Descarcă Need for Speed World gratis

Descărcare gratuită de Need for Speed World
Need for Speed World ::: un joc video de curse de mașini online.
În Need for Speed World acțiunea are loc într-o lume virtuală de curse ilegale de mașini, tuning și urmăriri ale poliției.
În Need for Speed World obiectivul principal este să-ți conduci cât mai bine mașina și să obții cât mai multe puncte.

Need for Speed World este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca jocul Need for Speed World gratis apasă următorul link: download Need for Speed World gratis!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și jocul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are jocul, jocul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența jocului Need for Speed World este este freeware, acest lucru înseamnă că jocul poate fi descărcat și folosit gratis.


Need for Speed World este compatibil cu sistemele de operare Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 și Windows 10.
Din păcate jocul Need for Speed World nu este compatibil cu Mac și Linux.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu jocul Need for Speed World.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea Need for Speed World
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea Need for Speed World, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci jocul.

Probleme la instalarea Need for Speed World
Dacă nu poți instala Need for Speed World, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare Need for Speed World
Dacă jocul Need for Speed World nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea jocului Need for Speed World
În cazul în care ești nemulțumit de acest joc, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru Need for Speed World
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala jocul Need for Speed World!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială Need for Speed World
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un joc ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat Need for Speed World de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește Need for Speed World
Asigură-te că știi la ce folosește Need for Speed World, în scurta descriere de mai sus a jocului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit jocul Need for Speed World.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre Need for Speed World, dacă jocul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu Need for Speed World să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu Need for Speed World lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. Need for Speed World24 aprilie 2013 la 20:22

    Need for Speed World - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu jocul Need for Speed World, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu jocul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu Need for Speed World:
    * locul de unde ai descărcat jocul Need for Speed World;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat jocul Need for Speed World;
    * pentru și cum vrei să folosești jocul Need for Speed World - cum crezi tu că este folosit jocul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit jocul Need for Speed World - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu jocul Need for Speed World și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu Need for Speed World, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!
    Iar întrebările care se referă la seriale, licențe, keys, numere de serie, coduri de activare sau alte lucruri asemănătoare vor fi ignorate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am putut să instalez jocul Need for Speed World!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ai făcut mai exact atunci când ai încercat să instalezi jocul?
      Ai urmat pașii indicați pe site-ul web oficial?
      Adică ai creat contul și l-ai activat?
      Ai descărcat installer-ul de pe site-ul oficial?
      Dacă da, apare vreun mesaj de eroare?
      Îndeplinește pc-ul tău cerințele minime pentru a instala și pute folosi jocul?

      Ștergere
    2. Bună,
      Mă numesc Beni, acuma câteva luni vreo 2-3 nu mai știu bine, îmi mergea și l-am șters și acuma l-am descărcat iar și îi dau play și îmi apare „Not device found” sau ceva de genu!
      Ce e de făcut, te rog zi-mi!
      Sunt disperat!:((

      Ștergere
    3. Mesajul de eroare îți spune că nu găsește „dispozitivul”, dacă ai scris tu corect, eu bănuiesc că nu găsește jocul.
      Asta ar însemna că nu l-ai instalat!
      Poți să spui, pas cu pas cum ai făcut instalarea?
      La fel spune și cum l-ai șters prima dată!

      Ștergere
  3. Salut
    După ce am instalat nfs world nu mă lasă să îi dau play.
    Nu pot să intru deloc în joc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îndeplinește calculatorul tău minimul necesar pentru a putea folosi jocul?
      Nu dai nici un detaliu despre sistemul tău!
      Probează cu o actualizare de Windows și o actualizare a plăcii video!
      Mai mult nu pot să recomand, în urma informațiilor pe care le-ai lăsat!

