pe Start »» Toate programele »» Internet Explorer.
      De aici poți crea o scurtătură pe Desktop sau după ce îl deschizi îl poți fixa pe bara de activități cu clic dreapta!

      Ștergere
  10. Bună ziua,
    Cum pot să descarc harta României on-line pentru a o folosi pe GPS mobil.
    Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde la ce fel de GPS te referi, dacă ai un telefon cu Android, ai deja o hartă completă instalată pe telefon.
      Folosește Google maps sau navigatorul de la Google!

      Ștergere
  11. Cum pot instala Internet Explorer?
    Salut,
    Acum 4 zile mi-a „dispărut” Internet Explorer.
    L-am tot căutat prin laptop și nu mai dau de el...
    Laptopul are Windows Vista, am tot luat de pe net Explorer 6, 7, 8 și nu reușesc să îl instalez.
    Nu vrea deloc.
    Mozilla și opera funcționează fără probleme, când vine vorba de Explorer deja mă doare capul!
    Ce trebuie să fac să pot instala Internet Explorer?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - soluții instalare, reinstalare
      Dacă nu ai vreo versiune de Windows pirat, nu ar trebui să ai probleme cu instalarea IE!
      Probabil ai configurat tu ceva rău, încearcă să restaurezi Windows-ul la o dată anterioară, și vezi dacă se rezolvă problema.
      Încearcă să actualizezi Windows-ul, de obicei internet Explorer se instalează la actualizarea Windows-ului.
      Dacă nu se rezolvă folosește un antivirus și analizează calculatorul să vezi dacă nu ai vreun virus care blochează internet Explorer!
      Dacă nici așa nu rezolvi încearcă să repari Windows-ul, folosind cd-ul cu Windows-ul sau să reinstalezi Windows-ul, asta ar fi varianta cea mai simplă și rapidă, problema ar fi că vei pierde o parte din datele salvate pe disc și o să trebuiască să reinstalezi toate programele din nou!

      Ștergere
    2. Unde ai căutat programul pe calculator?
      Ai verificat în Start » Toate programele, nu apare nici în acel loc?
      Dispariția s-a produs după actualizarea Windows-ului?
      Ce mesaj de eroare apare atunci când ai încercat să instalezi versiunile de care vorbești?
      De unde ai descărcat respectivele versiuni?

      Ștergere
  12. Se poate descărca Internet Explorer?
    Dacă Windows-ul este piratat, se poate descărca internet Explorer 8 fără probleme?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descărcare Internet Explorer
      Acum ceva timp era aproape imposibil să instalezi ultimul Internet Explorer pe un Windows pirat.
      Dar, cum cei de la Microsoft au văzut că pierd din cota de piață au lăsat descărcarea și instalarea Internet Explorer la liber.
      Doar dacă încerci să-l descarci prin Windows update nu-l vei putea instala.
      Dar dacă mergi pe pagina special creată de cei de la Microsoft pentru Internet Explorer vei putea să-l descarci și să-l instalezi.

      Ștergere
    2. Nu știu dacă poate fi instalat fără probleme pe un Windows pirat sau dacă informația oferită de Iuliana este corectă, pentru că nu am nici un Windows piratat pe calculatoarele mele, folosesc doar sisteme de operare originale, dar poți afla sigur, dacă funcționează instalând, pe riscul tău!

      Ștergere
  13. Am o problemă cu IE
    Am IE 9 și se închide automat după 30 sec imaginea video de la canale TV!
    Ce aș putea să fac?
    Vă rog să mă ajutați!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Schimbă versiunea de Internet Explorer, cu o versiune stabilă
      Probabil la tine problema este de la player nu de la browser, vezi dacă ai ultima versiune a playeru-ului, dacă nu actualizează-l.
      Internet Explorer 9 se află încă în versiune beta, deci încă este în probe, nu este o versiune finală care să funcționeze bine.
      Dacă problema continuă și după actualizarea player-ului, dezinstalează IE 9 și folosește IE 8, mai așteaptă câteva săptămâni până se va lansa versiunea finală a IE 9.
      Iar dacă nu vrei să dezinstalezi IE 9, folosește alt browser pentru a vedea canale TV.

