Descarcă Metin2 gratis

Descărcare gratuită de Metin2
Metin2 ::: un joc video de rol, în timp real, un joc de acțiune ce se joacă online.
În Metin2 acțiunea are loc într-o lume orientală fantastică, cu personaje medievale, mitologice.
În Metin2 obiectivul principal este să aperi regatul de influența Pietrelor Metin.

Metin2 este o aplicație ușor de folosit.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca jocul Metin2 gratis apasă următorul link: download Metin2 gratis!
Probabil, jocul Metin2 este unul dintre cele mai bune jocuri de acțiune, ce poate fi descărcat de pe internet.
În special, dacă ne referim la numărul de clienți, Metin2 nu prea are concurență!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și jocul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are jocul, jocul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența jocului Metin2 este freeware, acest lucru înseamnă că jocul poate fi descărcat și folosit gratis.


Metin2 este compatibil cu sistemele de operare Windows® 2000, XP, Vista și Windows 7.
Din păcate jocul Metin2 nu este compatibil cu Mac și Linux.

Tutorial Metin2 - creare cont - descărcare - instalare - pas cu pas

Pasul 1: descărcarea programului de pe pagina web oficială.
Pentru a descărca de pe pagina web oficială intră aici.
O dată ajuns aici poți alege să descarci direct jocul sau poți crea un cont și după să descarci jocul.
Am ales pentru acest tutorial pagina în limba engleză, dacă tu vrei poți schimba în limba dorită.

1. - te înregistrezi, folosind o adresă de email validă, pentru a putea valida contul după.
2. - activezi contul folosind link-ul trimis pe email.
3. - descarci jocul.
4. - poți sări pașii anteriori și să descarci jocul direct, făcând registrul după instalare.
După terminarea creării contului, ar trebui să vezi ceva asemănător ca în imaginea următoare:

Pasul 2: După ce ai apăsat butonul de download, alegi locația unde vrei să salvezi installer-ul sau poți da run direct.
O dată descărcarea începută ar trebui să vezi ceva asemănător cu imaginea de mai jos:

Pasul 3: Instalarea jocului Metin2.
La terminarea descărcării ar trebui să vezi ceva asemănător ca în următoarea imagine, dai next.

Alegi locația, dacă nu vrei să schimbi nimic dai next.

Apeși butonul install pentru a începe instalarea.

O dată instalarea terminată apeși butonul Finsh cum este indicat în imaginea următoare:

Pasul 4: Deschiderea jocului.
În mod normal la terminarea instalării, și după ce ai apăsat butonul finish, ar trebui să se lanseze jocul, dacă ai lăsat bifat căsuța Launch Metin2.
Dacă nu lași bifat, localizezi pe desktop scurtătura cu Metin2 și dai dublu clic pentru a-l lansa.
Se va deschide jocul, apeși butonul start game cum este prezentat în imaginea următoare:

Jocul va localiza serverul Metin2, va face conexiunea și va descărca ce mai este necesar pentru a începe să joci.

Este posibil ca în timpul conectării prima dată la server să apară ceva asemănător ca în imaginea următoare, ceva legat de securitate, eu i-am dat accept.

Jocul se deschide, alegi serverul și dai ok.

Completezi cu datele de logare și dai pe butonul conect:

Alegi configurarea dorită, personajul etc.:

Te bucuri de joc!

Notă: Am folosit pentru crearea acestui tutorial Windows 7 și Internet Explorer 9.

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu jocul Metin2.
Aici te putem ajuta cu:

Probleme la descărcarea Metin2
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea Metin2, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci jocul.

Probleme la instalarea Metin2
Dacă nu poți instala Metin2, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.

Probleme de funcționare Metin2
Dacă jocul Metin2 nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.

Probleme la dezinstalarea jocului Metin2
În cazul în care ești nemulțumit de acest joc, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:

Verifică cerințele minime de sistem pentru Metin2
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala jocul Metin2!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..

Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială Metin2
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un joc ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat Metin2 de pe pagina web oficială a autorului.

Pentru ce și la ce folosește Metin2
Asigură-te că știi la ce folosește Metin2, în scurta descriere de mai sus a jocului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit jocul Metin2.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre Metin2, dacă jocul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu Metin2 să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu Metin2 lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. Metin2 - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu jocul Metin2, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu jocul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu Metin2:
    * locul de unde ai descărcat jocul Metin2;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat jocul Metin2;
    * pentru și la ce vrei să folosești jocul Metin2 - la ce crezi tu că este folosit jocul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit jocul Metin2 - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu jocul Metin2 și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * jocul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu Metin2, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!
    Iar întrebările care se referă la seriale, licențe, keys, numere de serie, coduri de activare sau alte lucruri asemănătoare vor fi ignorate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o problemă cu metin2.
    Mouse-ul îmi merge foarte bine când nu sunt în joc, când intru în joc de abia merge, mai ales când dau pe shop-uri merge în reluare.
    Din ce cauză și cum pot rezolva problema?
    Mersi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema e de la placa video, încearcă să îi actualizezi driverul, dacă nu merge, cam ai nevoie de o placă video mai puternică!

