Descarcă gratis Strong dc++

Descărcare gratuită de StrongDC++
StrongDC++ ::: un client de schimb de fișiere P2P (peer to peer), o modificare a codului, celebrului DC++ (DirectConect), fiind foarte asemănător cu acesta, dar aducând în plus față de DC++ unele îmbunătățiri, printre care: o îmbunătățire a controlului descărcării și creșterea vitezei de descărcare.

Cu StrongDC++ se poate descărca orice tip de fișiere: audio, video, documente etc..
Despre StrongDC++ se spune că e unul din cei mai rapizi clienți de "file sharing", este foarte folosit în rândul utilizatorilor de limbă engleză și foarte folosit și în România.

StrongDC++ este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul StrongDC++ gratis apasă următorul link: download StrongDC++ gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului StrongDC++ este este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.


StrongDC++ este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
Din păcate programul StrongDC++ nu este compatibil cu Mac și Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul StrongDC++.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea StrongDC++
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea StrongDC++, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.

Probleme la instalarea StrongDC++
Dacă nu poți instala StrongDC++, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare StrongDC++
Dacă programul StrongDC++ nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea programului StrongDC++
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru StrongDC++
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul StrongDC++!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială StrongDC++
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat StrongDC++ de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește StrongDC++
Asigură-te că știi la ce folosește StrongDC++, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul StrongDC++.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre StrongDC++, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu StrongDC++ să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu StrongDC++ lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. Strong dc++ - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul Strong dc++, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu Strong dc++:
    * locul de unde ai descărcat programul Strong dc++;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul Strong dc++;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul Strong dc++ - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul Strong dc++ - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul Strong dc++ și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu Strong dc++, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Strong dc++ - probleme descărcare: De ce nu pot descărca strongul?
    Am și eu o problemă: de ce nu pot să descarc strong dc-ul?
    Am mai încercat de mai multe ori și tot nu mă lasă să-l descarc!
    De ce?
    Ajutați-mă și pe mine, vă rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - download
      Probabil nu îl descarci de unde trebuie, eu recomand ca descărcare să se facă de pe pagina web oficială a autorului!
      Normal ar trebui să se descarce fără nici un fel de probleme de aici!
      Dacă la tine nu merge încearcă să descrii tot ce vezi pe această pagină și mai zi-mi ce sistem de operare ai și ce browser web folosești!

      Ștergere
  3. Ultima versiune de Strong dc++
    În momentul ăsta ultima versiune este Strong dc++ 2.42.

    RăspundețiȘtergere
  4. Strong dc++ - probleme de configurare: De ce nu s-a salvat configurarea la strong?
    Bună,
    Am instalat strong dc, a mers totul bine până am închis calculatorul.
    A doua zi când l-am deschis mă trezesc că nu s-a salvat nici un hub și a trebuit să încep totul din nou cu „sharing”, etc....
    De ce?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Normal ar trebui să se salveze!
      Folosești ultima versiune de strong?

      Ștergere
    2. Strong dc++ probleme setări: De ce nu se salvează setările?
      Vă rog să-mi spuneți și mie de ce nu se salvează setările la sdc241-32 pe Windows7?

      Ștergere
    3. Ce Windows 7 folosești tu, pe 32 bit sau pe 64 bit?

      Ștergere
  5. Am probleme cu Strong dc++: Am probleme cu strong și Windows 7
    Bună,
    Am instalat un strong dc 2.30 pe un sistem Windows 7 și nu merge să dau „search” sau să dau „file list”.
    Dar ceilalți utilizatori pot face download de la mine.
    Ce pot să fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu folosești ultima versiune de strong?
      Tu nu folosești ultima versiune de strong, de ce nu instalezi ultima versiune?
      Eu recomand să instalezi mereu când instalezi ceva cea mai recentă versiune!
      Și să revin la problema ta, încearcă să deschizi mereu strong ca administrator!
      Click dreapta pe iconul cu strong, și apoi alegi execută ca administrator!

      Ștergere
  6. Probleme cu Strong dc++
    De ce nu mai apar jocurile format imagine de pe strong?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - soluții
      De ce spui că nu mai apar, eu la mine văd destule jocuri în format imagine.
      Poți descrie exact cea ce faci atunci când cauți?

      Ștergere
  7. Cum se folosește programul?
    Aș vrea să știu cum se folosește programul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - folosire
      Dragul meu citește și tu mesajele anterioare și vei înțelege cum se folosește programul!