      Ștergere
    2. Cristian, tu cred că faci o confuzie aici, în Beta nu mai este nici măcar Internet Explorer 10, ce să mai vorbim de Internet Explorer 9.
      @Paul, eu recomand să faci niște actualizări, la Windows și la player și probabil totul se va rezolva!

      Ștergere
    3. Schimbă browserul sau mai bine schimbă site-ul unde vizionezi canalele TV!

      Ștergere
  14. Mi-a instalat cineva IE8 engleză, dar eu am instalat IE9 limba română.
    În loc de IE9 Google, ca motor de căutare îmi apărea toolbar-ul AOL.
    Am dezinstalat cele 2 toolbar-uri care îmi apăreau, am rămas doar cu iconița de IE9, iar când deschid îmi apare textul „Internet Explorer nu poate afișa pagina de web”.
    Cum trebuie să fac pentru a instala IE9 română corect?
    Mulțumesc.
    PS: Menționez că vreau să instalez pentru a instala sopcast-ul, pentru a viziona Dolce Sport.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalezi versiunea pe care o ai instalată și apoi reinstalezi ultima versiune de pe site-ul oficial!
      Dezinstalare și reinstalarea o faci cum este indicat în unele comentarii anterioare!

      Ștergere
  15. Internet Explorer - problemă găsire răspunsuri
    Unde găsesc răspunsul la întrebări, vă rog, că nu prea mă descurc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce tare ești!
      La care întrebări te referi?
      Tu ai citit ceva pe această pagină înainte să scrii comentariul tău?

      Ștergere
    2. Dacă te referi la răspunsuri la întrebări despre Internet Explorer, este foarte simplu, pui aici pe această pagină o întrebare, la fel pe cea pe care ai pus-o acum, și dacă cineva știe răspunsul sau te poate ajuta îți v-a răspunde, vei vedea răspunsurile exact ca pe acestea de acum!

      Ștergere
    3. Răspunsul la problema ta este un pic mai sus
      Răspunsurile ce au legătură cu Internet Explorer sunt date pe această pagină!
      Citește și tu deasupra mesajului tău!

      Ștergere
  16. De câteva zile IE9 deschide foarte greu paginile (2-3 min.).
    Am Windows 7 Ultimate 32 biți.
    Am încercat să instalez IE9 versiunea în limba română, dar îmi apare că nu se poate deoarece pe laptopul meu este deja instalată o versiune mai nouă. Menționez că Google Chrome funcționează fără probleme.
    Nu-i dau de cap și pace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deschide Internet Explorer, apoi Instrumente »» Opțiuni de internet »» Avansate, ajuns aici cauți în partea de jos unde pune „Reset Internet Explorer settings” și apeși butonul „Reset”!
      Cred că în acest fel vei rezolva problema.
      Dacă nu merge mai poți încerca să faci următorul lucru:
      Start »» Panu de control »» Dezinstalează un program »» Vezi actualizări instalate (colțul stânga sus), în această listă cauți Windows Internet Explorer 9, îl selectezi și apoi apeși butonul dezinstalare, care se află pe bara de sus, sau clic dreapta și dezinstalează.

      După dezinstalare dai un restart la calculator iar apoi vei putea instala versiunea în limba română!

      Ștergere
  17. Vreau să-l dezinstalez dar nu știu cum se face!
    Am reînnoit toate playerele dar tot așa, am intrat pe alt site, la fel nu merge deloc.
    Nu știu cum se dezinstalează, nu îl găsesc în programe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citește cu mare atenție răspunsul dat de Cătălin pentru Mihai în comentariul anterior!

      Ștergere
    2. Dezinstalarea programului Internet Explorer 9
      Pentru a dezinstala Internet Explorer 9 există următoarea posibilitate:
      Folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » Vezi actualizări instalate (butonul se află în stânga sus) » Windows Internet Explorer 9 » Dezinstalare.
      Deci fii atent în momentul când ajungi pe panoul de control la dezinstalare programe cauți în stânga sus unde pune „Vezi actualizări instalate”.
      Internet Explorer 9 se instalează ca o actualizare de Windows în plus și din acest motiv apare la actualizări.

      Ștergere
  18. Am altă problemă acum
    Tot eu cu problema de mai sus la canale TV am reușit cu IE dar cred că am probleme cu Windows media player, cum să-l dezinstalez sau măcar să-i fac ceva, ce credeți voi!

    Acum îmi scrie ceva de registre-carte că s-au pierdut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programul Windows media player se poate dezactiva, pentru a face asta urmezi pașii:
      Start » Panou de control » Dezinstalare programe » ajuns aici la fel ca mai sus te uiți în partea stângă și acum alegi „Activează sau dezactivează caracteristicile de Windows”, se va deschide o listă cu caracteristicile activate în Windows, aici deselectezi ce vrei să se dezactiveze.
      În cazul de față mergi la Caracteristici Multimedia și de acolo dezactivezi playerul de la Windows.

      Altă soluție ar fi să instalezi Realplayer, și îl pui ca player implicit!

      Ștergere
  19. Cum anulez Internet Explorer 9?
    Cum anulez Internet Explorer 9 beta și să descarc altă versiune?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - anulare
      Dacă citești și tu postările anterioare vei înțelege cum se face!
      Ce este așa de greu să citești un pic mai sus?
      Urmând pașii descriși în postarea anterioară, vei putea anula versiunea beta a programului Internet Explorer.
      După ce vei anula versiunea beta, va rămâne instalată fosta versiune.
      În caz de nu funcționează fosta versiune, mergi la actualizări de Windows și actualizezi Windows-ul, Internet Explorer se va instala ca o actualizare de Windows.

      Ștergere
  20. Am o problemă cu calculatorul, nu prea știu bine să navighez pe net, dar merge foarte greu!
    Am avut instalat Internet Explorer sus și prietenul meu a vrut să îl ia de sus sa-l pună pe ecran, și a dispărut de tot și nu-l mai găsesc, unde poate fi?
    Sau ie9 îl pot folosi pentru instalarea programelor românești care le-am avut până acum și care au mers greu de multe ori, apare să închid internetul, se blochează de multe ori.
    Am Windows 7.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare lucru din comentariul tău nu prea am înțeles!
      De unde de sus a vrut să mute prietenul Internet Explorer?
      Iar cât privește problema programelor, la fel nu prea înțeleg nimic, programele îți cer să închizi netul sau cine?
      Cine este lent netul sau calculatorul?
      Dacă e calculatorul și nu a fost niciodată rapid, nu e vina programului Internet Explorer!
      Dacă netul e lent, atunci ar trebui să specifici ce fel de conexiune la net ai!
      La fel era bine de specificat dacă Windows-ul este original sau nu!

      Ștergere
  21. Probleme de instalare
    Am descarcat de pe site IE9 - Windows Vista - x86-enu și când îi dau drumul îmi scrie „downloading required updates” se încarcă ce se încarcă și rămâne așa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descarcă versiunea corectă
      Asigură-te că ai descărcat și încerci să instalezi versiunea corectă, pentru sistemul tău!
      Poți spune ce sistem de operare folosești?
      E Windows Vista, că din ce spui tu pentru acest sistem ai descărcat!

      Ștergere
  22. Am nevoie de ajutor - Cum rezolv această problemă?
    Aș vrea să știu dacă mai pot descărca o versiune de Internet Explorer deoarece pe cea care o am când o deschid se deschide google!!
    Ce trebuie să fac sa revin la varianta care exista anterior???
    Am Windows 7, din greșeală am selectat că sunt de acord să deschidă direct google când dau Explorer!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - schimbare pagină de start
      Tu nu trebuie să instalezi din nou Internet Explorer, pentru a rezolva această problemă, cu toate că dacă reinstalezi se modifică și pagina de start.
      Ce trebuie tu să faci este să schimbi pagina de start cu cea dorită de tine.
      Pentru asta faci următorii pași:
      Deschizi Internet Explorer »» Instrumente - rotița dințată în Internet Explorer 9 »» Opțiuni de internet »» ajuns aici vei vedea rubrica Pagina principală - cu adresa URL de la google ceva de genul http://www.google.ro, schimbi această adresă URL cu una dorită de tine de exemplu http://www.pagina-favorită.com.
      De asemeni folosind butoanele de dedesubt poți alege între diferite pagini, dacă vrei pagina care era implicită la instalarea Internet Explorer apasă butonul „Utilizează implicit”.

      Ștergere
  23. Nu știu cum se dezinstalează - Cum dezinstalez Internet Explorer?
    Am descarcat IE9-Master și nu merge de nici un fel!
    Dacă descarc IE8 care mergea destul de bine îmi spune că nu mai pot instala acest program deoarece am o versiune mai recentă.
    Cum să fac?
    Cum să dezinstalez versiunea pe care o am?
    Windows 7 64 biți!
    Mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - dezinstalare
      Nu știu unde ai găsit tu versiunea Internet Explorer 9 Master, probabil te referi la Internet Explorer 9 sau 10, Internet Explorer 10 este ultima versiune oficială în acest moment și pe care și eu o am instalată și merge perfect cu Windows 7.
      Pentru a putea instala din nou versiunea IE8 nu trebuie decât să dezinstalezi versiunea de care tu spui că ai avea-o instalată!
      După ce o dezinstalezi va rămâne versiunea IE8 care deja este instalată.
      Pentru a dezinstala urmezi pașii:
      Start » Panou de Control » Dezinstalare program » Vizualizare actualizări instalate(se află pe meniul din stânga) » Internet Explorer 9 » Dezinstalare
      Ps: Dacă citeai postările anterioare aveai deja răspunsul la întrebările tale ;)!

      Ștergere
  24. Am pe un laptop Windows 7 ultimate, 32 biți, am instalat IE8 și SopCast 3.8.2(care funcționează bine, ca și Google Chrome și Mozilla Firefox), dar în momentul când în IE8 vreau să vad Dolce Sport live, acesta nu funcționează (îmi spune să instalez SopCast), dar într-o bară apare următorul text:
    Acest site Web cere sa execute următorul program de completare:„SopCast for live and demand streming based on P...” de la SopCast.com (editor neverificat).
    Dacă aveți încredere în site-ul Web și în programul de completare și doriți să îi permiteți executarea dați click.
    Cum trebuie să procedez ca în IE să pot vedea Dolce Sport live?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi citește atent mesajul indicat în bara de care vorbești tu!
      Adică trebuie să permiți ca Sopcast să se execute, deci dacă ai încredere în respectivul site, unde vrei să urmărești respectivul canal TV, și în aplicația Sopcast, atunci acceptă executarea programului de completare!

      Ștergere
  25. AJUTOR!!!!!!!!
    Pentru că sunt la început de drum în IT, vă rog să mă ajutați în următoarea problemă:
    Mi-a instalat o persoana Windows 7 ultimate în care este inclus și Internet Explorer 8 (Internet Explorer 8 s-a instalat odată cu Windows7).
    Vreau să instalez Internet Explorer 9 sau 10, dar nu pot deoarece nu mă lasă să dezinstalez Internet Explorer 8, nu apare în Panou Control > Programe și Caracteristici pentru a-l dezinstala.
    Am încercat să instalez Internet Explorer 9, dar nu funcționa, îmi arăta că pagina web nu există.
    Menționez că actualul Internet Explorer 8 funcționează foarte, foarte prost, paginile rămân blocate, îmi cere tot felul de instalări de plugin-uri, Sopcast, adăugări de programe, etc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer 8, dacă e cel instalat odată cu Windows-ul nu se poate dezinstala, doar dezactiva, în unele comentarii anterioare este explicat acest lucru și cum poate fi făcut acest lucru!
      Dacă vrei o versiune superioară pentru Internet Explorer, pur și simplu o instalezi peste cea prezentă, recomandabil ar fi să o faci prin Windows update.
      Cât privește respectivele probleme indicate de tine la Internet Explorer 8, vor apărea și la Internet Explorer 9 sau Internet Explorer 10, dacă intri pe pagini, care pentru a putea fi vizualizate complet este nevoie să mai instalezi și diferite plugin-uri, în special pe cele de video sau dacă vizitezi diferite site-uri ce oferă conținut TV, de aia ți-a cerut spre exemplu Sopcast!