      Ștergere
    2. Am pățit și eu așa, intri la config. în Metin ai acolo „use software cursor”, nu mai știu exact că momentan nu-mi merge Metin-ul nici mie, dar din câte îmi aduc aminte căsuța aia nu trebuie bifata.
      Dacă tot așa face încearcă s-o bifezi!:D

      Ștergere
  3. Sal,
    Probleme instalare:
    Am probleme cu instalarea Metin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Metin2 - soluții:
      Tare de tot mesajul tău, înțeleg că ai probleme, dar cred că puteai detalia și tu un pic!
      Ce ai încercat să faci, ce ai reușit să faci și ce nu!
      Ai urmat pașii din tutorialul de instalare de pe această pagină, dacă da, unde a apărut eroarea?

      Ștergere
  4. Bună,
    Am nevoie de ajutor: Cum pot reinstala jocul?
    Am probleme cu metin2 de doua săptămâni și sunt disperat, am mai avut și înainte jocul instalat și joc de 3 ani dar nu am avut până acum vreo problemă.
    Deci totul a început de miercuri când au fost lucrările de mentenanță, nu a mers jocul nicicum și l-am downloadat iarăși.
    L-am instalat (că e ușor), da la sfârșit când să lanseze jocul dă un mesaj de eroare în care nu e scris nimic nici în engleză în nici o limbă sunt doar niște simboluri și apare doar ok am făcut instalarea cred că de mai mult de 10 ori.
    Deci, ce trebuie să fac?
    Dacă mă puteți ajuta, mulțumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înainte de reinstalare ai dezinstalat complet versiunea anterioară?

      Ștergere
    2. Metin2 - reinstalare:
      Am creat un tutorial cu instalarea jocului care este publicat în partea de sus a paginii.
      În timpul creerii tutorialului am descărcat și instalat jocul și totul a funcționat perfect.
      Verifică pașii descriși de mine în tutorial și vezi și tu dacă ai făcut la fel.
      Înainte de reinstala jocul, elimină complet versiunea anterioară, cum a indicat și Karla!

      Ștergere
  5. Bună ziua,
    Am probleme cu jocul Metin2:
    Joc Metin2 de 4 luni și acum mi-a apărut o problema când deschid clientul(dau clic pe joc) îmi apare:
    „Other program is already patching.
    Waiting on Exit process.”
    Computerul e Windows Vista 32 ram 4 hd liber 340g placă video GeForce procesor Intel core 2100.
    Am dezinstalat am dat clic dreapta pe administrator am făcut update și tot nu merge am antivirus McAfee internet security folosesc Explorer, internetul e de la o cheie(modem) cu cartela de telefon joc din Italia.
    Dacă mă puteți ajuta vă mulțumesc nespus de mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Metin2 - soluții
      Răspunsul anterior este valabil și pentru tine.
      Dar înainte de a reinstala jocul, în cazul în care înainte foloseai altă conexiune de internet pentru a juca nu reinstala jocul pentru că este din cauza conexiunii, de obicei conexiunile prin telefon mobil sunt foarte slabe.
      Pentru a putea juca ai nevoie de o conexiune de bandă larga!

      Ștergere
    2. Probleme cu contul!

      Ștergere
  6. Problemă mare!
    Când vreau să intru în metin îmi apare următoarea eroare:
    „Metin2.CREATE_NO_APPROPRIATE_DEVICE.”
    Am schimbat rezoluția la el, am actualizat placa de grafică și l-am instalat din nou, tot nu merge! Dacă mă puteți ajuta ași rămâne recunoscător :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din mesajul de eroare pare o problemă de compatibilitate, se pare că pc-ul tău nu e compatibil cu jocul!

      Ștergere
  7. Și eu am probleme cu jocul!
    Și eu am probleme cu jocul, joc de 4 luni și ceva și acuma am instalat din nou jocul după mentenanță, cred ca de vreo 8-9 ori și tot nu merge!
    Da cred că e din cauza conexiuni de la internet, merge foarte încet da am mai jucat și înainte tot cu aceeași conexiune!
    Ce credeți conexiunea e o problemă?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Metin2 - soluții:
      Da, conexiunea poate fi o problemă, verifică și vezi dacă ai fluctuații de viteză la conexiune.
      Iar dacă ai programe p2p, atunci când folosești jocul închide-le, programele p2p - programele de descărcat - consumă multă bandă.
      Poți încerca închizând orice aplicație ce folosește internetul, ca messenger-ul sau browserele web.