      Ștergere
  4. Am luat patch-ul de pe site-ul lor oficial http://world.needforspeed.com/. patch ul fiind „setup_776”.
    Bun, dau Run, îl pun unde să instaleze, îmi descarcă în jur de 17 mega și gata.
    Apoi dau să intru în joc(probabil să descarce în continuare) și îmi dă această eroare:
    „The application failed to initialize properly (0xc0000135).
    Click on OK to terminate The application.”
    Nu știu ce pot să-i fac... am încercat și cu patch-ul ce-l pun ei în poza pe siteu oficial „nfssetup-1.8.2.3.exe” și aceeași eroare îmi dă.
    Help vă rog!
    Apropo pe PC mai am instalate și NfsU2 și MostWanted, ar putea fi și asta o cauză pentru care nu merge?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, nu ai specificat dacă ai Windows-ul original și actualizat la zi!
      Mesajul de eroare ar indica că Microsoft .NET Framework nu ar fi instalat, dacă nu ai Windows-ul actualizat la zi, probabil cu o actualizare se rezolvă problema!
      Verifică totuși dacă ai instalat Microsoft .NET Framework.

      Eu, totuși am reinstalat jocul să văd dacă apar probleme și la mine, în cazul în care tu ai Windows-ul original și actualizat la zi.
      Pot să spun că descărcarea și instalarea a durat vreo 3 ore și ceva, cu toate că am o viteză la net de 45 Mb, s-a descărcat fatal, foarte lent!
      Probabil tu ai întrerupt instalarea când încă nu era gata și din acest motiv, probabil apare eroarea!
      Vezi dacă apare în panoul de control la dezinstalare programe și dezinstalează-l, dacă nu apare elimină toate fișierele create de joc în Program Files, Electronic Arts, ai grijă să nu le elimini de la celelalte jocuri pe care le mai ai!

      Ștergere
    2. Cătălin Dascălu mersi de răspuns.
      O parte din probleme le-am rezolvat.
      Am instalat „microsoft.NET Framework” și am putut să trec mai departe la download.
      Am dat Standard download, bun... mi-a downloadat 667 de mega parcă apoi încă 136 mega... îmi scrie „download completed” apoi dau „Play” și îmi dă altă eroare: „nfsw.exe has encountered a problem and need to close.
      We are sorry for the inconvenience” e eroare genul acela să trimiți raport la Microsoft sau să nu trimiți.
      Specific: Nu am Windows original, l-am updatat la zi (nu era înainte), am Service pack 2; AMD Sempron 2600+ 1.83GHz, 2 GB of RAM (asta e tot ce-mi dă la System properties).
      Help din nou...

      Ștergere
    3. Cred că problema e tot Windows-ul tău, dacă spui că ai service pack 2, ultimul pack de actualizări pentru XP a fost 3, deci actualizat la zi nu prea este, ar fi perfect dacă l-ai putea instala.
      De aici de la distanță e un pic mai greu de găsit problema, ar fi fost mult ma ușor dacă aveam calculatorul în față.
      Ce pot să-ți mai recomand așa pe ghicite, este să vezi dacă driverul la placa video este actualizat, actualizează-l sau reinstalează-l poate ai noroc și merge!

      Ștergere
  5. Salut am și eu o problemă cu need for speed world.
    L-am descărcat acum o săptămâna și a mers fără nici o problemă.
    Azi dimineață când am intrat la pc am vrut să intru pe joc și am primit o eroare în genu:
    „There has been an error starting the application.
    Please contact Customer Support if the problem persists.”
    Țin să reamintesc că am încercat reinstalatul în alt folder după gura lumii dar tot nu merge.
    Pls un help!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalează complet jocul întâi, apoi reinstalează normal, nu în altă locație!

      Ștergere
  6. Merge tot până la play când zice „direct x no device found”
    Ce trebuie să fac spuneți-mi pas cu pas!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai instalat direct x pe calculator.
      Nu ai specificat nici ce sistem de operare folosești, dar din mesajul de eroare bănuiesc că ai un Windows XP, care nu este actualizat.
      Dacă este ce bănuiesc eu, probabil cu o actualizare a Windows-ului se rezolvă problema.
      Dacă nu se rezolvă încearcă să instalezi manualul „direct x”-ul (este un pachet de drivere multimedia de la Microsoft).

      Ștergere
  7. Salut!
    Am descărcat jocul pe alt PC și nu știu unde este pentru a-l muta pe pc-ul meu.
    Poate cineva să îmi spună unde se download-ează când își face update?????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ce cauți mai exact?
      Installer-ul cu jocul sau actualizările pentru joc?