      Ștergere
  26. Am i.e. 7 instalat pe Windows XP.
    De doua zile nu vrea să mai deschidă anumite pagini.
    Pe mine mă interesează în primul rând portalul pe care se depun declarații anaf la care apare mesajul:
    „Internet Explorer cannot display the webpage”.
    Mai nou văd că apare și la alte site-uri gen gsp.tv sau hotnews.ro.
    Care ar fi problema / soluția?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar de ce nu actualizezi cu Internet Explorer 8, care este ultima versiune compatibilă cu Windows XP?
      Ai verificat pe alte browsere înainte, ca să fii sigur că problema este de la Internet Explorer?
      Pentru că este posibil ca respectivele site-uri să aibă probleme de conexiune și să nu fie disponibile, pentru că din mesajul arătat eu asta înțeleg.
      Totuși eu recomand să instalezi Internet Explorer 8 pentru că este mult mai stabil și mai sigur decât Internet Explorer 7.
      Din păcate pe Windows XP doar Internet Explorer 8 este ultima versiune ce poate fi instalată, ultima versiune oficială Internet Explorer 10 poate fi instalată doar pe Windows 7 și Windows 8.

      Ștergere
  27. Instalarea actualizărilor
    Încerc să instalez IE 9, pentru Vista, îmi apare solicitarea de a face înainte update-ul la Windows de securitate.
    Din păcate nu îmi spune și care, și n-aș vrea să le fac dacă nu sunt toate necesare.
    Cum pot sa fac doar upgrade-ul strict necesar?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - soluții
      Fă-le pe toate, că toate actualizările sunt importante în special alea de securitate, nu te mai lua după papagalii care spun că nu sunt importante, în plus spațiul pe care îl ocupă este nesemnificativ, doar dacă ai un calculator din epoca de piatră ar fi unele probleme.
      Dar nu cred că este și cazul tău, pentru că Vista nu poate fi instalat pe orice calculator.
      Mereu sunt importante actualizările, cei care nu vor să le facă, e pentru că au Windows-ul pirat și nu vor să fie descoperiți de Microsoft!
      Actualizările mereu trebuie să fie la zi!

      Ștergere
  28. Am nevoie de ajutor!
    Am o mică problemă, îmi tot apare un cadran în care îmi spune că Internet Explorer nu funcționează și imediat apare că va căuta o soluție pentru problemă.
    Reprogramează programele, ce ar trebui să fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Internet Explorer - soluții
      Ai uitat să specifici ce versiune de Internet Explorer ai, lucru foarte important și sistemul de operare.
      Încearcă să faci un update la Windows și probabil problema se va rezolva, de obicei problemele cu Internet Explorer se rezolvă cu actualizările de Windows.

      Ștergere
  29. Am folosit până acum numai ie însă de câteva zile nu îmi mai deschide anumite pagini.
    De ce?
    Și ce trebuie să fac ca să-și revină?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând să te asiguri că respectivele pagini mai sunt online, adică că nu sunt închise, sau că nu au probleme temporare de conexiune.
      Poți verifica acest lucru folosind alt browser web.
      De asemeni să te asiguri că paginile respective nu sunt blocate, ca fiind pagini periculoase.
      Dacă Internet Explorer-ul deschide alte pagini problema nu este la tine, este la paginile respective.

      Ștergere
  30. Am și eu o întrebare pentru voi, am Explorer 9 deja instalat dar nu știu unde l-am salvat că nu reușesc să îl deschid.
    Am încercat să descarc din nou dar mă avizează că deja îl am instalat.
    Am încercat o versiune mai nouă dar nu știu de unde să o iau, deoarece saiturile deschise ori sunt virusate ori nu pot instala deoarece nu e compatibil Windows 7.
    Va mulțumesc sperând că mă puteți ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înțeleg că ai Windows 7, deci Internet Explorer este deja instalat, iar dacă Windows-ul este original și este configurat să se actualizeze singur, înseamnă și că Internet Explorer este actualizat la ultima versiune, așa cum indică și mesajul care zici că apare.
      Probabil este ștearsă scurtătura pe care o aveai pe desktop pentru a lansa programul.
      Îl poți găsi din nou apăsând butonul „Start”, cel cu logo-ul Windows din partea stângă jos, apoi „Toate programele”, în lista care apare se găsește și Internet Explorer.
      Clic dreapta pe el, apoi „trimite” și alegi desktop.
      În acest fel pui o nouă scurtătură pe desktop.
      La fel de ușor poate fi fixat și pe bara de activități, clic dreapta pe iconul care apare pe bară când este deschis programul și apoi alegi acolo să îl fixeze pe bară, nu știu exact termenul folosit pentru limba română.

      Ștergere
  31. Am încercat să instalez IE 9 și îmi apare mesajul: „instalarea nu poate continua deoarece o versiune mai recenta a software-ului Internet Explorer este instalata pe computer”.
    Calculatorul l-am cumpărat cu Google Chrome preinstalat (sistemul de operare este Windows 7).
    Ce trebuie să fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie să faci prea multe, pentru că ai deja instalat Internet Explorer, doar că nu este browser-ul web implicit.
      Pentru a-l deschide mergi pe Start »» Toate programele »» Internet Explorer.
      O dată deschis poți să îl fixezi pe bara de activități, cea din partea de jos a ecranului, făcând clic dreapta pe pictograma cu Internet Explorer, și apoi alegi fixează pe bară.
      Atunci când se deschide Internet Explorer, în mod normal o să apară următorul mesaj:
      „Internet Explorer nu este browserul implicit în mod curent.
      Doriți să devină browser implicit?”
      Alegi da, dacă vrei să devină browserul implicit / predeterminant, adică el să se deschidă primul mereu.
      În cazul în care acest mesaj nu apare, poți stabili Internet Explorer ca browser implicit și manual.
      Pentru a face acest lucru urmezi pașii:
      Start »» Default Programs / Programe implicite »» Stabilire programe implicite »» Selectezi Internet Explorer în lista pe care Windows o va afișa »» Stabilește acest program ca implicit

      Ștergere
  32. „Nu vrei să faci Internet Explorer browser-ul dvs. default.”
    Să dau da sau nu?
    Nu știu ce sa fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil nu înțelegi ce vrea să zică prin „browser default”, de aia nu știi ce să alegi.
      Un browser default este browser-ul web implicit sau browserul web prestabilit.
      Acest lucru înseamnă că atunci când dai clic pe un link dintr-o aplicație, respectiva pagină se va deschide cu Internet Explorer.
      Spre exemplu când primești un nou mesaj de email de la Yahoo și ai messenger-ul deschis vei primi un aviz că ai primit un mesaj, dând clic pe acel aviz browserul implicit / default / prestabilit va deschide pagina de email de la Yahoo.
      În mod normal, IE este browserul implicit, probabil tu ai instalat un alt browser și la instalare ai ales ca acesta să fie implicit, deci el are prioritate la a deschide linkurile.
      Dacă tu vrei ca Internet Explorer să fie browserul implicit, atunci dai da, dacă nu dai nu!

      Ștergere
  33. Am avut instalat ie9 și nu mai mergea cum trebuie.
    Acum când încerc să-l sal instalez din nou îmi dă eroare că ie9 nu poate fi citit fișierul sursă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat să specifici și restul detaliilor!
      Ce sistem de operare ai?
      Ai dezinstalat complet versiunea pe care o aveai instalată?
      De unde ai descărcat Internet Explorer?
      Dacă ai un sistem de operare care permite dezinstalarea, dezinstalează complet IE de pe calculator și apoi reinstalează-l, descărcarea să se facă de pe site-ul autorului!
      Dacă nu ai un sistem de operare care permite dezinstalarea IE, mergi la Instrumente » Opțiuni de internet » Opțiuni avansate » în partea de jos vei vedea un buton ce restabilește IE la stadiul de când a fost instalat prima dată!
      Apoi actualizează Windows-ul!

      Ștergere
  34. Bună,
    Am și eu o problemă, de 3 ani folosesc internet Explorer în Windows Vista fără probleme, având ca antivirus Norton.
    Am renunțat la Norton acum câteva zile, l-am dezinstalat și șters iar de atunci nu îmi mai funcționează nici Internet Explorer.
    Am dat actualizare de Windows, de internet Explorer și nimic, îmi deschide pagina după care mi se spune că a apărut o eroare și această pagină a încetat să funcționeze.
    Sper să găsim o soluție.
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalează internet Explorer și apoi instalează prin Windows Update ultima versiune a browserului!