      Ștergere
  8. Jocul nu mai merge!
    Ieri mi-a mers metin2 dar azi nu mai merge îmi scrie eror...
    De ce îmi scrie așa?
    De ce apare eroarea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Metin2 - problemă temporară!
      Probabil este o problemă temporară de conexiune, probabil e server-ul saturat.
      În caz că problema persistă mai multe zile, dezinstalează complet jocul și reinstalează-l!

      Ștergere
  9. Problemă mare :((, dacă reușește careva să mă ajute sunteți buni :)!
    Deci am instalat diferite metin-uri și private și oficiale, și unul singur pe care doresc să îl joc nu merge :(!
    Îl deschid, mă loghez și când intră personajele nu le văd decât capul îi dau totuși enter sperând că va merge și :(( nu merge, ba e mai rău, nu se mai vede nimic pe ecran :(!
    Deci să mă explic mai bine, orice metin merge doar unu singur nu vrea!
    Am dat control la rezoluție am făcut orice omenește posibil (atât cât știu eu) și nu vrea :(!
    Calculatorul e bun, adică are și îndeplinește cerințele metin-ului, și totuși nu vrea :( vă rog mult ajutor!
    O fi grafica?
    Rezoluția?
    Nu mai am idei :(((!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu știu ce Metin-uri ai instalat tu, eu te pot ajuta doar cu cel pe care îl avem pe această pagină, adică ultima versiuni oficială.
      Numai tu știi ce ai instalat și ce nu!
      Probabil instalezi o versiune veche depășită care nu e compatibilă cu sistemul tău!
      Dacă spui că nu se vede bine pe ecran este clar că e ceva de la driver-ul video!
      Este părerea ta că, calculatorul tău îndeplinește cerințele, dar, pentru ce ai instalat tu, sigur nu le îndeplinește!
      Pentru a te putea ajuta mai mult, formulează o întrebare așa cum indicăm mai sus că ar trebui formulate întrebările!
      Adică să nu omiți locul de unde ai descărcat jocul sau de unde îl ai și date despre sistemul tău, că nu este așa de greu!
      Așa cum explicăm și mai sus cu cât detaliile sunt mai multe și mai clare cu atât mai ușor problema ta va fi rezolvată!

      PS: Ți-am editat mesajul că era scris fatal, tu nu ai învățat la școală că între cuvinte se pune spațiu?

      Ștergere
  10. Pot instala Metin pe 2 partiții diferite al aceluiași calculator, și să le pot folosi pe amândouă în același timp?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am încercat să îl instalez pe două partiții diferite, dar nu cred că este posibil cea ce vrei tu!
      Bun, nu mai zic că nu înțeleg cum vrei să joci jocul în același timp din două locuri!

      Ștergere
  11. Bună ziua!
    De vreo două zile îmi apare la Metin2 Wars o problemă de fiecare dată când îl deschid.
    Îmi apare: „CREATE_NO_APPROPRIATE_DEVICE”.
    Vă rog ajutați-mă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea ai dat detalii despre sistemul tău!

      Mergi în folderul unde este instalat Metin, și caută executabilul „metin2.exe”, clic dreapta pe acesta și apoi alege „troubleshoot compatibility”.
      După ce termină de analizat, selectează opțiunea predeterminată pentru instalarea driverelor de care ai nevoie!

      Ștergere
  12. Licența trebuie plătită?

    RăspundețiȘtergere
  13. Am probleme cu înregistrarea. Când introduc adresa și numele, îmi dă eronat, când introduc o adresă mai sofisticată și un nume mai special dar toate false atunci îmi acceptă și tot nu pot juca.
    Ce se întâmplă?
    Mersi frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poți specifica mesajul de eroare?
      Din mesajul tău înțeleg că încerci să te loghezi cu un cont fals și te lasă să te loghezi, dar nu poți juca.
      Ceva tu nu faci bine și te explici aici greșit.
      Ai creat un cont pe site-ul lor?
      Dacă da, poți descrie pas cu pas tot ce ai făcut?
      Revină cu un mesaj mai clar ca să înțeleg ce vrei să faci și nu reușești!

      Ștergere
  14. Am o întrebare eu joc metin 2 am lv 62 și nu știu de ce îmi merge în reluare cu 3 secunde în urmă ce trebuie să fac să meargă jocul bine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce înseamnă lv 62?
      Pentru a merge jocul bine trebuie să îndeplinești cerințele minime de sistem și să ai o conexiune bună la internet!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși „Postați un comentariu” apare următorul mesaj de eroare „Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.”, nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul „Postați un comentariu” sau de câte ori este nevoie, de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă AutoCAD gratis

Descarcă CorelDRAW gratis