      Ștergere
  8. Am o problemă cu Need for Speed World
    NFS WORLD SERVERERROR_FATAL_ERRORCODE_5....
    Asta îmi scrie după ce mă loghez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problemă temporară de conexiune
      Probabil este o problemă temporară la serverul lor, din mesajul de eroare reiese că problema este la ei nu la tine!
      Probabil e server-ul căzut, se întâmplă destul de des la jocurile online.

      Ștergere
  9. Am o problemă cu jocul, nu vrea să funcționeze!
    Salut am și eu o problemă cu nfs world, după ce mă loghez în jos, se descarcă toate resursele, până aici e bine, după ce îi dau launch apare ecranul negru ca și cum ar merge și pe urmă îmi apare o eroare de Windows, de aceea cu „don't send...” dacă mă puteți ajuta rămân dator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Verifică cerințele minime de sistem
      Computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala și juca jocul Need for Speed World?

      Într-o postare precedentă se specifică, că atunci când ceri ajutor să dai mai multe date, tu nu ai dat mai nimic.

      Ștergere
  10. Nu-mi merge jocul
    Salut,
    De ce nu-mi merge, și mie îmi zice „unable 3D” și am laptop cu configurație bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spui tu că ai computer cu configurație bună, se pare că jocul nu este de acord cu părerea ta!

      Ștergere
  11. Salut,
    De ce mi se restartează computerul când mă joc?
    Merge 2 minute apoi se restartează!?
    Este din cauză că am 1 GB ram?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil este o problemă de compatibilitate cu pc-ul tău!
      Probabil placa de video nu face față!
      Poți reveni cu un comentariu unde să dai informații complete despre sistemul tău?

      Ștergere
  12. NFS WORLD SERVERERROR_FATAL_ERRORCODE_5....

    Aceeași problemă îmi zice și mie mă puteți ajuta și pe mine.
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am și eu eroarea cu server-ul!
      Această problemă o am și eu când dau să intru în joc îmi apare „servererror”!
      Vă rog frumos spuneți-mi și mie cât timp durează această defecțiune și dacă vouă vă merge acum jocul sau dacă exista o soluție pentru a merge?
      Mulțumesc!

      Ștergere
    2. Need for Speed World - soluții
      Aș vrea eu să știu cât durează defecțiunea, dar cum nu sunt de la echipa Need for Speed World, nu prea am de unde să știu.
      Această pagină nu are nici o legătură cu cei de la Need for Speed World, aici doar oferim ajutor în limita posibilităților, este o pagină unde oricine poate publica din experiența sa cu jocul.
      La mine săptămâna trecută această eroare a durat aproape o zi întreagă!

      Ștergere
  13. Bună!
    Am o problemă cu jocul mi-am reinstalat Windows-ul de curând (XP), am luat jocul, mergea perfect când deodată îmi iese brusc din el și când dau să intru îmi apare:
    „The servers are currently down.
    Thanks for your patience...”
    Am șters complet jocul l-am instalat din nou (de vreo 5 ori) și tot aceeași problemă am :( !
    Vă rog ma poate ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce poți face este să aștepți să fie din nou serverul „up”!

      Ștergere
  14. Ajutați-mă și pe mine!
    Cum fac rost de „boots” gratis?
    Help me pleas!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eroare la intrarea în joc!
    Bună,
    Îndeplinesc toate cerințele jocului și înainte să îmi intre în el îmi dă eroare.
    Îmi zice: „unable to create d3d device 1024x768...”
    Aveți răspuns la întrebarea mea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi răspunde nimeni?
      Vreau un răspuns cât mai urgent posibil!

      Ștergere
    2. Ce simpatic ești!
      Ne poruncești sau ne rogi frumos?

      Ștergere
    3. Need for Speed World - soluții
      Spui tu că îndeplinești toate cerințele, jocul nu este de acord cu tine.
      Pare o problemă de rezoluție, încearcă cu o actualizare a driverului de video.
      Poți încerca și cu o schimbare manuală a rezoluției, încearcă cu diferite rezoluții!
      Revină cu un comentariu mai complet în care să dai mai multe detalii despre sistemul tău!

      Ștergere
    4. Dacă pc-ul tău îndeplinea cerințele minime, tu acum nu mai întrebai nimic aici!
      Vezi ce rapid ai primit răspunsuri?

      Ștergere
  16. IGamer-Iulian Taralunga30 iunie 2013 la 23:24

    La fel ca niște persoane de mai sus am eroarea „servererror_fatal_errorcode_5” după ce apăs play.
    Nu cred că e vinovat pc-ul meu pentru că acum 1 an am mai rulat nfs-ul pe el.
    E vreo problemă cu serverele sau altceva(!?) pentru că am mai dat search-uri și alții spun că e de la data setată în pc sau că nu ar rula pe XP.
    Sincer nu știu deci, dacă știe cineva vă rog să îmi spuneți.

    Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e îmi dă „error” aia cu „ServerError_Fatal_errorcode_5” de aproape un an...
      Deci nu cred că e din cauza la server că este „off” server-ul, ci din cauza la pc-ul nostru!

      Ștergere
    2. Eu am Windows 7 și totul e ok, jocul merge perfect!

      Ștergere
  17. Salut jocul se deschide, dar apare negru și se închide atâta tot... n-am 1 GB ram, dar am 512!
    Ce trebuie să fac? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu cum vrei să joci, când ai doar un sfert din memoria cerută?
      Dacă nu îndeplinești cerințele minime descrise mai jos nu vei putea juca!
      Sistem de operare: Windows XP (Service Pack 3) / Windows Vista (Service Pack 2) / Windows 7.
      DirectX: DirectX 9.0c.
      CPU: Intel Core2Duo de 2,0 GHz sau AMD X2 4000+ a 2,1 GHz sau superior.
      RAM: 2 GB
      Placa video: de 512 MB compatibilă cu DirectX 9.0. Compatibil cu Shader Model 2.0 cel puțin.
      Placa de sunet: compatibilă cu DirectX 8.1.
      HDD: este nevoie de 4 GB spațiu liber pentru instalare
      Internet: conexiune cablu/ADSL de 128 Kbit/s.
      Multi-jucător online: conexiune de 512 Kbps; de 2 la 8 jucători.

      Ștergere
    2. Încearcă să iei o plăcuță mai mare de RAM gen 2 GB depinde de DDR, se pot găsi și la prețuri mai accesibile!

      Ștergere
  18. Ce folos să jucăm dacă nu putem cumpăra boots, este o nerușinare a celor care au făcut jocul!
    Ar fi trebuit sa fie „free” să joace toți cum vor, nu să-mi ceară bani să cumpăr boots să iau o mașină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și tu crezi că dacă te plângi pe blogul nostru, cei care au creat jocul, te vor lăsă să folosești totul gratis?
      Need for Speed World, este creat de o echipă compusă probabil din foarte multe persoane, persoane care din asta trăiesc!
      Mă amuză grozav parte cu „este o nerușinare a celor care au făcut jocul”, tu dacă te-ai ocupa doar cu crearea de mașinuțe de jucărie și nu ai avea alte surse de venit și nici nu te-ar întreține nici părinții le-ai da pe toate gratis la copii să se joace cu ele?
      Nu cred, ai dărui doar pe cele mai slabe calitativ unora, iar pe cele bune le-ai vinde ;)!
      La fel și cu Need for Speed World, unele opțiuni sunt oferite gratis, iar altele cu bani în funcție de utilizator.
      Tu alegi în funcție de ce îți permiți!
      Dacă ești nemulțumit de jocul Need for Speed World, poți căuta alte alternative, gratuite sau de plată!

      Ștergere
    2. Ce câștig ar mai avea ei?

      Ștergere
  19. Salut,
    Am și eu o întrebare la need for speed world.
    Am luat jocul de la ei de pe site l-am instalat, mi-am făcut cont, ok până aici.
    Intru în joc, îi dau „enter world” și la început iți dă prima misiune, îi dau „continue” se încarcă câteva secunde apoi îmi dă „Windows 7 error”.
    Îmi iese din el, din ce cauza poate fii?
    Că îndeplinesc toate cerințele de la joc, help me!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că jocul și Windows-ul nu sunt de acord cu tine!
      Verifică dacă ai actualizat Windows-ul la zi și de asemeni dacă driverul de la placa video este actualizat la zi.