      Ștergere
  35. Salut!
    Mi-am instalat recent Internet Explorer 9 și nu îmi merge.
    Când încerc să îl deschid, se deschide fereastra și se închide în jumătate de secunda înapoi.
    Am încercat să îl dezinstalez, însa nu apare în lista de la "Vizualizări actualizări" din Control Panel.
    Am încercat să instalez Internet Explorer 8, însa mi se spune că o versiune mai noua este deja instalata.
    Folosesc Windows 7.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine în listă apare și tot Windows 7 folosesc - are numele de Windows Internet Explorer 9 - se află în partea de jos.
      Dacă nu merge încearcă următorul lucru:
      Start » Panou de control » Dezinstalare programe » ajuns aici la fel ca mai sus te uiți în partea stângă și acum alegi Activează sau dezactivează caracteristicile de Windows, se va deschide o listă cu caracteristicile activate în Windows, aici deselectezi ce vrei să se dezactiveze, în cazul tău Windows Internet Explorer 9.
      Apoi mergi în Program Files și șterge folderul Internet Explorer, apoi în regiștrii de Windows și ștergi toți key-ii ce fac referire la Windows Internet Explorer.
      Dai restart și după Windows update și instalează Internet Explorer prin Windows update.

      Ștergere
    2. În „Installed Updates” nu îmi apare decât un update la Office și încă unul numit „Update for Microsoft Windows”.
      Și atât.
      Ambele sunt instalate pe 19.01.2011, iar eu am instalat IE9 zilele trecute.
      Iar la „Activează sau dezactivează caracteristicile Windows”, nu îmi apare decât Internet Explorer 8, care nu este bifat.
      Iar dacă îl bifez, dacă intru din nou, este debifat.
      Țin să menționez că la Yahoo Messenger, îmi apar ferestrele de dialog goale, chiar dacă primesc mesaje.
      Probabil că are legătura cu Internet Explorer!

      Ștergere
    3. Când ai actualizat / ai făcut update ultima dată la Windows?

      Ștergere
    4. Atunci presupun că ai un Windows pirat!
      Dacă în schimb ai un Windows original fă un update la Windows și problema se va rezolva singură.
      În cazul în care ai Windows-ul pirat nu prea am cum să te ajut fără să am calculatorul în față!

      Ștergere
    5. Din păcate, nu am un Windows original.
      Cred că ultima soluție ar fi reinstalarea sistemului.
      Mulțumesc pentru ajutor!
      O zi plăcuta și spor în continuare!

      Ștergere
  36. Când instalez Internet Explorer 9 mi-apare depanare internet!
    Aveți idee ce însemnă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai detalia un pic să înțelegem exact ce faci ar fi perfect.
      Spre exemplu trebuia să specifici ce sistem de operare ai, dacă este original sau pirat și pașii pe care îi faci când instalezi Internet Explorer, dacă încerci să îl instalezi manual sau dacă încerci să îl instalezi prin Windows update.
      Dacă o faci manual, de unde ai descărcat programul?
      Dar cred că, dacă faci o actualizare de Windows, browserul web Internet Explorer se va instala singur, și nu va mai apărea problema despre care tu vorbești!

      Ștergere
  37. Cum fac să îmi traducă pagina în româna automat și cum fac să fie internet Explorer în română?
    Am Windows 7 și internet Explorer 9!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a avea Internet Explorer în română, instalezi versiunea în limba rămână și rezolvi problema.
      Pentru a instala în limba română descarci de aici versiunea în limba română pentru Internet Explorer și o instalezi.
      Pentru a apărea toate paginile deschise cu Internet Explorer în limba română, mai greu, IE nu face acest lucru.
      Pentru acest lucru ai nevoie de un program care să traducă, în acest moment sunt puține programe care traduc cât de cât cu ceva calitate, cel mai bun traductor de pagini web este Google Traductor.
      Google Traductor este inclus în browserul web Google Chrome, și poate fi setat să traducă direct paginile din alte limbi în limba română.
      Pentru mai multe detalii despre Google Chrome intră aici: Google Chrome - detalii.

      Ștergere
  38. Am descărcat mess-ul de pe internet și după aceea când am deschis Internet Explorer s-a deschis pe Yahoo și așa a rămas, iar pagina merge foarte greu.
    Cum să revin la pagina anterioara de Internet Explorer?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema ta este explicată și în primele mesaje de pe această pagină.
      Atunci când ai instalat messenger-ul, nu ai fost atentă și ai lăsat bifată și opțiunea ca Yahoo să devină pagină de start pentru Internet Explorer.
      Pentru a reveni la pagina anterioară sau să schimbi Home Page -ul cu oricare pagină dorești tu urmezi pașii:
      Deschizi Internet Explorer »» Instrumente - rotița dințată în Internet Explorer 11, colț dreapta sus »» Opțiuni de internet »» ajunsă aici vei vedea rubrica Pagina principală - cu adresa URL de la Yahoo, schimb acolo cu adresa dorită de tine!

      Ștergere
  39. Am Windows 7, 64 biți cu IE9.
    Nu pot să descarc formularele pentru declarații ANAF de pe siteul www.anaf.ro!
    Apare mesajul:
    „Internet Explorer has stopped working
    A problem caused the program to stop working correctly.
    Windows will close the program and notify you if a solution is available”!

    Dar nu mai primesc nici o notificare!
    Credeți că se poate rezolva problema?
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, din punctul meu de vedere, ar cam fi trebuit să fi întrebat pe respectivul site, despre această problemă.
      Eu am intrat pe acel site, dar cum nu prea am înțeles ce să fac, am abandonat repede, plus că pagina de „Declarații Electronice” funcționează prost, cred că au o problemă.
      Ai încercat să folosești alte browsere pentru a descărca respectivele formulare?

      Ștergere
    2. Da, reușesc cu Opera, dar nu-mi pare în regulă să folosesc două browsere.
      Și la IE nu pot renunța, pentru că transmiterea declarațiilor semnate electronic la ANAF o fac cu el.

      Oricum vă mulțumesc foarte mult!
      Am crezut că este o problema de setare la IE9.

      Ștergere
    3. Eu folosesc 5 browsere diferite, pentru că anumite site-uri web nu funcționează corect pe toate browserele.
      Iar unii programatori români, nu știu de ce, dar au ceva împotriva Internet Explorer-ului, e adevărat că Internet Explorer 6 și chiar și Internet Explorer 7 se comportau destul de prost cu aplicațiile mai moderne.
      Eu în acest moment folosesc Internet Explorer 11.
      Spre exemplu formularul 301 mi s-a deschis în Internet Explorer, în schimb în ultima versiune Mozilla nici măcar nu-mi apare în partea stângă meniul cu „Persoane fizice”, „Persoane juridice” și respectivele submeniuri.
      La fel și formularul 390 mi s-a deschis în Explorer fără probleme!
      În Mozilla doar după ce am pus linkul direct, la fel și în Google Chrome, de fapt în Google Chrome îmi cerea o actualizare a Adobe Reader.

      Ștergere
    4. Așa am pățit și eu în Google Chrome - cere o actualizare pentru Adobe Reader și eu o am instalată pe ultima.
      În concluzie, folosim mai multe browsere...

      Mulțumesc mult Cătălin,
      Toate cele bune!

      Ștergere
  40. Am pe pc instalat Windows 7 ultimate 64 biți, așa îmi spune și sistemul și am probleme cu IE de când am acceptat ultimul update de la Microsoft.
    Adică IE 11 pe Windows 7, ceea ce am descoperit că nu e compatibil și ce e și mai curios e că ultimele update-uri care vin și tot vin de la Microsoft sunt pentru Windows 7 32 biți, nu mai înțeleg ce Windows am și de ce îmi apar astfel de prostii, cert e că IE nu mai funcționează nici cu tot ajutorul de pe net, treaba e că nu mai pot nici să-l dezinstalez pentru că nu îmi apare că-i instalat și nici altul să instalez peste pentru că cică îl am deja instalat, da-mi un răspuns dacă poți la asta pentru că eu nu mai am vreo speranță!
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai Windows-ul original?
      Când ai reinstalat ultima dată Windows-ul?
      Dacă la sistem îți spune ca ai Windows pe 64 de biți, înseamnă că asta ai, dacă verifici tu unde trebuie.
      De putut să se dezinstaleze IE 11, se poate, citește cu atenție toate comentariile anterioare.
      Actualizările nu sunt prostii, sunt necesare și utile pc-ului, Windows-ul detectează automat de ce are nevoie, deci nu trebuie să-ți obosești mintea că-ți vin actualizări pentru 32 de biți, majoritatea aplicațiilor de 32 de biți funcționează foarte bine pe 64 de biți, în schimb cele de 64 de biți nu funcționează pe 32 de biți.

      Ștergere
  41. Îmi poate spune cineva dacă pot instala Internet Explorer pe tableta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineînțeles, dacă pe acea tabletă ai un sistem de operare Windows!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis