Descarcă Mozilla Thunderbird gratis

Descărcare gratuită de Mozilla Thunderbird

Mozilla Thunderbird ::: un client de email, un program pentru administrarea email-urilor direct pe calculator.
Thunderbird permite organizarea, securizarea și personalizarea email-urilor.
Cu Thunderbird poți să te conectezi la mai multe conturi de email și să primești mesajele direct pe calculator.
Thunderbird permite și trimiterea de mesaje direct de pe calculator programul se conectează automat la contul de email selecționat.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul Mozilla Thunderbird gratis apasă următorul link: download Mozilla Thunderbird gratis!
Probabil, programul Mozilla Thunderbird este unul dintre cele mai bune programe de administrat email-uri, ce poate fi descărcat de pe internet.
În special dacă vorbim de calitate și ușurință în folosire, Mozilla Thunderbird nu prea are concurență!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului Mozilla Thunderbird este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.
Mozilla Thunderbird este compatibil cu sistemele de operare Windows® 2000, XP, Vista și Windows 7.
De asemeni programul Mozilla Thunderbird este compatibil cu Mac și Linux.

Pentru comoditatea utilizatorului, programul Mozilla Thunderbird oferă o interfață-ghid ce ghidează utilizatorul atunci când folosește programul.
Mozilla Thunderbird este o aplicație desenată special pentru a putea fi folosită de orice tip de utilizator, cu puțină experiență sau utilizatori profesioniști.
Informațiile de pe această pagină sunt valabile doar dacă data la care au fost publicate este recentă, în cazul în care data publicării este veche unele informații ar putea fi depășite.
În cazul în care găsești erori, date ce nu sunt conforme cu realitatea sau consideri că informația trebuie actualizată, ne poți faci cunoscut acest lucru scriind opinia ta mai jos!

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul Mozilla Thunderbird.
Aici te putem ajuta cu:
Probleme la descărcarea Mozilla Thunderbird
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea Mozilla Thunderbird, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.
Probleme la instalarea Mozilla Thunderbird
Dacă nu poți instala Mozilla Thunderbird, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.
Probleme de funcționare Mozilla Thunderbird
Dacă programul Mozilla Thunderbird nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.
Probleme la dezinstalarea programului Mozilla Thunderbird
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:
Verifică cerințele minime de sistem pentru Mozilla Thunderbird
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul Mozilla Thunderbird!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..
Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială Mozilla Thunderbird
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat Mozilla Thunderbird de pe pagina web oficială a autorului.
Pentru ce și la ce folosește Mozilla Thunderbird
Asigură-te că știi la ce folosește Mozilla Thunderbird, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul Mozilla Thunderbird.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre Mozilla Thunderbird, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile / opiniile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu Mozilla Thunderbird să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu Mozilla Thunderbird lasă aici mai jos un comentariu:

Comentarii

  1. Mozilla Thunderbird21 martie 2014, 12:13

    Mozilla Thunderbird - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul Mozilla Thunderbird, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu Mozilla Thunderbird:
    * locul de unde ai descărcat programul Mozilla Thunderbird;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul Mozilla Thunderbird;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul Mozilla Thunderbird - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul Mozilla Thunderbird - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul Mozilla Thunderbird și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu Mozilla Thunderbird, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajutor configurare Mozilla Thunderbird
    Sunt utilizatoare de Mozilla Thunderbird de aprox un an, timp în care am gestionat 3 adrese de email.
    De curând, mi s-au mai încredințat 2 adrese noi cu setări complet diferite.
    Conexiunea la Internet o pot face prin cablu (RDS), prin router Vodafone sau prin stick Vodafone.
    Am reușit să configurez cele 5 adrese de email care funcționează corect pe RDS.
    Cum încerc să mă conectez prin VODAFONE, conexiunea eșuează.
    Întrebare: unde, în setările MT pot schimba tipul de conexiune pentru că eu nu am găsit această setare!
    Mulțumesc anticipat.
    Nina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Configurare conexiune în Mozilla Thunderbird
      Pentru a configura conexiunea urmezi următorii pași:
      Instrumente »» Opțiuni »» Avansate »» Rețea și spațiu pe disc »» Conexiune »» Configurare

      Am folosit limba română, tu poți adapta traducând în limba în care ai tu instalat Mozilla Thunderbird.

      Ștergere
  3. Am probleme cu Mozilla Thunderbird
    Sunt utilizator de Mozilla Thunderbird de mai mult timp și tot am probleme cu inbox-ul, adică îmi spune că este „full” și nu-mi mai intră nici un mail!
    L-am golit complet și tot așa îmi spune că este „full”.
    Vă rog să-mi spuneți ce aș putea face!?
    Ultima dată când am avut problema asta am urmat sfaturile găsite pe un site unde răspundeau cei de la „Mozilla messaging team”.
    Acolo spuneau să golesc inbox-ul într-un alt folder, după care să merg acolo unde sunt fișierele salvate și să șterg fișierele Inbox și Inbox.msf.
    Am făcut asta, după care mi-a mers!
    Am încercat să fac și acum dar nu mai găsesc fișierele Inbox și Inbox.msf acolo unde am salvat folderul Thunderbird!
    Ce pot face?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai verificat dacă adresa de email prin intermediul căreia folosești Mozilla Thunderbird nu este plină?
      Mă refer la contul de email folosit, nu la aplicația din local, Yahoo, hotmail, gmail etc..
      Dacă nu este plină, ce recomand eu este să reinstalezi Mozilla Thunderbird.
      Mozilla Thunderbird reinstalare
      Dezinstalează complet versiunea instalată de Mozilla Thunderbird.
      Reinstalează ultima versiune a programului Mozilla Thunderbird, în mod normal acest tip de probleme se rezolvă la reinstalarea programului.
      Recomand ca descărcarea să se facă de pe site-ul oficial al autorului.

      Încearcă să faci o dezinstalare completă, cum este indicat mai jos!

      Dezinstalarea completă a programului Mozilla Thunderbird
      Pentru a dezinstala Mozilla Thunderbird există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » Mozilla Thunderbird » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » Mozilla Thunderbird » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul Mozilla Thunderbird și intrările din regiștri de Windows create de Mozilla Thunderbird după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USERSoftware și elimini folderul Mozilla Thunderbird.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE
      HKEY_USERS.DEFAULTSoftware.

      Ștergere
  4. Am o problemă cu programul!
    Am o problemă cu programul!
    De la un timp nu mai pot să atașez fișiere cu drag & drop.
    Am instalat și ultima versiune și degeaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asigură-te că înainte de a reinstala programul faci o dezinstalare completă (cum este indicat mai sus), eliminând toate fișierele create de program și intrările din regiștri!

      Ștergere
  5. Probleme cu deschiderea email-urilor mai vechi
    Pentru a nu avea prea multe mesaje în inbox, am creat în „local folders” mai multe foldere și acolo am mutat email-urile mai vechi.
    Am încercat să deschid acum câteva email-uri mai vechi, însa nu îmi arată conținutul email-ului.

    Aștept o soluție.

    Mulțumesc,
    Lucian Urs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce serviciu de email folosești?
      Nu ai schimbat nimic la program, cât de vechi sunt mesajele, vezi dacă nu le-a comprimat Windows-ul!
      Nu-mi pare deloc cunoscută problema ta!

      Ștergere
  6. Bună ziua,
    Am început să folosesc Mozilla Thunderbird, contul e de gmail, însa această adresa de e-mail o verificăm mai multe persoane.
    În momentul în care eu deschid Mozilla Thunderbird mie îmi intră doar e-mail-urile necitite de ceilalți, deci nu toate.
    Eu în schimb am nevoie să le văd pe toate chiar dacă au fost citite de ceilalți.
    Vă rog ajutați-mă să văd ce setări nu am făcut cum trebuie.
    Menționez că sunt conectata la internet prin cablu RDS, folosesc antivirus AVG 2014.
    Aștept răspunsul dvs.
    Mulțumesc.
    O zi bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil una din persoanele care are acces la respectivul cont a configurat, ca mesajele să se șteargă din contul original după descărcarea pe calculator.
      Verificați și asigurați-vă că aveți toți aceiași configurare, ca în momentu descărcării emailurilor din contul original să nu fie șterse.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși "Postați un comentariu" apare următorul mesaj de eroare "Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.", nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul "Postați un comentariu" sau de câte ori este nevoie de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.

Postări populare de pe acest blog

Descarcă WhatsApp gratis

Descarcă Adobe Flash Player gratis

Descarcă Viber gratis