      Specifică și cerințele alea minime pe care spui că le-ai îndeplini!

      Ștergere
  20. catalin bobocea30 iunie 2013 la 23:33

    Am și eu o problemă, am de 1 an de zile cont pe nfsw și acum 3 zile mi-am instalat Windows-ul și am luat jocul.
    Problema este că pe situl lor figurez cu 2 conturi ceia ce este ok, dar acum m-a obligat să îmi fac cont nou când am instalat jocul și culmea nici nu figurează pe situl lor ce îmi propuneți?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce nu figurează pe site-ul lor?
      Cred că te-ai exprimat un pic greșit.
      Deci pe site-ul lor figurezi cu două conturi, cea ce nu înțeleg eu, este ce nu figurează pe site-ul lor.
      Și de ce nu creezi un cont nou?

      Ștergere
  21. Salutare,
    Nu îmi merge NFS-ul World, după ce i-am dat „PLAY” îmi apare eroarea:
    „Nfsw.exe has encountered a problem and needs to close.
    We are sorry for the inconvenience!”
    Mă puteți ajuta, vă rog!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel ca la majoritatea de mai sus!
      Verifică dacă îndeplinești cerințele minime, și dacă tu crezi că dacă specifică-le să vedem dacă suntem de acord cu tine.
      Dacă tu crezi că îndeplinești minimul necesar, reinstalează jocu, dar înainte dezinstalează complet versiunea actuală pe care o ai instalată!

      Dezinstalarea completă a programului Need for Speed World
      Pentru a dezinstala Need for Speed World există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » Need for Speed World » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » Need for Speed World » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul Need for Speed World și intrările din regiștri de Windows create de Need for Speed World după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USER\Software\ și elimini folderul Need for Speed World.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
      HKEY_USERS\.DEFAULT\Software.

      Ștergere
  22. „There has been an error starting the application.
    Please contact customer support if the problem persist!”
    Eroarea pe care mi-o dă nici măcar nu apuc să intru și am cerințele am Vista 2.4ghz, 2gb ram, placa video Gforce 8200 e ceva în neregulă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi jocul nu prea este de acord cu tine!
      Ceva nu e bine, ai Windows-ul și driverii actualizați la zi?

      Ștergere
  23. Salut,
    Am o problemă cu jocul, înainte de a-mi reinstala Windows-ul îmi mergea bine, acum după ce se încarcă jocul, când îmi aleg șoferul, dar chiar și atunci când mă joc îmi apare ceva negru sau o imagine (nu cea de pe desktop) și apoi dispare repede în mai puțin de o secundă și devine enervant, încep să mă doară ochii.
    Cerințele le îndeplinesc.
    Înainte de a reinstala Windows-ul aveam Windows 7 ca și acum, probabil o fi de la un program ceva care nu îl mai am...
    Aveți idee care ar fi???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Habar nu aveți cu ce se mănâncă nfs!

      Ștergere
    2. Și tu știi cu ce să mănâncă?
      De ce nu ne spui și nouă cum să îl mâncăm ca să nu ne îngrășăm?
      Eu de obicei înmoi o bucată de pâine în el, nu prea mare că am auzit că așa nu se prind multe calorii de tine.
      Dar tu la care Need for Speed te referi?
      Aici se pare că se vorbește despre Need for Speed World, dacă tu mănânci din altul, încearcă să îl guști și pe acesta!
      Poate noi îl mâncăm bine, poate tu nu!

      Ștergere
    3. Pentru Alin:
      Asigură-te că ai Windows-ul și driverul de la placa video actualizate la zi!

      Ștergere
  24. Salut am și eu o problemă, am încercat să mă apuc din nou de nfs world online dar surpriză, nu merge
    Dacă încerc să copii de la ei de situl oficial îmi dă eroarea asta: „Conectare imposibilă
    Firefox nu poate stabili o conexiune cu serverul static.cdn.ea.com.
    Acest sait poate fi indisponibil temporar sau prea ocupat. Încercați din nou în câteva
    Momente.
    Dacă nu puteți încărca nicio pagină, verificați legătura la rețea a calculatorului
    Dumneavoastră.
    Dacă calculatorul dumneavoastră este protejat de un paravan de protecție sau un proxy, asigurați-vă că
    Firefox are permisiunea de a accesa internetul.”
    Sistemul pc îndeplinește cerințele
    Am Windows 8 și sunt cu router, dacă ajută la ceva asta!
    Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu este de la conexiunea ta, poate fi o problemă temporară cu serverul lor, așteaptă și tu câteva ore, sau probează din nou mânie sau poimâine să vezi dacă ai acces!
      Asigură-te de asemeni să nu ai IP-ul blocat de ei sau de furnizorul tău de internet!

      Ștergere
  25. Cine se pricepe la nfs și vrea să mă ajute să pună și id-ul meu în listă, am multe întrebări :D sunt începător id-ul meu este xxxxxxxxxx.
    Și îmi dă și o eroare și nu știu ce are, am citit și eu mai sus și cred și eu că e serverul căzut :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dormiți??
      Nu aveți timp de mine? :))

      Ștergere
    2. Ce să faci, unii mai și dorm, alții sunt ocupați nu ai ce face!
      Ți-am șters id-ul, nu permitem publicare id-urilor aici, pentru a proteja confidențialitatea fiecăruia!
      Iar dacă ai multe întrebări cum zici, le poți pune aici fără nici un fel de problemă!

      Ștergere
  26. Vă rog să mă ajutați și pe mine.
    Mi se ia patch-ul acela mi se face tot.
    Dar după ce dau play îmi apare decât ecranul negru fără a se încarcă nimic!
    Ce are trebui să fac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând ar trebui să rescrii mesajul că eu nu înțeleg nimic din cea ce spui!
      Apoi mai vedem, dacă te putem ajuta sau nu!

      Ștergere
  27. Am nevoie de puțin ajutor, nu sunt eu as în calculatoare dar vă cer vouă ajutor în privința aceasta.
    Nu este despre joc este despre PC când stau pe net sau ascult muzică sau mă joc pe ceva, mi se oprește pc-ul și rămâne beculețul din partea dreapta aprins și trebuie să-l deconectez de la curentul electric și abia după aia să-l pornesc iar, același lucru zilnic!
    Vă rog cine știe să-mi spună cate ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da tu ce fel de calculator ai?
      Câți ani are calculatorul tău?

      Ștergere
    2. Trebuia să spui și câte ceva despre pc-ul tău, cum ar fi sistem de operare, memorie, procesor, dacă e laptop sau pc de masă, dacă e nou sau dacă e vechi...
      Din ce spui tu și de cum descrii problema, pare să fie calculatorul cam slăbuț și să „obosească repede”, sau să fie cam vechi și să se apropie sfârșitul!
      Iar chestia cu ledul aprins, depinde de computer nu toate computerele au ledul în partea dreaptă!

      Ștergere
    3. Eu cred că trebuie să fie la primul calculator și să îl fi luat de la cineva la mâna a doua, și probabil foarte vechi!

      Ștergere
  28. Sunteți de milioane explicați totul ca pe înțelesul începătorilor!
    Sfârșit de an fericit, să vină cât mai repede sărbătorile!

    RăspundețiȘtergere
  29. Salut!
    Am și eu o problemă cu nfsw!
    Problema mea este că într-o dimineață am vrut să intru în nfsw și mi-a dat raport erori să raportez la Microsoft, etc!
    Cu o seară mai înainte am updatat niște chestii la pc!
    Vă rog mor fără nfsw mi-am investit multi bani în joc și nu aș vrea să mă las!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte sărac în detalii comentariul tău, foarte greu să fii ajutat doar cu informațiile pe care le-ai dat!
      Tu ai probleme cu jocul sau cu computerul?

      Ștergere
    2. Era bine dacă indicai și tu ceva despre sistemul tău, despre placa video, dacă ai verificat dacă pc-ul tău îndeplinește minimul necesar pentru putea folosi jocul
      Nu mai zic de mesajele de eroare care apar atunci când încerci să deschizi jocul!

      Ștergere
  30. Buna seara!
    Va rog daca ma puteti ajuta,de peste 2luni numai ma pot loga deloc in nfs world,apare numai mesajul ,,The servers are currently down.Thanks for your patience". Se mai poate face ceva? Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis

Descarcă Metin2 gratis