      Ștergere
  8. Am nevoie de ajutor
    Apare în strong dc++ peste tot windows-1250.
    Cum scap de el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - soluții
      Nu înțeleg nimic din mesajul tău!
      Cum vrei să te ajut, dacă nu te înțeleg.
      În una din postările anterioare este explicat cum ar trebui să arate un mesaj, ca să primești un răspuns de calitate!
      Îmi apare peste tot Windows, cum scap, ciudată întrebare!
      Explică și tu mai detaliat, ce înseamnă peste tot, unde mai exact apare?

      Ștergere
  9. Problemă descărcare cu Strong dc++: De ce descarcă încet?
    De ce Strong dc++ descărca foarte greu?
    Mai înainte descărca bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ soluții descărcare
      Cauze pot fi multe, totul depinde de sursele din care se descarcă, de conexiunea la internet, de disponibilitatea respectivului fișier etc.
      Viteza de descărcare nu este constantă, ea variază în funcție de mai multe lucruri!

      Ștergere
  10. Bună,
    Sunteți cei mai buni țineți-o tot așa!
    Loty

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut,
    După cea de a doua căutare de muzică mă pune să aștept douăzeci de secunde!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și ce se întâmplă după cele douăzeci de secunde?

      Ștergere
  12. Salut,
    Am Windows 7 și am instalat strong dc 2.45, dar când caut ceva nu îmi apare nimic.
    Și am deschis ca administrator dar nici un rezultat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ești conectat la vreun Hub?
      Poți descrie pașii pe care i-ai făcut când ai configurat programul?

      Ștergere
  13. Am instalat Strong și nu merge când dau căutare!
    Nu apare nimic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar tu l-ai configurat după ce l-ai instalat?
      Într-un comentariu anterior, este explicat cum trebuie configurat strongul!

      Ștergere
    2. Vezi răspunsul mai jos pe care l-am dat lui Ionel, ăla cu firewall (passive, worst case) bifat din rubrica „connection settings”.
      Baftă!

      Ștergere
  14. Nu știu dacă e adevărat, dar am auzit că Strong dc este periculos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de cum privești lucrurile, toate programele de partajare și programele P2P sunt periculoase într-un anumit fel, mai ales dacă nu ai un antivirus instalat.
      Acest tip de programe deschid anumite porturi, deci calculatorul este mai expus!
      De asemeni și fișierele descărcate / partajate pot fi periculoase, pentru că nu tot ce se partajează este sigur, unele pot conține viruși sau alt tip de programe periculoase.
      Eu din acestă cauză, acest tip de programe nu le instalez pe calculatorul principal, pentru a nu avea surprize.

      Ștergere
  15. Nu funcționează corect când dau să caute nu găsește nimic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema este dezbătută în comentariile anterioare, citește și tu cu un pic de atenți!

      Ștergere
  16. Nu mai pot căuta nimic pe strong.
    De ce?
    Scriu ce vreau să caut, caută, îmi apare jos „done” dar nu apare nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Același răspuns din comentariul meu anterior este valabil și pentru tine!

      Ștergere
  17. Probleme cu Strong dc
    Bună ziua,
    Am șters din greșeală icoana de la strong dc, iar în control panel nu-mi apare programul ca să-l pot dezinstala.
    Mă ajutați vă rog?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu ștergerea respectivului fișier ai eliminat programul, sau dezinstalat cum vrei tu să numești!

      Ștergere
    2. Am nevoie de ajutor pentru Strong dc++
      Să-l șterg doar?
      Mi-a făcut un folder settings atâta tot, precizez că l-am deschis atunci când l-am instalat, dar nu e la control panel, iar icoana am șters-o din greșeală.
      Îmi da-ți o idee cum să mă descurc cu strongul ăsta?
      Vă rog frumos și vă mulțumesc anticipat!

      Ștergere
    3. Strong dc++ dezinstalare
      Pentru a dezinstala Strong dc++, trebuie să ștergi doar fișierul descărcat, iconul / icoana despre care tu vorbești.
      Iar dacă îl vrei înapoi, cauți la coșul de gunoi dacă nu l-ai eliminat și de acolo, clic dreapta pe el și după restaurare.
      În cazul în care ai eliminat și de la coșul de gunoi îl poți descărca din nou.
      Iar în cazul în care vrei și vechea configurare a Strong dc++, restaurezi Windows-ul la data în care ai eliminat / șters Strong dc++.

      Ștergere
    4. Strong dc++ dezinstalare / reinstalare
      Mulțumesc pentru ajutor, am așteptat răspunsul dumneavoastră.
      Mi-a fost de ajutor, icoana am șters-o, iar coșul l-am golit.
      Am să șterg strongul și am să descarc altul.
      Mulțumesc frumos, o seară bună!

      Ștergere
  18. Nu știu să descarc cu Strong dc++
    Cum se descarcă cu Strong dc++?
    Am descărcat și eu programul și l-am instalat conform indicațiilor.
    Se deschid hub-urile, scriu un joc sau un film oarecare, îmi arată că, caută dar nu se deschide, nimic nu se găsește, unde am greșit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - configurare corectă
      Ai configurat sigur bine programul?
      Antivirusul nu blochează conexiunea?
      Poți da te rog, mai multe detalii de cum ai făcut conexiunea?
      Te rog scrie pașii care i-ai făcut să vedem dacă nu ai configurat ceva rău în timpul instalării!

      Ștergere
    2. În „settings” dă „connection settings”, apoi bifează „Firewall(passive, worst case)”, apoi ok de jos și gata.
      Baftă!

      Ștergere
    3. Perfect cum ai zis Paul și e conectat 100% și merge perfect!

      Ștergere
  19. Am instalat Strong dc și la deschidere dă eroare.
    Ce trebuie făcut?
    Nicu

    RăspundețiȘtergere
  20. Cum se configurează corect Strong dc++
    Mi s-a dat un răspuns ceva de genul fav dar nu am înțeles ce este, unde îl găsesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - Creare fișier de sharing
      Fișierul de sharing l-ai creat?
      Unele huburi nu permit descărcarea dacă nu urci nimic.

      Ștergere
  21. Strong dc++ nu descarcă!
    În legătură cu programul strong, îmi caută un anume film sau muzică, o selectez se conectează, dar nu se downloadează!
    Ce am făcut greșit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Configurare Strong dc++ greșită
      Probabil nu ai configurat ceva bine!
      Descrie pas cu pas tot ce ai făcut când ai configurat strong-ul!
      Așa spunând că nu descarcă e greu de spus ce ai făcut rău!
      Descrie pașii făcuți și așa vom vedea cea ce faci rău!

      Ștergere
    2. Ce am făcut rău la configurare strong?
      Eu, da am creat sharingul am pus muzică, filme și desene!
      Am lucrat și la upload slot!

      Ștergere
    3. Strong dc++ - configurare corectă antivirus și firewall
      Antivirusul nu blochează porturile de intrare și ieșire pentru strong?

      Ștergere
    4. Configurare conexiune strong
      Am intrat și la conexiunea de internet în contro panel.
      Am făcut unele modificări dar nu știu de ce nu se downloadează nimic.
      În schimb alte huburi de la mine pot lua muzică, se conectează.

      Ștergere
    5. Strong dc++ - reconfigurare
      Poate sunt probleme cu fișierele pe care le descarci, probabil nu sunt destule surse de la care descarci.
      Încearcă să descarci ceva ce este foarte descărcat să vezi dacă merge.
      Mai încearcă să faci o reinstalare, poate ai configurat tu ceva rău și nu observi acum unde este eroarea!

      Ștergere
    6. Ce trebuie să modific la antivirus?
      Antivirusul este nod32, ultima variantă.
      Ar trebui să fac ceva modificări la antivirus?

      Ștergere
    7. Să treci strong-ul la excepții!

      Ștergere
    8. Strong dc++ - configurare corectă antivirus
      Dacă blochează accesul la internet pentru strong, normal că trebuie să modifici.
      Caută în opțiuni la antivirus unde pune Firewall și vezi dacă permite sau nu accesul pentru strong.
      Trebuie să permită și pentru ieșiri și pentru intrări!

      Ștergere
    9. Elimină complet Strong, apoi descărcă din nou programul și fă din nou configurarea!

      Ștergere
    10. Strong dc++ - problemă rezolvată
      Am reușit să rezolv problema cu Strong dc++!
      Nu știu ce avea dar pot spune ce am făcut!
      Am șters de pe calculator tot ce aveam cu strong, și am descărcat din nou programul și am făcut configurarea.
      Acum merge perfect!
      Probabil am fost modificat înainte eu ceva și de aia nu mergea!

      Ștergere
  22. Salut,
    Doar o întrebare vă rog:
    De ce filmele sunt în format ZIP, RAR este sigur să le descărcăm.
    Mulțumesc.
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În mod normal filmele sunt într-un format de video, dar depinde de unde le descarci, formatul nu contează.
      Dacă respectivele filme sunt în formatele ZIP și RAR este posibil ca respectivele filme să fie comprimate.
      Cât privește securitatea, atât timp cât folosești un program de partajare pericole există, chiar foarte multe.
      Nici un program de partajare nu este sigur, chiar dacă folosești și un antivirus bun!

      Ștergere
  23. Cum și de unde descarc programul Strong dc++?
    Sal, nu știu să descarc Strong DC++2.21!
    Mă puteți ajuta, vă rog!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ descărcare directă!
      De ce vrei să descarci această versiune de Strong?
      Aceasta este o versiune veche de Strong, nu este ultima versiune.
      Ultima versiune se poate descărca direct de aici.
      Urmând acest link vei descărca ultima versiune, în cazul în care nu se descarcă folosește butonul „direct link”.
      Dacă tot nu se descarcă apeși unde pune Strong, apoi pe „files”, din nou pe numele programului, te uiți în partea stângă un pic mai jos și vei vedea lista de versiuni, diferite link-uri cu un nume de fișiere scris cu albastru ceva asemănător cu 241 cifrele pot fi schimbate ele reprezinta numărul versiunii pot fi, în cazul în care au de gând să mai actualizeze aplicația 250... 260 etc..
      Dai click pe aceste link-uri și se va descărca versiunea dorită!

      Ștergere
    2. Versiuni vechi de Strong dc++
      De pe pagina pe care am lăsat-o mai sus se pot descărca și versiuni mai vechi pentru programul strong dc ++.
      Dai clic pe numele versiunii dorite și va apărea un meniu cu fișierele disponibile pentru a fi descărcate!

      Ștergere
  24. Nu mă pricep să instalez strong - Cum se instalează strong?
    Vreau să instalez și eu programul ăsta strong și nu știu!
    Mă puteți ajuta?
    Multă stimă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ - instalare
      Ai descărcat programul?
      Dacă da nimic mai simplu, execută fișierul StrongDC.exe și se va deschide programul!
      Programul nu are nevoie de instalare, doar se execută executabilul!
      De aici doar trebuie să îl configurezi cum vrei tu!
      Pentru configurare după ce ai deschis programul intră în File »» Settings și configurezi cu opțiunile pe care dorești!

      Ștergere
  25. Am probleme cu Strong dc++ și Windows 7.
    Am Windows 7, am instalat strong dc++ 230 și cu search caută fișierul dorit, dar nu apare nimic că a găsit.
    Menționez că firewall-ul este dezactivat!
    Mulțumesc anticipat pentru ajutor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strong dc++ și Windows 7.
      Încearcă cu mai multe tipuri de fișiere să vezi dacă funcționează cu alt tip de fișier!
      Verifică și configurarea poate ai configurat ceva rău.
      Iar tu nu ai ultima versiune de strong, eu recomand să descarci ultima versiune de pe site-ul oficial, linkul îl găsești în postările de mai sus.
      Când descarci verifică că strongul descărcat să fie compatibil cu sistemul tău pe 32 de biți sau pe 64 biți.

      Ștergere
  26. Unde găsesc traducerea în romanește a programului strong dc?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aplicația nu este disponibilă în limba română!

      Ștergere
    2. Nu iți trebuie nici o traducere mai bine nu folosi „strongul” să nu pățești ca mine să-ți intre în calculator sau ce ai.
      Nu vorbesc prostii spun un adevăr. Așa zișii operatori intră, așa că ai grija știu de ce spun ceea ce spun!

      Ștergere
    3. Știe el ce știe, Georgică fără frică!

      Ștergere
  27. Nu mai folosiți „strongul” că așa zișii operatori vă intră în calculatoare.
    Nu știu câți dintre cei care folosesc „strongul” cunosc ce cunosc eu.
    Nu vorbesc prostii la început nu am știut iar acum nu mai scap de ei și în plus își bat joc.
    Aveți grijă că eu am pățit-o și vă spun ca să știți și să nu-l mai folosiți.
    Mi-am închis din cauza lor și contul de Yahoo și de Facebook, nu puteam să vorbesc cu nimeni că ei stăteau să vadă tot.
    Cu ce drept intra ei în calculatoare la oameni și știu sigur că sunt operatori și știu de ce spun asta.
    Cunosc foarte bine situația. Pentru binele vostru nu mai folosiți strong dc că nu știți cine vă intră.
    Spun un adevăr!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă știi ce spui, spune tot și nouă să știmi și noi!

      Ștergere
  28. Salut. As avea si eu doua intrebari. Prima e legata de ceva ce atunci cand dau cautare imi apare in dreapta numarului de fisiere gasite de forma x (numarul fisierelor) Filtered. Asta inseamna ca din cauza ca sunt Passive sunt fisiere gasite tot ca Passive si din aceasta cauza sunt filtrate ca nefiind downloadabile?
    Si o a doua chestie as dori sa-mi scieti ce setari sa fac in calculator sa pot fi Active . Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  29. Am uitat sa mentionez ca am Windows 8.1. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis